Lue keskustelun säännöt.
Pitääkö mun tehdä se poliisin ilmoitus laittomasta uhkailusta?
05.06.2011 |
Laiton uhkaus esim jostain asiasta tuo ja vie sut vankilaan.Esim jos väität jonkun esim tehneen väkivaltaa jota ei ole tapahtunut.
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla