Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

"illalla kokeilin vielä itsekseni uppopalloa" -miten ymmärrät tämän?

Vierailija
05.06.2011 |

Siis se tv-mainos, jossa nuori nainen kertoo työkaverilleen "sporttisesta" viikonlopustaan. Viimeisenä kertoo kokeilleensa uppopalloa. Mitä sillä mielestäsi tarkoitetaan?

Kommentit (41)

Vierailija
21/41 |
05.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on tietenkin ottanut nokkaunet!

Vierailija
22/41 |
05.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotakin urheiluvaate ja -välinekauppaa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/41 |
29.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tasan tarkoittaa geishakuulia. Uppo_palloa. Pallo(j)a jotka uppoaa jonnekin. Ei kai tuosta muuta voi edes käsittää ilman että sievistelee ja siten menettää koko kiertoilmaisun pointin.

Vierailija
24/41 |
29.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis painoi pään tyynyyn eli pallon upoksiin.

Vierailija
25/41 |
29.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta nyt kun katsoin uudestaan mainoksen youtubesta, niin se on tosiaan niin että sen viimeisen lausahduksen on tarkoitus saada katsoja ihmettelemään että mitä se uppopallo voisi tarkoittaa. Koska ensin saadaan katsoja ymmärtämään se logiikka siinä, sanojen kaksoimerkitys, katsoja oivaltaa että reisien lämmittely tarkoittikin kanan paistamista, lenkillä käyminen makkaran syöntiä jne. sitten katsojalle annetaankin joku ihan outo sana ja katsoja yrittää tietysti jatkaa sillä samalla logiikalla, mutta siinä ei olekkaan mitään järkeä. mainos siis jää mieleen ja sitä jää pohtimaan, ja se on jo yksi askel lähemmäs tavoitetta, vaikkei vielä varsinaisesti mieleen jäisikään että mitä mainostettiin.

Vierailija
26/41 |
29.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitten vain, että se työkaveri jää miettimään. Kaikki muu sillä kai meneekin läpi, maratonista lenkkiin, mutta että yksin uppopalloa.

Vierailija
27/41 |
29.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä olen lukenut tätä palstaa liikaa mutta kyllä mullekin ne geishakuulat ekana tuli mieleen. Olisi kyllä hauskaa tietää mitä mainosnikkarit ovat miettineet tätä tehdessään, siis mikä heidän ajatuksensa oli.

Vierailija
28/41 |
29.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä olen lukenut tätä palstaa liikaa mutta kyllä mullekin ne geishakuulat ekana tuli mieleen. Olisi kyllä hauskaa tietää mitä mainosnikkarit ovat miettineet tätä tehdessään, siis mikä heidän ajatuksensa oli.

jos siinä olis jotain härskiä mietitty, olis se tuossa youtube pätkässä "Näin tehtiin.." tuotu esiin, vaikkapa virnuiltu lopuksi, että uppopalloa..

Vierailija
29/41 |
29.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

(mieleen tuli myös että yritti hukuttaa itsensä, mutta se ei kovin positiivista mielikuvaa antaisi myytävästä tuotteesta)

Vierailija
30/41 |
06.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

siinähän keskitytään ensin kaikkeen muuhun, kuten olisi olevinaan ollut treenaamassa jotain juttuja vaikka ei olekaan, ja sitten viimeisenä vähänkuin sivulauseena sanoo että ai niin illalla pelasin uppopalloa (mitä siis oikeasti tekikin). Siis eikös se ole joku urheilukaupan mainos (?), mun mielestä sillä siis viitataan siihen, että elämässä on kaikkea hauskaa, ja se urheilu (eli tässä tapauksessa uppopallo) on yksi hauskanpidon muoto. Ja kun kertoo päivästään niin se uppopallo on yksi juttu muiden hauskojen juttujen joukossa.

Vierailija
31/41 |
06.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

siinähän keskitytään ensin kaikkeen muuhun, kuten olisi olevinaan ollut treenaamassa jotain juttuja vaikka ei olekaan, ja sitten viimeisenä vähänkuin sivulauseena sanoo että ai niin illalla pelasin uppopalloa (mitä siis oikeasti tekikin). Siis eikös se ole joku urheilukaupan mainos (?), mun mielestä sillä siis viitataan siihen, että elämässä on kaikkea hauskaa, ja se urheilu (eli tässä tapauksessa uppopallo) on yksi hauskanpidon muoto. Ja kun kertoo päivästään niin se uppopallo on yksi juttu muiden hauskojen juttujen joukossa.

Vierailija
32/41 |
06.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina kun nään mainoksen, niin vähän nolottaa että ajattelin ekana itsetyydytystä. Näköjään muillekin sitten on sama tullut mieleen. Mitä ne siinä mainostikaan? Hyvä mainos tosin.

Vierailija
33/41 |
06.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan selvästi tarkoitettiin geishapalloja,pieni virnistyskin siinä oli ja sillä muista "urheilu suorituksista näytettiin pieni pätkä, mutta "uppopallo" olisi mennyt liiiian härskiksi joten siitä ei näytetty mitään.

Vierailija
34/41 |
28.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkäpä se mainoksen juju juuri onkin siinä, että kukin omassa mielikuvassaan kuvittelee, mitä tyttö teki, kun kertoi harrastaneensa uppopalloa. Se mitä mieleen tulee, on sitten jokaisen omasta mielestä kiinni. Eli uppopallo voi tässä mainoksessa olla ihan mitä vaan.

Ois kyllä kiva tietää mitä mainoksen tekijät ovat ajatelleet uppopallon olleen.

Vierailija
35/41 |
28.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

aina kun mä oon kyseisen mainoksen kuullut niin olen kuullut lopussa harrastaneen hubba-palloa eli sitä yhtä purkka merkkiä syönyt.

Pitäisi siis kait käydä korvat puhdistamassa :D

Vierailija
36/41 |
28.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajatuksena onkin saada katsojat arvailemaan, mitä sillä uppopallolla tässä tarkoitetaan. Itse ajattelin, että halutaan viitata "omaan kivaan", koska mainoksessa tyttö sanoo, että kokeili itsekseen uppopalloa, siis sellaista lajia, jota ei yleensä harrasteta yksin, teki nyt yksin. Mutta kai mulla on vaan kiero huumorintaju. Mainoksesta kyllä tykkään.

Vierailija
37/41 |
28.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

yhdistyy seksiin.

Vierailija
38/41 |
29.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä sitä mieltä, että kylpyä tarkoitti.

Vierailija
39/41 |
29.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ajattelin,että tarkottais nukkumista kun oli niin "rankka" viikonloppu takana.Oli miten oli - kiva olis tietää mitä tarkoitetaan.

Vierailija
40/41 |
29.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitään nukkumista tai kylpemistä! Hei haloo! Miten te voitte olla noin naiveja :D

Tyttö on itsekseen upotellut (itseensä) jotain.. Sitä siinä koitetaan vihjailla höntit. Tosin hyvin laakeasti ja jättäen vastuu mainoksen katsojalle, ettei tule valviralta noottia yliseksuaalisesta meiningistä.

Te kotimammat ootte välillä niin veke.