Hiivatulehdus ei olekaan hiivaa, joten mitä se on?
Terveyskeskuksessa otetun näytteen mukaan ei hiivaa, mutta edelleen kirvelee. Hiivalääkkeet eivät auttaneet. Sp-tauti tuskin on mahdollinen.
Kommentit (5)
Ne kyllä yleensä myös katsotaan samalla kuin hiiva. Mutta et satu olemaan allerginen siitepölyille tai jollekin muulle. Mulla oli viimekesänä alapää ihan ruvella, sillä reagoin kaikilla limakalvoilla. Mua auttaa gynophilus puikot tai se lactal, vai mikä se nyt oli. Apteekissa osavat auttaa. Ihan normi allergialääkekin auttoi mua.
Varsinkin, jos on ns kalanhajua alapäässä, siitä on kyse. Flagyl-niminen lääke auttaa. Kannattaa pyytää lääkäriltä niitä puikkoja vähän ylimääräisiäkin, kuurin jälkeen jos tuntuu siltä, että limakalvojen tasapaino alkaa uudestaan jätkkymään, voi laittaa vaan yhden puikon yöksi ja ongelma on torjuttu.
luin naistenlehteä ja silmiin osui OVESTIN-mainos.Se on estrogeenipuikko jota saa apteekista ilman reseptiä.2 viikon jälkeen limakalvot oli superrasvaset,paksut pehmeet ja mies sanoi että,,, ;)
Jos ei ole hiiva, on tosiaan kuivat limakalvot mahdollinen.. myös se bakteeriepätasapaino.. Käytä tuota ovestinia kokeeksi ja myös vaikka tuommonen lactal.. Aloita lactalilla ja katso auttaako.. jollei näistäkään ole apua, niin..
voi olla kyse kodyloomasta, aiheuttaa yleensä sitkeää kutinaa, eikä välttämättä ees näy päällepäin. Googlaa. Itselläni oli kyse tästä.. meni kyllä parissa vuodessa itsekseen ohi ja rauhoittui, mutta välillä kutisi kovasti.
Sitten voi olla vaikka valkojäkälää ja vaikka mitä muutakin.. pesuaineet.. seksi.. Käypä gynellä.
raskaana?