Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaupan myyjä kysyi tänään tuleeko meille vauva...

Vierailija
05.06.2011 |

Ei tule, emme saa vauvaa, mutta minulla oli tunika päällä, joten näytin ehkä raskaanaolevalta. Olin niin loukkaantunut!!!! Sanoin hänelle, että meille tulee vitoset, silti tämä vain jatkoi. En puhunut enää mitään ja lopulta tajusi pyytää anteeksi. Jonossa oli muitakin asiakkaita.

Ei minun mielestä kovin ammattimaista käytöstä asiakaspalvelijalta.

t. 45-vuotias

Kommentit (43)

Vierailija
1/43 |
05.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun esimies kysyi multa samaa ja olen vain lihonut... Ja tämä kysymys tietysti työkavereiden kuullen.

Vierailija
2/43 |
05.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos jokun on niin urpo, että kommentoi toisen ulkonäköä vähemmän positiivisesti, on vähintäänkin yhtä urpoa vetää siitä herneet nenään.

Mulle ei tuottais ongelmia raskaua-uteluun vastata, että "ei tuu vauvaa, maha koostuu läskistä!"

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/43 |
05.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli jos joku loukkaa niin on typerää loukkaantua????

Jep, on hieman typerää loukkaantua, kun selkeesti on kyseessä vajaamielisen oloinen huomio, jota ei normaalilla aivotoiminnalla varustettu ihminen tee tarkoituksenaan olla ilkeä.

Vierailija
4/43 |
05.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin lihonut ja tuttava kysyi odotatko vauvaa. Kun sanoin että en, oikein päivitteli että mahas on kyllä kasvanut :(

Ei kaikilla ole käytöstapoja ja tosiaan en ollut lihonut kuin kilon pari silloin ja oli ikävää kuulla ETTÄ SE NÄKYY!

Vierailija
5/43 |
05.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tällaista. Kärsin myös lapsettomuudesta joten kysymys tuntui senkin takia tosi pahalta. Olen jo 45-vuotias ja aika epätodennäköistä edes olisi saada lasta. Tosi tahditonta!!!! Ei kuulu asiakaspalveluun.

ap

Vierailija
6/43 |
05.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

se nyt sitä vittuillakseen kysynyt! Mistä joku kaupantäti tietäisi että olet nimenomaan 45- vuotias? Sehän yritti vain olla ystävällinen. Jos vain näytät niin raskaanolevalta niin eihän se sille mitään voinut, ettei osannut ajatella muita mahdollisuuksia.

Vierailija
7/43 |
05.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silti tahditonta kysellä tuollaisia.

ap

Vierailija
8/43 |
05.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silti tahditonta kysellä tuollaisia. ap

Miksi ei olisi saanut kysyä???ehkä hän todella luuli sun olevan raskaana,ehkä hän todella tykkää lapsista/vauvoista??ehkä sä näytät todella nuorelta!!ymr että asia on sulle kipeä,mutta ajattele positiivisesti!

Vierailija
9/43 |
05.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

se nyt vaan ei osannut ajatella sen pitemmälle. Olen minäkin joskus meinannut sanoa jollekin yllättyneenä, että ai oletko raskaana, ja viimehetkellä tajunnut pitää suuni kiinni.

Vierailija
10/43 |
05.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tule, emme saa vauvaa, mutta minulla oli tunika päällä, joten näytin ehkä raskaanaolevalta. Olin niin loukkaantunut!!!! Sanoin hänelle, että meille tulee vitoset, silti tämä vain jatkoi. En puhunut enää mitään ja lopulta tajusi pyytää anteeksi. Jonossa oli muitakin asiakkaita.

Ei minun mielestä kovin ammattimaista käytöstä asiakaspalvelijalta.

t. 45-vuotias

Vierailija
11/43 |
05.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin olisit saanut lapsen!

ylipaino on aika usein syy lapsettomuuteen.

Vierailija
12/43 |
05.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se sitten kerrotaan jos on uutisia. Ymmärrän hyvin että loukkaannuit!

Vierailija
13/43 |
05.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä ikinä menisi kysymään asiakkailtani onko mahassa joku vai ei! Jos itse ottavat puheenaiheeksi niin mielelläni asiasta puhun.

Järkyttävän tökeröä. Samoin kuin se, että täällä asiaa puolustellaan.

Vierailija
14/43 |
05.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Painoindeksi 25. Mulla oli tunika päällä...

ap

Vierailija
15/43 |
05.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta osaan kyllä ne jättää omaan arvoonsa. Kiitos, että osa teistä kuitenkin ymmärsi :)

Itsekin toimin palveluammatissa eikä tulisi mieleen kysellä moisia. Onneksi voin kuitenkin valita missä kaupassa asioin.

ap

Vierailija
16/43 |
05.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

hieman erikoista tosiaan kysellä asiakkaalta moista, ei ihan korrektia tietenkään.Tulee mieleen "Kätevä emäntä" -sarjasta se myyjä-sketsi, jossa myyjä aina kommentoi asiakkaan ostoksia kovaan ääneen...!

Itse olen saanut monenlasta kommenttia asiakkailta, kun olen myyjä ja raskaus näkyy jo ihan selvästi. Kaikki ovat olleet ihan positiivsia juttuja, ihan kiva vain höpötellä jos joku on kiinnostunut juttelemaan raskaudestani.

Vierailija
17/43 |
05.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

loukkaannuit kai siksi, että sinua harmittaa, että sinua pidetään niin lihavana, että sinua luullaan raskaana olevaksi. Tuo nainen vain sanoi sen ääneen. Siis että jos sinua harmittaa painosi, niin asiallehan voi tehdä jotain. Joku toinen, joka on sinut painonsa kanssa, olisi ehkä vain nauranut. Kyllä mäkin loukkaannuin kun mua kerran luultiin pojaksi kun olin nuorempi..

Vierailija
18/43 |
05.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

äitini on kaupassa töissä ja kylillä liikkui huhua, että hän olisi raskaana.. Pomo sitten joku päivä oli kysynyt asiasta ja äiti oli vain tokaissut: "mää oon kuule vaan lihava"

hauskinta tässä just on se, että äidilläni ei ole mahan nahka palautunut raskauksien jälkeen, mutta muuten hän on hoikka eikä todellakaan lihava :D

Vierailija
19/43 |
05.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

käy tosi helposti sähköpostitse.

Mulle on kanssa sanottu samaa, mulla oli silloin vielä siiderilasi kädessä ja tuntui tosi pahalta, varsinkin kun toinen oikein jankkas hei oikeesti.

Vierailija
20/43 |
05.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

äitini on kaupassa töissä ja kylillä liikkui huhua, että hän olisi raskaana.. Pomo sitten joku päivä oli kysynyt asiasta ja äiti oli vain tokaissut: "mää oon kuule vaan lihava"

hauskinta tässä just on se, että äidilläni ei ole mahan nahka palautunut raskauksien jälkeen, mutta muuten hän on hoikka eikä todellakaan lihava :D

äitini ei edes tuolloin enää voinut saada lapsia..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi neljä