Kolmekymppiset, mistä ostatte vaatteenne?
Ikuisuusongelma nousi taas pintaan kun pitää löytää kesävaatteita, H&M ei oikein toimi mulle, mutta ei vielä Prismakaan houkuttele. Kertokaa siis, mistä teette parhaat löytönne!
Kommentit (32)
on koluttu ja saattaa molemmista löytää 30 v.kin.
jopa Anttilasta saa nykyisin kivan näköisiä vaatteita. Itse ostan millon mistäkin, H&M, VeroMOda, Kappahallista (en osaa kirjottaa), sieltä saa mielestäni kaikkein näteimmät vaatteet, ja mitoitus on hyvä. Joskus Sokokselta, joskus jopa Prismasta, on sielläkin oikeesti kivan näköisiä. Ei oo paljoa varaa laittaa vaatteisiin, että sieltä ostan mistä saa edullisesi kivan näköisiä.
Joskus erehdyn Ellokseltakin, mutta aina olen palauttanut kaikki.
Itse shoppailen useimiten kauden tuotteet esim. Seppälä, Lindex tai Gina Tricot tai tilaan HM ja miehelle sit arkivaatteet tietenkin dressmanista niitä telttakokoisia turon pukuja sokoksesta. Ai miten niin ne istuu huonosti. Ei me mitään hölmön näköisiä olla!
Joskus myös satunnaisia vaatteita Prismasta, Anttilasta, Citymarketista tms.
Esim. Espritistä tykkään, sitä ostin tänään Modasta.
HM:ltä, Lindexistä, Sokkarilta, Pristmasta, Kirpparilta, Ellokselta, ja ulkomaanreissuilta tykkään tuoda aina jonkun koltun.
mutta Espritiltä löydän aina ookoon näköistä perusvaatetta. Varmaan puolet vaatevarastostani on peräisin sieltä.
Prismaa olen yrittänyt, mutten löytänyt mitään mitä olisin halunnut laittaa päälleni.
vielä Lindex. Tosin voiton taitaa viedä H%M..
käyn 2 krt vuodessa Nykissä. En ole varmaan kohta 10 v ostanut Suomesta muuta kuin korkeintaan muutamat kalsarit tai sukat. Yleensä noikin ostan Amerikasta.
Halvempaa ja tuleepahan tehtyä jotain iltaisin.
Toki liikkeissä hieman eroja, osa suunnattu enemmän teineille, mutta isommista myymälöistä löytä hyvin. Henneseissä on eri merkkejä merkin sisällä, kannattaa vähän tutustua niihin niin helpompi suunnata "oikealle osastolle" liikkeessä.
Ja tuolta ostan ihan sellaista perusvaatetta, neulepuseroita, erilaisia toppeja/paitoja niiden alle, shiptseja, mekkoja, hameita ym. arkikäyttöön.
Farkut ostan Onlysta, koska niissä istuvuus ja hinta/laatu suhde on paras. HUOM: en osta niitä teinimalleja vaan sellaisia siistimpiä...!
VeroModasta löytää myös vaatteita, samoin Espritiltä.
Liikeitä mistä en koskaan mitään löydä on Lindex ja Kappahl, no poikkeuksena alusvaatteet, niitä ostan Lindexiltä kyllä, mutta mitään muuuta ei sieltä ole mukaan tarttunut. Myös GinaTricot huono, tosin moni tuttu sieltä tehnyt hyviä löytöjä, itse en sieltä koskaan mitään löydä.
Mango myös hyvä.
nykyään löytyy vaikka mitä. Mun suosikkeja on Vila, Indiska, Vero Moda, Lindex, KappaAhl, H&M. Mullakaan ei ole varaa hillua missään kalliissa muotivetimissä, mut eipä ole tarviskaan.
ostan suurimman osan, sitten ihan H&M, Lindex, Sokos, Anttila, Prisma, Citymarket, Vero Moda jne.
Ostan vaatteeni H&M:stä, Lindexiltä, Esprit, Only... Kirppiksiltä myös.
voin ostaa kyllä mistä vaan, jos on mun makuuni. Tätivaatteet ei kiinnosta, vaikka muutama ylikilo onkin kertynyt. Eivät silti sovi mun tyyliin, joka on rock ja sitä en muuta ikinä, korkeintaan hieman rennommaksi tai riisutummaksi asusteiltaan.
Mutta käyn myös H&M:ssä, Onlyssä, Vilassa, Zarassa, Selectedissä, Mangossa ja sitten tietenkin merkkien omissa liikkeissä tai shop in shopeissa kuten Peak Performance, Gant, Henri Lloyd, Marc O'Polo, Boomerang, Lexington, Lacoste, Benetton jne. Eli milloin mistäkin. Paitsi marketeista en koskaan, koska en niissä käy muutenkaan.
mutta jos ostan, niin
-Nanson trikoopaitoja (esim. toimistopaita) mistä vain
-Housut ja muut Stockalta
-Me&I-kutsuilta mekkoja.
Ja en todella uusi vaatevarastoani joka kausi :)
käyn 2 krt vuodessa Nykissä. En ole varmaan kohta 10 v ostanut Suomesta muuta kuin korkeintaan muutamat kalsarit tai sukat. Yleensä noikin ostan Amerikasta. Halvempaa ja tuleepahan tehtyä jotain iltaisin.
Suurin osa vaatteistani on Lontoosta, viime kesänä kävin Floridassa ja sieltä kesävaatteet ainakin täksi kesäksi.
H&M, Ellos, Bubbleroom, Esprit. Lisäksi löytöjä just Prismasta jne.