Kolmekymppiset, mistä ostatte vaatteenne?
Ikuisuusongelma nousi taas pintaan kun pitää löytää kesävaatteita, H&M ei oikein toimi mulle, mutta ei vielä Prismakaan houkuttele. Kertokaa siis, mistä teette parhaat löytönne!
Kommentit (32)
Vero Modasta ja Espritiltä. Olen 34-vuotias. Vaatteistani n. 60-70 prosenttia taitaa olla Espritiä, ne vaan ovat sen mallisia, että istuvat mulle, kun taas esim. Mangosta en ole koskaan ostanut mitään, koska ne vaatteet eivät vaan kertakaikkiaan sovi mulle. Sokoksella on myös monia kivoja merkkejä.
pääasiassa Sokokselta. Siellä käyn aina vain sen yhden kohdan, siinä on muutama merkki joista tykkään. Madonna, Esprit (meiluiten edc), Broadway, Ichi... Suuri osa noilta on ihme rytkyä, mutta joukosta löytyy tosi kivoja.
Jos se on sama kuin täällä Lontoossa, niin OMG:D Ne vaatteet on tosi huonolaatuisiakin vielä...
tosin yleensä alesta ja monet vaatteet olen löytänyt sieltä nuorten edc:n puolelta. Vero Modasta farkut ja KappAhallista saa kivoja "siistimpiä" paitoja. Seppälästäkin satunnaisesti tekee löytöjä.
Uusin suosikkini on Tallinnasta bongatttu kauppa nimeltä "New Yorker", tosi mageita kuteita ja halvalla. Harmi vaan ettei liikettä löydy Suomesta :(
Sokokselta myös Soaked in Luxury ja muutamat muut merkit.
Ostan vaatteeni VeroModasta, H&M:ltä, jotain saattaa löytyy KappAhlista, Lindexiltä ja jopa Seppälästä. Mutta en näytä niin vanhalta, kun alkossakin kysytään papereita, joten huoletta voin ostella em. liikkeissä.. :)
Harmi vaan että ko. merkin vaatteet on ainakin oman kokemukseni perusteella vähän huonosti viimeisteltyjä eli saumat ratkeilee (eikä siis johdu ylipainosta ;)) ja helmat rempsottaa..
Indiska, Ellos, Esprit, kirppikset jne.
He on nykyään satsanneet vaatevalikoimaan ja sieltä löytyy aivan oikeasti hyvän näköisiä vaatteita, jotka ei ole hinnalla pilattu. On siellä tietysti yhä niitä mummuvaatteitakin, mutta on nuorekastakin.
H&M, Lindex, Ellos, Vero moda, Esprit...
paljon Espritin nettikaupasta. Lisäksi käyn ostoksilla useimmmiten Sokoksella, Stockalla, Aleksi 13:ssa, Espritin kaupoissa... Ulkoiluvaatteita ostan retkeily-/urheilukaupoista.
tosin yleensä alesta ja monet vaatteet olen löytänyt sieltä nuorten edc:n puolelta. Vero Modasta farkut ja KappAhallista saa kivoja "siistimpiä" paitoja. Seppälästäkin satunnaisesti tekee löytöjä.
Uusin suosikkini on Tallinnasta bongatttu kauppa nimeltä "New Yorker", tosi mageita kuteita ja halvalla. Harmi vaan ettei liikettä löydy Suomesta :(