Lapseni on viidennellä ja olen aktiivisesti mukana
vanhempien puuhastelussa. Jokaisessa vanhempainillassakin olen käynyt. Ja nyt näin yhdet vanhemmat eka kertaa elämässäni, kun tulivat todistusten jakoon! Ajattelin, että ovat tulleet väärään luokkaan ja lähtevät pois, mutta eivät vaan lähteneet. Miten ihmeessä ovat pystyneet välttelemään vanhempien tilaisuuksia näin pitkään?
Kommentit (22)
Mua ihmetyttää vanhemmat jotka ei tule vanhempainiltoihin. Mä olen käynyt kuuntelemassa kaikki kiusaamis- yms teema vanhempainillat ja varmasti siellä olisi saanut edes jotain uutta ajateltavaa ihan jokainen. Ymmärrän ettei aika sovi kaikille, mutta en sitä ettei jotain kiinnosta! Juuri heidän siellä pitäisi eniten olla. Ei selitys ole että osallistuu koulunkäyntiin auttamalla läksyissä tai kyselemällä kokeisiin. Niidenhän pitäisi nyt olla ihan itsestään selviä asioita. Kyllä lapsellekin tulee hyvä mieli kun äiti tai isä osallistuu vanhempainiltoihin ja osoittaa samalla olevansa kiinnostunut lapsesta ja koulunkäynnistä ja koulussa viihtyvyydestä.
Meilläkään ei ole muita kuin näitä teemailtoja mutta joka vuosi on jotain erilaista ja aina tulee jotain uutta tietoa.
että muilla vanhemmilla onkin voinut olla ihan kivaa ja varsinkin lapsilla. No ilonpilaajia ei edes kaivata murjottamaan paikalle.
Taisi kalikka kalahtaa. :)