Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mieheni on siivooja, mitä ajatuksia herättää sinussa?

Vierailija
22.06.2011 |

Hävettäisikö?

Nolottaisiko?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
22.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

onko hän ns. maahanmuuttaja.

Vierailija
2/10 |
22.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

olispa omamieskin,varsinkin jos taidot riittäis kotiin asti..huokaus

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
22.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska tässä maassa voi saada korkeimman mahdollisimman koulutuksen lähes ilmaiseksi jos haluaa.

Vierailija
4/10 |
22.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensin hävetä pitää niiden, joita työnteko ei kiinnosta. Mutta herättää minussa sen ajatuksen, että onko miehesi maahanmuuttaja? Ainakin toimistosiivousta tuntuvat tekevän vain naiset ja maahanmuuttajamiehet. Ehkä teollisuussiivouksessa on miehiäkin, en tiedä.

Vierailija
5/10 |
22.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai sitten ei.

Tekeekö urakalla peruspesuja?

Vierailija
6/10 |
22.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ajattelisin, että siivoaako se kotiakin? Onko maahanmuutaja?

Niitä näkee paljon mm. tuolla kauppakeskuksissa siivoamssa.

Vierailija
7/10 |
22.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että siellä se mun mies pyörii nättien korkeakouluopiskelijoiden kanssa päivät pitkät (tässä kaupungissa suurin osa siivoojista on opiskelijoita) ja herrasmiehenä tietenkin nostelee kaikkia raskaita tavaroita tehden heihin vaikutuksen ja juttelee heidän kanssaan syvällisiä iltayön pitkinä tunteina kun lattiavaha kuivuu tms. Aivan kuten minä tein siivoojana miespuolisten työkavereiden kanssa. Hmmm...en pitäisi ajatuksesta. Yrittäisin painostaa miestä työhön jossa ois vain miehiä..

Vierailija
8/10 |
22.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen elättänyt miestä, joka hankki sitä loistavaa koulutusta, mutta eipä tämä ole tänä päivänäkään valmistunut. Kouluttauduin nopeasti yliopistossa ja sain elättäjän roolin ikiopiskelijalle.

Materialisti en ole, mutta jos siivoojan työ on loppuelämän ura, työnteko on hurjan raskasta ja pienituloisena pysyy koko ikänsä. Töitä varmasti riittää ja voi alkaa vaikka alan yrittäjäksi.

Vierailija
9/10 |
22.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että onkohan mun työkaveri, meillä töissä kun yli puolet siivoojista on miehiä.

Sitten ajattelisin, että onko suomalainen vai ulkomaalainen, sillä jakauma on meillä töissä 1/3 suomalaisia ja 2/3 ulkomaalaistaustaisia.

Vierailija
10/10 |
22.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyvässä työssä myyntialalla hän haaveili aikanaan lehden varhaisjakelusta, jotta voisi viettää vapaa-aikaa enemmän. Nykyäänhän se työ on lähinnä työläisen riistoa.

Myöskään siivous ei häntä nujertaisi vaan varmasti yrittäisi saada urakoita tms. jotta saisi siitä rahaakin ja minä auttaisin rättini kanssa.

Meidän perheessä työ on sitä varten, että voimme elää mukavasti ei sitä varten, että voimme kehuskella koulutuksella tai tuloilla. Ystäväpiirissäkin on siivoojasta tuomariin asti ja kaikkea siltä väliltä!!!:) Ja ovat olleet samaan aikaan meillä kylässäkin. Hauskaa oli kaikilla!

Eli koettakaas avartua immeiset niin meillä kaikilla on mielekkäämpää tämä elämä!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi kuusi