Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kolmekymppiset, mistä ostatte vaatteenne?

Vierailija
04.06.2011 |

Ikuisuusongelma nousi taas pintaan kun pitää löytää kesävaatteita, H&M ei oikein toimi mulle, mutta ei vielä Prismakaan houkuttele. Kertokaa siis, mistä teette parhaat löytönne!

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
04.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tosin yleensä alesta ja monet vaatteet olen löytänyt sieltä nuorten edc:n puolelta. Vero Modasta farkut ja KappAhallista saa kivoja "siistimpiä" paitoja. Seppälästäkin satunnaisesti tekee löytöjä.

Uusin suosikkini on Tallinnasta bongatttu kauppa nimeltä "New Yorker", tosi mageita kuteita ja halvalla. Harmi vaan ettei liikettä löydy Suomesta :(

Vierailija
22/32 |
04.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vero Modasta ja Espritiltä. Olen 34-vuotias. Vaatteistani n. 60-70 prosenttia taitaa olla Espritiä, ne vaan ovat sen mallisia, että istuvat mulle, kun taas esim. Mangosta en ole koskaan ostanut mitään, koska ne vaatteet eivät vaan kertakaikkiaan sovi mulle. Sokoksella on myös monia kivoja merkkejä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
04.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

pääasiassa Sokokselta. Siellä käyn aina vain sen yhden kohdan, siinä on muutama merkki joista tykkään. Madonna, Esprit (meiluiten edc), Broadway, Ichi... Suuri osa noilta on ihme rytkyä, mutta joukosta löytyy tosi kivoja.

Vierailija
24/32 |
04.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos se on sama kuin täällä Lontoossa, niin OMG:D Ne vaatteet on tosi huonolaatuisiakin vielä...

tosin yleensä alesta ja monet vaatteet olen löytänyt sieltä nuorten edc:n puolelta. Vero Modasta farkut ja KappAhallista saa kivoja "siistimpiä" paitoja. Seppälästäkin satunnaisesti tekee löytöjä.

Uusin suosikkini on Tallinnasta bongatttu kauppa nimeltä "New Yorker", tosi mageita kuteita ja halvalla. Harmi vaan ettei liikettä löydy Suomesta :(

Vierailija
25/32 |
04.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sokokselta myös Soaked in Luxury ja muutamat muut merkit.

Vierailija
26/32 |
04.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostan vaatteeni VeroModasta, H&M:ltä, jotain saattaa löytyy KappAhlista, Lindexiltä ja jopa Seppälästä. Mutta en näytä niin vanhalta, kun alkossakin kysytään papereita, joten huoletta voin ostella em. liikkeissä.. :)

Vierailija
27/32 |
04.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmi vaan että ko. merkin vaatteet on ainakin oman kokemukseni perusteella vähän huonosti viimeisteltyjä eli saumat ratkeilee (eikä siis johdu ylipainosta ;)) ja helmat rempsottaa..

Vierailija
28/32 |
04.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Indiska, Ellos, Esprit, kirppikset jne.

Vierailija
29/32 |
05.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Zara, Esprit, Vero Moda,

Vierailija
30/32 |
05.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

He on nykyään satsanneet vaatevalikoimaan ja sieltä löytyy aivan oikeasti hyvän näköisiä vaatteita, jotka ei ole hinnalla pilattu. On siellä tietysti yhä niitä mummuvaatteitakin, mutta on nuorekastakin.

Vierailija
31/32 |
05.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

H&M, Lindex, Ellos, Vero moda, Esprit...

Vierailija
32/32 |
05.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

paljon Espritin nettikaupasta. Lisäksi käyn ostoksilla useimmmiten Sokoksella, Stockalla, Aleksi 13:ssa, Espritin kaupoissa... Ulkoiluvaatteita ostan retkeily-/urheilukaupoista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi viisi