Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mainoksissa yritetään viljellä epätoivottavia ominaisuuksia

29.10.2005 |

Sori huonosti muotoilemani otsikko..



Mutta olen huomannut, että nyt pyörii muutamiakin mainoksia, jotka painottavat aika ikäviä piirteitä lapsissa.



Erityisen ikävä on mielestäni Domino-mainos, jossa synttäreille tulleet kaverit huomaavat, että " dominot" eivät olekaan aitoja Domino-keksejä ja siitä tuohtuneina marssivat hakemaan tuomansa lahjat pois ja synttärisankari jää surullisen näköisenä yksin.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
29.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

oo nähnyt mainosta, mutta pahalta kuullostaa.

Vierailija
2/4 |
29.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pidä myöskään siitä, missä lapset jättävät leivistä reunat syömättä ja heitä kehutaan fiksuiksi sen perusteella, siis margariinimainos.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
29.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsiin iskostetaan heti tietyt brändit ja tuotenimikkeet, vaikka paljon kalliimpia kun vastaavat (esim.pirkka, rainbow- tuotteet) Kulutustakulutusta. :(

Vierailija
4/4 |
29.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta tuo Domino-mainos sai aikaan sen, että seuraavan kerran kun menin kauppaan, ostin Rainbow-dominoita =)