Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hiljainen työkaveri ihmetyttää...

Vierailija
05.06.2011 |

knu hän tulee töihin hän ei tervehdi ketään. Meitä on samssa huoneessa 6 ihmistä. Hän ei sano koskaan huomanta eikä näkemiin, tulee vaan ja istuu paikalleen. Kun me muut juttelemme, hän on hiljaa. On ollut talossa jo 4 vuotta.

Joulun alla hän laittoi meilin kaikille ja kertoi jäävänsä lomalle ja toivottai kaikille hyvää joulua. On ihan miellyttävä jos joskus kahvipaussila osuu samaan paikkaan. Hän on ahkera mutta työn jälki on usein huonoa, hän on nopea mutta ei tarkka. Tämä bähän hiertää työyhteistöä.

Mitä mieltä? Kukaan ei ole ollut hänelle ilkeä.

Kommentit (69)

Vierailija
1/69 |
05.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kuvailee muunmuassa miellyttäväksi ja muutaman viestin päästä tämä työkaveri onkin itsekäs ja tämän "pelin on loputtava"??? Vaikea ymmärtää.

Jos työpaikalla joku todella ei osaa tehtäviään, se on esimiehen asia puuttua siihen.

Mutta sillä, onko tämä tyyppi hiljainen tai ei, ei ole asian kanssa mitään tekemistä.

Mielestäni oikeasti tämä hiljainen vaikuttaa kiusatulta, eristetyltä. En voi uskoa, että hän viihtyy työpaikassaan. Itse olen puhelias mutta ainakin PYRIN kohtelemaan kaikkia tasapuolisesti ja vetämään hiljaisetkin mukaan juttuihin.

Vierailija
2/69 |
05.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

haluaa kiusata ja eristää yhden työyhteisöstään. Sitten kun tämä lähtee tai ei kestä niin otetaan uusi uhri jota porukalla ihmetellään että kuin se nyt on tuollainen. Älä vaan vaihda työpaikkaa voi olla sama vielä sullakin edessä. Tollaisille idiooteille en kyllä toivo mitään hyvää elämässä!!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/69 |
05.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

provossa oli jo yritystä. Kyllä sä ap vielä opit kun oikein harjoittelet.

Vierailija
4/69 |
05.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja että hän ei itse vastaa eikä sano heippa kun lähtee töistä, aina muita tuntia aiemmin (lyhympi työpäivä).

Muistan kun meillä oli kerran tälläinen työkaveri (kesäapulainen) joka yritti sanoa hänelle huomenia ja näkemiin, niin muutaman kerran jälkeen hän lopetti sen, ja kuulin kun hän sanoi toiselle työkaverille että "onpa jollekkin vaikeata noin tervehdykset".

Me emme koskaan puhu hänestä muuten kuin että ihmettelemme miten taas on punainen laitettu sinisiin jne. kaikki värit sekaisin ja niissä on hänen nimmarit.

Mutta emme ole pohtineet asiaa ääneen vaikka siis kaikki tietää mistä asia johtuu. Edellinen esimies (joka juuri vaihtui) sanoi pitäneensä kyllä hänelle asiasta puhuttelun. Sen verran esimies tiimipalaverissa kertoi.

Hänen huono työnjälki + hiljaisuus laittaa tietysti miettimään että missä vika.

Kukaan ei takuulla ole kiusannut häntä. Ei meillä ole sellaiseen työn luonteen vuoksikaan mahdollisuuksia edes.

En tiedä millaisissa suojatyöpaikoissa te olette töissä, mutta minusta normaaliin työyhteisöön ei tuollainen asenne kuulu.

Mutta huomenna menen esimiehen juttusille asiasta, näin on parempi kaikkien kannalta.

ap

Vierailija
5/69 |
05.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja lisäksi vaikuttaa selvältä työpaikkakiusaajalta.

