Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kolmekymppiset, mistä ostatte vaatteenne?

Vierailija
04.06.2011 |

Ikuisuusongelma nousi taas pintaan kun pitää löytää kesävaatteita, H&M ei oikein toimi mulle, mutta ei vielä Prismakaan houkuttele. Kertokaa siis, mistä teette parhaat löytönne!

Kommentit (32)

Vierailija
1/32 |
04.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

H&M, Ellos, Bubbleroom, Esprit. Lisäksi löytöjä just Prismasta jne.

Vierailija
2/32 |
04.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on koluttu ja saattaa molemmista löytää 30 v.kin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/32 |
04.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jopa Anttilasta saa nykyisin kivan näköisiä vaatteita. Itse ostan millon mistäkin, H&M, VeroMOda, Kappahallista (en osaa kirjottaa), sieltä saa mielestäni kaikkein näteimmät vaatteet, ja mitoitus on hyvä. Joskus Sokokselta, joskus jopa Prismasta, on sielläkin oikeesti kivan näköisiä. Ei oo paljoa varaa laittaa vaatteisiin, että sieltä ostan mistä saa edullisesi kivan näköisiä.

Vierailija
4/32 |
04.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus erehdyn Ellokseltakin, mutta aina olen palauttanut kaikki.

Vierailija
5/32 |
04.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse shoppailen useimiten kauden tuotteet esim. Seppälä, Lindex tai Gina Tricot tai tilaan HM ja miehelle sit arkivaatteet tietenkin dressmanista niitä telttakokoisia turon pukuja sokoksesta. Ai miten niin ne istuu huonosti. Ei me mitään hölmön näköisiä olla!

Vierailija
6/32 |
04.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus myös satunnaisia vaatteita Prismasta, Anttilasta, Citymarketista tms.

Vierailija
7/32 |
04.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esim. Espritistä tykkään, sitä ostin tänään Modasta.

Vierailija
8/32 |
04.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

HM:ltä, Lindexistä, Sokkarilta, Pristmasta, Kirpparilta, Ellokselta, ja ulkomaanreissuilta tykkään tuoda aina jonkun koltun.

Vierailija
9/32 |
04.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta Espritiltä löydän aina ookoon näköistä perusvaatetta. Varmaan puolet vaatevarastostani on peräisin sieltä.

Prismaa olen yrittänyt, mutten löytänyt mitään mitä olisin halunnut laittaa päälleni.

Vierailija
10/32 |
04.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vielä Lindex. Tosin voiton taitaa viedä H%M..

Vierailija
11/32 |
04.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

käyn 2 krt vuodessa Nykissä. En ole varmaan kohta 10 v ostanut Suomesta muuta kuin korkeintaan muutamat kalsarit tai sukat. Yleensä noikin ostan Amerikasta.

Halvempaa ja tuleepahan tehtyä jotain iltaisin.

Vierailija
12/32 |
04.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toki liikkeissä hieman eroja, osa suunnattu enemmän teineille, mutta isommista myymälöistä löytä hyvin. Henneseissä on eri merkkejä merkin sisällä, kannattaa vähän tutustua niihin niin helpompi suunnata "oikealle osastolle" liikkeessä.

Ja tuolta ostan ihan sellaista perusvaatetta, neulepuseroita, erilaisia toppeja/paitoja niiden alle, shiptseja, mekkoja, hameita ym. arkikäyttöön.

Farkut ostan Onlysta, koska niissä istuvuus ja hinta/laatu suhde on paras. HUOM: en osta niitä teinimalleja vaan sellaisia siistimpiä...!

VeroModasta löytää myös vaatteita, samoin Espritiltä.

Liikeitä mistä en koskaan mitään löydä on Lindex ja Kappahl, no poikkeuksena alusvaatteet, niitä ostan Lindexiltä kyllä, mutta mitään muuuta ei sieltä ole mukaan tarttunut. Myös GinaTricot huono, tosin moni tuttu sieltä tehnyt hyviä löytöjä, itse en sieltä koskaan mitään löydä.

Mango myös hyvä.

Vierailija
13/32 |
04.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

nykyään löytyy vaikka mitä. Mun suosikkeja on Vila, Indiska, Vero Moda, Lindex, KappaAhl, H&M. Mullakaan ei ole varaa hillua missään kalliissa muotivetimissä, mut eipä ole tarviskaan.

Vierailija
14/32 |
04.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ostan suurimman osan, sitten ihan H&M, Lindex, Sokos, Anttila, Prisma, Citymarket, Vero Moda jne.

Vierailija
15/32 |
04.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostan vaatteeni H&M:stä, Lindexiltä, Esprit, Only... Kirppiksiltä myös.

Vierailija
16/32 |
04.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

voin ostaa kyllä mistä vaan, jos on mun makuuni. Tätivaatteet ei kiinnosta, vaikka muutama ylikilo onkin kertynyt. Eivät silti sovi mun tyyliin, joka on rock ja sitä en muuta ikinä, korkeintaan hieman rennommaksi tai riisutummaksi asusteiltaan.

Vierailija
17/32 |
04.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta käyn myös H&M:ssä, Onlyssä, Vilassa, Zarassa, Selectedissä, Mangossa ja sitten tietenkin merkkien omissa liikkeissä tai shop in shopeissa kuten Peak Performance, Gant, Henri Lloyd, Marc O'Polo, Boomerang, Lexington, Lacoste, Benetton jne. Eli milloin mistäkin. Paitsi marketeista en koskaan, koska en niissä käy muutenkaan.

Vierailija
18/32 |
04.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta jos ostan, niin

-Nanson trikoopaitoja (esim. toimistopaita) mistä vain

-Housut ja muut Stockalta

-Me&I-kutsuilta mekkoja.

Ja en todella uusi vaatevarastoani joka kausi :)

Vierailija
19/32 |
04.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

käyn 2 krt vuodessa Nykissä. En ole varmaan kohta 10 v ostanut Suomesta muuta kuin korkeintaan muutamat kalsarit tai sukat. Yleensä noikin ostan Amerikasta. Halvempaa ja tuleepahan tehtyä jotain iltaisin.

Suurin osa vaatteistani on Lontoosta, viime kesänä kävin Floridassa ja sieltä kesävaatteet ainakin täksi kesäksi.

Vierailija
20/32 |
04.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lindexiltä ja KappAhlista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi yksi