Miten alkoholi on vaikuttanut teihin, jos olette juoneet sitä raskaana ollessanne?
Eli jos ette siis ole tienneet vielä olevanne raskaana. Onko tullut pahempi krapula kuin yleensä, tai onko mennyt nopeammin päähän? Muita havaintoja?
Itselläni nyt takana maailman kamalin viini-ilta ja darra-aamu ikinä, ja alkoi mietityttää syy tähän.
Kommentit (16)
Minä olin tehnyt raskaustestin noin 8 päivää oletusta raskautumisesta. Oli tällöin negatiivinen, joten ajattelin,että voin ottaa yhden siiderin.
Join sitä muutaman tunnin hitaasti siemaillen. Sen jälkeen olo oli, kuin olisi ollut monen päivän krapula. Neljän päivän päästä tein uuden raskaustestin, joka näytti positiivista.
sattui molempien raskauksien alkuun juhlintaa, ekassa häät ja tokassa festarit.
Ekalla kerralla viini kyllä maistui, mutta ei vaan tuntunut yhtään missään. Siitä huolimatta aamulla oli musertava maailmanlopun krapula.
Tokalla kerralla festareilla join väkisin pari juomaa ja oksensin. Ja ankara kankkunen oli aamulla.
tais koittaa jännät ajat ja testinostoreissu ohjelmistoon lähipäivinä.
ap
tein testin ennen rapukekkereitä kun oli vähän outo olo ja menkat eivät alkaneet. Se oli negatiivinen, mut en voinut juoda kuin lasin viiniä ja olo oli aika kamala. Muutaman päivänä päästä testi oli muuttunut positiiviseksi.
raskaana) ja oksensin ja oksensin...
olen nimittäin vetäny elämäni parhaimat megakännit raskaana (en silloin kylläkään vielä tienny olevani) alko nousi ihanan tasaisesti päähän ja oli hauska ja hyväolo kokoajan, ei pahoin vointia missään vaiheessa (yleensä minulle siis tulee aina vähän väliä pini pahoinvointi "kohtaus" ja pitää hetkesi rauhoittua). Yön nukuin ihanan sikeästi ja aamulla heräsin pirteänä kuin peipponen siivoamaan, yleensä siin nukun todella huonosti ja oksentelen ja herään aamulla kauheaan krapulaan noin isojen kännien jälkeen
Join lasin kuoharia ja sen jälkeen oksensin koko illan. Mitään muuta en enään pystynyt juomaan. Tein sitten seuraavalla viikolla testin ja positiinen oli.
Kyllä nous itdellä vikkelään ja se olo tila seuraavana päivänä x.x YÖK
Mulla tuli kamalan paha olo ja juominen jäi aika vähäiseksi. Jo ihan muutaman lasillisen jälkeen pyöri vatsassa. En oksentanut mutta tosi paha olo tuli.
Musta tuli kännissä kauheen vittumainen ämmä, huusin ja raivosin kaikille, sätin ihmisiä sekä olin kaikissa tilanteissa törkeä muille täysin heistä riippumattomista syistä. Morkkis kyllä tuli kuten aina ennenkin ja viikon päästä tajusin olevani raskaana ja olleeni jo ennen kännäämistä. Vähän nyt nolottaa miten äiti nyt sillei.
Mun ei tehnyt yhtään mieli juoda, mutta join kuitenkin muutaman. Seuraavana aamuna oli helvetin paha olo, en oksentanut mutta sellainen todella hidas ja koko ajan etoi. Vielä seuraavanakin päivänä tupakointi aiheutti oksennusrefleksin ja ihmettelin, miten muutamasta siideristä voi tulla kahden päivän krapula. Samana iltana testi oli positiivinen.
Viikko ennen vahinkoplussaa kulutin varmaan pari viinipulloa. Hyvin humahti päähän ja tosi hauskaa oli. Pilkun jälkeen nukkumaan hyvillä mielin ja muutaman tunnin jälkeen heräsin ihan selväpäisenä ja hyvinvoivana. Krapulasta ei tietoakaan. Plussan jälkeen alko ihmetyttämään.
Harvemmin kännään, mutta lähes joka viikonloppu juon lasin tai pari. Niin myös molempien raskauksien alkaessa (ennen kun olin saanut plussaa). Ei muuta eroa, mutta jälkimmäisessä raskaudessa muistan miettineeni että kylläpäs alkoi väsyttää tavallista kovemmin sen viinilasillisen jälkeen.
Joo olimma lähteny porukalla kaljotteleen ja ihmettelin koko illan ku ei olut maistu, etova olo tuli vaan. Ei ollut mulle normaalia, joten tein raskaustestin ja positiivinenhän se :)
tuli kaamein krapula ikinä, hirveä pahoinvointi ja yleinen huono olo, voimattomuus ja päänsärky, kun normaalisti ei tuu juuri mitään.
Viikon päästä siitä tein positiivisen testin.