Vierailija
6/69 |
05.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikkia muita tulee ikävä, paitsi tätä yhtä. Näin sen vain menee.. Elämä on raadollista. Mutta valitettavasti meidän työmme vaatii jonkinlaista ammattitaitoakin jota ei kaikille ole. Pelkkä mukava luonnekkaan (tai huomaamaton) ei meidän työssä pitkälle kanna. Ehkä teillä on toisin. ap

Vierailija
7/69 |
05.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me emme koskaan puhu hänestä muuten kuin että ihmettelemme miten taas on punainen laitettu sinisiin jne. kaikki värit sekaisin ja niissä on hänen nimmarit.

Vierailija
8/69 |
05.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

rahaa pitäsi saada mutta työnteko on vierasta.

Vastuu on teikäläisille vieras sana.

Ei olla pesulassa töissä ei, eikä sairaalassa tms.

No kerron sitten miten huomenna kävi.

ap

Vierailija
9/69 |
05.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

rahaa pitäsi saada mutta työnteko on vierasta. Vastuu on teikäläisille vieras sana. Ei olla pesulassa töissä ei, eikä sairaalassa tms. No kerron sitten miten huomenna kävi. ap

Vierailija
10/69 |
05.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä olen koko sakin pätevin ja kokenein. Itseasissa saan syksyllä ylennyksen.

ap

Vierailija
11/69 |
05.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuollainen työkaveri joutaa pellolle.

Tässä sen taas näkee millaista porukkaa täällä liikkuu.. :D

Vierailija
12/69 |
05.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä olen koko sakin pätevin ja kokenein. Itseasissa saan syksyllä ylennyksen. ap

Vierailija
13/69 |
05.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miks helveetissä töissä pitäs puhua kenellekään? Ei firmalle makseta siitä että työkaverit puhuu keskenään? Itse en ymmärrä miksi töissä ei voi tehdä töitä kokoajan ja mennä sitten kotiin seurustelemaan.

Vierailija
14/69 |
05.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miks helveetissä töissä pitäs puhua kenellekään? Ei firmalle makseta siitä että työkaverit puhuu keskenään? Itse en ymmärrä miksi töissä ei voi tehdä töitä kokoajan ja mennä sitten kotiin seurustelemaan.

jos on kerta työpaikan ottanut. Eikö näin ole?

ap

Vierailija
15/69 |
05.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos on kerta työpaikan ottanut. Eikö näin ole?

ap

Vierailija
16/69 |
05.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei näiltä kannata mitään kysellä.

Täällä pyörii vain paniikkihäiriöiset ja sosiaalisesti rajoittuneet.

Vierailija
17/69 |
05.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

joista en yhtään mitään tiedä.

Taisipa sattua omaan nilkkaan?

ap

Vierailija
18/69 |
05.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oisko savolainen, niiden höpinöitä ei jaksa kukaan kuunnella. Jää nimittäin sen päivän työt tekemättä ja niitä sitten paikkailla omalla ajalla.

Vierailija
19/69 |
05.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

empaattisena, hiljaisesta työkaverista huolissaan olevasta ihmisestä, mutta paljastuihan se totuus.

Olet todellakin todiste siitä, ettei työssäsi tarvitse mukavaa luonnetta. Ammattitaidon kohdalla olemme vain sinun omien väitteidesi varassa. Kovin suurta ammattitaitoa ei kuitenkaan kuvailemasi toimintatapa osoita.

kaikkia muita tulee ikävä, paitsi tätä yhtä. Näin sen vain menee.. Elämä on raadollista.

Mutta valitettavasti meidän työmme vaatii jonkinlaista ammattitaitoakin jota ei kaikille ole. Pelkkä mukava luonnekkaan (tai huomaamaton) ei meidän työssä pitkälle kanna. Ehkä teillä on toisin.

ap

ap paljastui työpaikkakiusaajaksi, joka ottanut hiljaisen ja ehkä viimeksi tulleen - jota sis helppo kiusata kun ei kavereita- silmätikukseen. Ikävää.

Vierailija
20/69 |
05.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kaikki nuo jutut suojatyöpaikoista, ammattitaidosta ym. tuntuvat jotenkin oudoilta. Ihan niin kuin olisi heti suojatyöpaikassa, jos työpaikalla harjoitetaan normaalia kommunikaatiota ja ollaan inhimillisiä työkavereita kohtaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän viisi