Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tienaan 60e "yli" toimeentulotukirajan,ja pidän sitä juuri sopivana;

Vierailija
04.06.2011 |

Saan helposti sähkölaskukuukausina sähkölaskun+kaikki lääkekulut sossusta.

Ei kannata pienipalkkaisen tienata juuri enempää,koska joutuisi sitten "itse maksamaan" kaiken.

Tai sitten pitäisi tienata ihan pirusti enemmän,enkä viitsi tehdä niin paljoa töitä.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
04.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyhmä Suomessa töitä tekee, viisas pääsee vähemmällä.

Vierailija
2/5 |
04.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea vaan. Jos toimeentulotuella pärjäät, niin ihan oikeasti hyvä juttu. Ja hienoa, että viitsit käydä töissä vaikka lähes saman rahan saisit makaamalla kotonakin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
04.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea vaan. Jos toimeentulotuella pärjäät, niin ihan oikeasti hyvä juttu. Ja hienoa, että viitsit käydä töissä vaikka lähes saman rahan saisit makaamalla kotonakin.

a)olisi tylsää

b)sitten raha ei riittäisi,kun shoppailuun jäisi liikaa aikaa

ap

Vierailija
4/5 |
04.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viisas pääsee vähemmällä ja "tienaa" vajaa 400e kuukaudessa :D Toinen vaihtoehto on sitten mennä ihan kunnon töihin ja saada kunnon palkkaakin...

Vierailija
5/5 |
04.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viisas pääsee vähemmällä ja "tienaa" vajaa 400e kuukaudessa :D Toinen vaihtoehto on sitten mennä ihan kunnon töihin ja saada kunnon palkkaakin...

saavat sossusta nettona 2000 euroa kk. Revi siitä. Eikä mitään tarvitse tehdä. Jos mulla olis ajatustakaan tehdä duunia, mun pitäis käytännössä saada vähintään 3300 euron bruttopalkka jotta tienaisin saman kuin nyt "sossuelättinä". Nyt saan kuluttaa aikani mihin lystään ilman että mun pitää rasittaa päätäni työpaikalla ja saan vielä säästöönkin muutaman satasen per kuukausi. Työssä olen ollut pitkään mutta en kirveelläkään menee takaisin niin kauan kuin tämä vaihtoehto on olemassa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi viisi