5-luokalle menevän pojan todistuksessa
Englanti ja matikka olivat ysejä, suurin osa muista numeroista 7 ja jokunen 8.
Mä olen niin tyytyväinen näistä numeroista, taustalla puheenkehityksen häiriö ja sensorisen integraation ongelmia.
Numerot vaan meinaavat käydä pojan oman itsetunnon päälle kun isoveli ja sisar vetävät kiitettäviä =(
Kommentit (8)
ja se tarkoittaa paljon kodin tukea ja positiivista kannustusta. Aina on olemassa huonompia ja parempia kuin hän.
Oma veljeni on kolmevitonen, ja muistelee vieläkin häpeällä keskiarvoansa, joka nousi parhaimmillaan 8,4:ksi. Kuvittele, noin hyvä lukema emmekä me sisarukset tai vanhemmat koskaan katsoneet häntä hitaasti. Se vain tuntui hänen mielestään huonolta, kun muilla oli keskiarvo 9,2-9,7!! Ja minä olin noista se toiseksi heikoin.
Hän on erittäin älykäs, mutta elämänhallinnasta päätellen hänellä on jotakin lievää poikkeavuutta keskittymiskyvyssä ja sosiaalisissa taidoissa.
ja se tarkoittaa paljon kodin tukea ja positiivista kannustusta. Aina on olemassa huonompia ja parempia kuin hän. Oma veljeni on kolmevitonen, ja muistelee vieläkin häpeällä keskiarvoansa, joka nousi parhaimmillaan 8,4:ksi. Kuvittele, noin hyvä lukema emmekä me sisarukset tai vanhemmat koskaan katsoneet häntä hitaasti. Se vain tuntui hänen mielestään huonolta, kun muilla oli keskiarvo 9,2-9,7!! Ja minä olin noista se toiseksi heikoin. Hän on erittäin älykäs, mutta elämänhallinnasta päätellen hänellä on jotakin lievää poikkeavuutta keskittymiskyvyssä ja sosiaalisissa taidoissa.
ap
-viidennelle luokalle menevällä pojalla-
Auttoiko?
ap
Minä olin tasaisen kasin oppilas ja silloin kun minä olin kouluikäinen, oli 10 perusnumero ja siitä lähdettiin tiputtamaan. Nykyään 8 on se perusnumero, josta säädetään ylös tai alas oppilaan mukaan. Eli jos on 8, se tarkoittaa että osaa just ja tarkalleen ne vaaditut asiat. 7 tarkoittaa, että on vielä kärryillä, mutta ei haittaisi jos saisi vähän petrattua. 9 ja 10 ovat nykyään "megahyviä" numeroita.
Hei. Mä korjaan niin että sinäkin ymmärrät -viidennelle luokalle menevällä pojalla-
Auttoiko?
ap
mutta ajattelin vain korjata, ettei turhaan tarvitse täällä nolostella lukemaansa.
Hei. Mä korjaan niin että sinäkin ymmärrät -viidennelle luokalle menevällä pojalla- Auttoiko? ap
mutta ajattelin vain korjata, ettei turhaan tarvitse täällä nolostella lukemaansa.
On niin herttaisen yhdentekevää miten täällä kirjoitan, mulle pääasia on ymmärretyksi tuleminen eikä pilkun nyysääminen. Sulle ehkä se viilaaminen
On niin herttaisen yhdentekevää miten täällä kirjoitan, mulle pääasia on ymmärretyksi tuleminen eikä pilkun nyysääminen. Sulle ehkä se viilaaminen
jos kirjoittaa epäselvästi. En minä viilaamisesta innostu, vaan siitä, että pienellä fiksaamisella kieli on luettavampaa.
ap