Loukkaisiko sinua, jos miehesi sanoisi, ettei
koko ajan halua halailla ja olla kainalossa ja kienhätä vieressä? Minua vähän loukkasi, koska ajattelin että jos toisesta pitää, haluaa olla myös lähellä.
Kommentit (9)
miehiä, sekä naisia, jotka ei tykkää kiehnätä. Pelkäävät tai karsastavat liiallista läheisyyttä. Ei ole kotona opittua, joten on outoa ja vierasta. Itse olen oppinut ajan kanssa kiehnäämään, kun mies on semmonen joka ottaa kainaloon. Jas onhan se sitten kivaa, kun on semmonen ihminen. Olen siis häneltä bvasta oppinut sen että voi olla lähellä ilman seksiä.
mua ahdistaa jo se, jos pitää jotakuta joka päivä nähdä, saati että pitäisi olla koko ajan kiehnäämässä, tuntuisi että tukehtuu jo siihen läsnäoloon. Ja silti olen aina miesystävistäni pitänyt.
Koska en itsekään koko ajan halua kainalossa kiehnätä. Mutta ei tuo tule suhteen jatkuessa muuttumaan, eli jos haittana koet, niin etsi toinen mies :(
että miehet ja jotkut naisetkin sekoittavat seksin ja läheisyyden. Eli heti ku pusutellaan tai halitaan, niin pitäs olla kohta hommissa.
kivaa joskus vain olla lähellä.
mitenkään pelkää läheisyyttä, hah, tykkään kyllä halailla ja kiehnätä, mutta että koko ajan, olisi kamalaa.
mua ahdistaa jo se, jos pitää jotakuta joka päivä nähdä, saati että pitäisi olla koko ajan kiehnäämässä, tuntuisi että tukehtuu jo siihen läsnäoloon. Ja silti olen aina miesystävistäni pitänyt.
ikinä asunut miehen kanssa ja ideaalia olisi, ettei koskaan tarvitsisikaan. Voisi asua vaikka samassa rapussa mutta eri huoneistoissa tai isossa kartanossa joka on jaettu kahtia tai jotain.
ikinä asunut miehen kanssa ja ideaalia olisi, ettei koskaan tarvitsisikaan. Voisi asua vaikka samassa rapussa mutta eri huoneistoissa tai isossa kartanossa joka on jaettu kahtia tai jotain.
ap
Mä en niin välitä halailusta.Kunnon pano on parempi!