Hyvä mielellään suomalaisen bändin CD tulevalle 6-luokkalaiselle pojalle?
Kummilapsi toivoo jotain CD:tä lahjaksi ensi viikon syntymäpäiväksi. Hänellä ei kuulemma ole vielä minkään bändin CD:tä, mutta nyt alkanut musiikki kiinnostaa. Mitä CD:tä suosittelette joka olisi nyt in? Mielellään joku kotimainen bändi, sillä ajattelin että ehkä voisin viedä hänet bändin keikallekin jos esiintyy jossain johon lapsetkin pääsevät.
Kommentit (17)
4. luokalta päässyt tyttö Indicaa ja Laura Voutilaista.
Se ei ole musiikkia vaan silkkaa paskaa,ukko laulaa seksistä,viinasta ja kiroilee.
Meidänkin poika haluaa Petri Nygårdin levyä, mutta en ole ostanut. Musta aivan järkyttävää tekstiä kutosluokkalaiselle. Ja saati sen jälkeen jos on kuullut kyseisen artistin haastattelun, kiroilee vitusti. Metallicaa kyllä kuunnellaan meilläkin.
Tyttö kuuntelee Anna Abreuta ja Lady Gagaa joka on mielestäni jo vähän rajatapaus.
luuletteko oikeesti NYKYAIKANA että muksu ei kuuntele petriä jos ei osta CD:tä....
Tosin en minäkään ostaisi mutta syy on se että kyseessä on kertakäyttö paska jota kukaan ei kuuntele vuoden päästä.
Jos suomen kielistä hakee niin apulanta, kotiteollisuus, viikate... Noita jaksaa kuunnella myöhemminkin. Jevillä kun ei voi hävitä
Ei kai nyt kukaan kuvittele ettei lapsi sitä sitten mistään kuulisi, mutta kyse onkin siitä ettei tue kuuntelua ostamalla levyn. Kyse on siis kannanotosta.
Mä mietin kans minkä cd:n ostaisin. Mä mietin Antti Tuiskua, mutta tytär valisti että se on tyttöjen musiikkia :D!
on ehdottomasti Michael Monroen Sensory overdrive. Vaikka laulukieli on englanti, on bändissä kaksi suomalaista joten sikäli. Mutta kun ne biisit ja koko meininki on aivan käsittämättömän hienoa. Soitannollisesti hyvää rock'n'rollia ja kertosäkeissä komeita melodioita.
Juu, Tuisku on tyttöjen juttu ja menneen talven lumituisku jo.
Cheek, Apulanta, Uniikki, soi noiden lapseni ja kaveriensa kännyköissä ja 11-13-vuotiaat kyseessä siis. Pojat.
Millaista musiikkia toi Jare & VilleGalle on? Kiroillaanko, puhutaanko känneistä ja seksistä jne?
Millaista musiikkia toi Jare & VilleGalle on? Kiroillaanko, puhutaanko känneistä ja seksistä jne?
kylläpä ne kuudesluokkalaiset noista tietää jo ilman jarea ja kumppania. Musiikissa on myös paljon urheilutermejä, ja viittauksia, koska kummallakin on urheilijatausta, toisella sm-mestaruuksiin saakka.
Ja ystävieni kanssa kuunneltiin Raptoria ja e-roticia teineinä, eikä sännätty juomaan ja antamaan kaikille:D
Mäkin kuuntelin Raptoria ja Hausmyllyä, mut onneks olin jo täysikäinen. Kun mä olin nuori kuuntelin Michael Jacksonia ja Duran Duraneita :).
terv.äiti vm -72
tyyppista musiikkia haluaa niin voithan kummina hiukan ohjata poikaa 'oikeoppiselle' tielle ja antaa jotain rokkihenkista mieluummin kuin rappia :)
maulle, antaa vaihtoehtoja:)
eli ostaa parikin eri tyyppistä levyä.
Meillä muuten jostain syystä tuo Jareavillegalleineen kuunteleva tykkää myös Jacksonista. Kuten kamunsakin. EN yhtään tiedä miksi. Mutta kuuntele ne kyllä sitä Metallicaa, kuin Iskelmääkin:D
teidän nyt viidenneltä päässeet tytöt ja pojat kuuntelevat?