Mistä saisin rohkeutta jättää miehen?
Kaverit ja perhe on kiintyneet tähän mieheen ja sanovat että minun kannattaa pitää hänestä kiinni. Minäkin olen kiintynyt ja edelleen rakastan häntä. Mutta kukaan ei tiedä, kuinka onneton olen välillä. Tuntuu että elän vajaata elämää. Tuntuu että jotain puuttuu. Epäilyksen siemen on kylvetty ja se kasvaa ja kalvaa mieltä. En uskalla jättää miestä ja jäädä yksin. Mitä jos en löydäkään ketään parempaa?
Kommentit (9)
mielestäsi osaat nuo taidot kun ei tuon parempia tuloksia!
älä jätä sitä vielä. Siinä vaiheessa, kun yksinolo on ihan jees ajatus verrattuna miehen kanssa olemiseen, voi olla ihan varma asiasta. Jotain meiltä ihmisiltä puuttuu aina, mutta siinä vaiheessa kun näet miehessä pääosin vikoja, ei kyse ole enää jonkun puuttumisesta.
vaan etsii uuden ennen kuin eroaa nykyisestä.
Samojen asioiden kanssa olen paininut. Nyt on kuitenkin päätös erosta tehty ja olo on helpottunut, mutta samaan aikaan mielen täyttää ahdistus omasta pärjäämisestä. Tsemppiä. Vain sinä voit tietää, mikä on kohdallasi oikein.
Jos hänessä ei ole vikaa, ei ole itsekäs, laiska, elä siivelläsi, juoppo, uskoton tms. niin miksi vaihtamaan?
kannattaa miettiä olet sinä itse hänelle hyvä? oletko niin hyvä että joku muu olisi sinulle parempi?
Mies ei ole koskaan ennen asunut naisen kanssa ja sen kyllä huomaa=itsekäs. Minussa on paljon hyvää ja olen hyvä miehelle, mutta tuntuu että mies ei arvosta niitä asioita minussa, mitä joku toinen mies voisi arvostaa paljon. Ei tunnu unelmien prinssiltä:( Silti olen kiinni tässä miehessä.
Ap
Jos hänessä ei ole vikaa, ei ole itsekäs, laiska, elä siivelläsi, juoppo, uskoton tms. niin miksi vaihtamaan?
kannattaa miettiä olet sinä itse hänelle hyvä? oletko niin hyvä että joku muu olisi sinulle parempi?
mulla on sama tunne mutten halua ottaa risiä että siinä seuraavassa miehessä olisi sitten joku muu vika. Tapasinkin tässä erään erittäin hyvän tyypin, muta huomasin että hänellä oli alkava alkoholi ongelma, joten annoin olla.
Joten tyydyn tähän, vaikka hän ei teekkään kotitöitä, eikä ole asunut muiden naisten kuin minun ja äitinsä kanssa (sehän on oikeasti vain hyvä asia).
Mitä niin hyviä asioita sinussa sitten on?
No esimerkiksi se että osaan keskustella ja kuunnella, huomioida myös toisen tarpeita. Pidän huolta itsestäni, että näyttäisin kauniilta ja naiselliselta. Pidän kodin siistinä ja yllätän miehen välillä kynttiläillallisella tai jollain pienellä. Kannustan ja kehun häntä.
Vihastuttaa, että saan niin vähän mitään mieheltä:(
Ap
tuntuu, tuntuu, tuntuu-juttuja. Oletko oikeasti aikuinen vai romaanien suurkuluttaja?