9.luokan ka oli minulla 5.8, olenko luuseri?
Olen sittemmin opiskellut 4 eri ammattitutkintoa, 3 niistä työn ohella ja yo. Tein uran nuorena hyvässä kansainvälisessä firmassa, tienasin jo nuorena hyvin, asuin poikaystäväni kanssa 17v yhdessä, perustin perheen nykyisen mieheni kanssa ollessani 28v, sain kolme lasta, asuin ulkomailla ja nykyisin olen unelmatyössäni, ihana mies, iso ok-talo ja asiat niin hyvin kuin olisin ikinä voinut kuvitellakaan.
Koulu ei kiinnostanut, mutta ei minusta tämän pahempaa ihmistä tullut. Järkeä kasvoi vasta myöhemmin päähän -onneksi.
Kommentit (2)
Sen jälkeen kävin 10. luokan,lukion ja sitten opiskelin 2 ammattia, syksyllä lähden opiskelemaan kolmatta ammattia. Minulla on hyvä mies, omakotitalo ja varaa matkustella joka vuosi. Lapsia ei ole omasta tahdosta. En ole koskaan ajatellut olevani luuseri.
Ei ka aina kerro siitä millainen ihmisestä tulee. Onnea, kuulostaa että olet pärjännyt hienosti elämässäsi.
Itselläni ka oli koulussa siinä kasin paikkeilla. Jos elämälle pitäisi antaa keskiarvo olisi se varmaan 8. Perusasiat kunnossa, parannettavaa kuitenkin löytyy.