Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mä vähän joskus ihmettelen lasten lellimistä...

Vierailija
05.06.2011 |

siis sitä että vanhemmat tekevät pitkää työpäivää ja 8v lapsi yksin kotona. Sitten lapselle ostellaan korvaukseksi "kesän alun kunniaksi" uusia kännyjä, tietokone ja muuta kamaa. Ikään kuin se materia korvaisi sen poissaolon! :( juu tiedän ei kuulu asia mulle mutta mä olenkin tällainen asioiden pohtija ja kyseenalaistaja.

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
05.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

laatu kyllä korvaa määrän.

ed kotiäiti

Vierailija
22/29 |
05.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sai puhelimen viime vuonna ja kerroin mhänelle ettei uutta puhelinta todellakaan heru. Eipä tuo nyt alkanut seinille hyppiä eikä mennyt kesäkään pilalle...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
05.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kalleinta ja hienointa...no kukin tavallaan. Jos mun lapsi saa jouluna puhelimen ei tosiaankaan saa kesäksi vielä uudempaa :D tyosain meillä lapsi ei edes kinuaisi sellaista kun ei ole niin tuon materian perään!

Vierailija
24/29 |
05.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

laatuaikakin korvaa määrän :D aamulla voi lapsen kanssa olla yhden tunnin ja sen jälkeen istua loppupäivän koneella...luulla että se hieno uusi kosketusnäyttö korvaisi sen menetetyn yhteisen ajan. Lapsi oppii aika ikävällä tavalla miten materia korvaa kaiken muun.

Vierailija
25/29 |
05.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tapa toimia on hälyttävästi lisääntynyt! Lapsi jätetään yksin ja ympäröidään markkinoiden hienoimmilla vempaimilla ja jatkuvasti täytetään kaikki lapsen materialistiset mielihalut.

Vierailija
26/29 |
05.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tulee usein kavereille näyttämään miten hienoa on taas ostettu ja on kova poika vertailemaan. On aina yksin ei kukaan kysele perään :( poika ei jaksa keskittyä mihinkään leikkiinkään vaan aina kaivelemassa niitä kännyköitään ja sedlittämässä kavereille miten taas sai uusia pelejä. Iskä kuulemm luvannut ostaa hänelle mönkijänkin.

Vierailija
27/29 |
05.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

melkein mitä haluaa, joko vanhemmilla on varaa tai sitten he ostavat velkarahalla.

Vierailija
28/29 |
06.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

laatuaikakin korvaa määrän :D aamulla voi lapsen kanssa olla yhden tunnin ja sen jälkeen istua loppupäivän koneella...luulla että se hieno uusi kosketusnäyttö korvaisi sen menetetyn yhteisen ajan. Lapsi oppii aika ikävällä tavalla miten materia korvaa kaiken muun.

no, miellä joka tapauksessa ostetaan laadukasta tavaraa vaikka se kuinka palsta mammoja tympäisisi :)

Vierailija
29/29 |
06.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

en mä ainakaan saa koko kesää vapaaksi, eikä 8v pääse enää mihinkään hoitoonkaan.

Mitään tavaraa meillä ei kuitenkaan oo tarvis ostella, ehkä sit kesälomareissusta jotain kivaa. Lapset on jo oppineet, että äitikin käyttää samaa puhelinta vuosikaudet (isästä puhumattakaan), samoin vaatteetkaan ei oo mitään viimeistä merkkiä, perheessä on yksi tietokone ja enempää ei heru.

Lapset viettää päivisin aikaa kavereitten kans, ja joskus käyvät vanhempien työpaikalla näyttäytymässä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan neljä