G: Kumpi teillä teki aloitteen seurusteluun ja miten? Tehdään oikein romanttinen ketju, jookos. :)
Kommentit (9)
Ei ole tehnyt vielä kumpikaan...
Tosin, yksissä ollaan oltu lähes 10 vuotta, joista naimisissa 5 vuotta, joten jossain vaiheessa se meidän tapailu muuttui kaiketi seurusteluksi :) Ei vaan tullut puheeksi koskaan...
Olimme pyörineet jonkin verran yhdessä " muka" kaveripohjalta, ja taas eräänä yönä olimme vain ajelleet autolla ympäriinsä useita tunteja ja jutelleet. Lopulta päädyimme autolla järven rantaan ja katselimme vastarannalla loistavia moottoritien valoja. Kello oli noin neljä aamulla... Kun olimme siellä istuskelleet ehkä tunnin verran, mies sanoi hetken hiljaisuuden jälkeen, että tiedätkö, tässä on käynyt niin että olen narahtanut sinuun. :) Siitä se lähti.
Me tavattiin baarissa. Ollaan naurettu että sattumalta oltiin siinä baarissa sillon, molempien piti olla toisessa baarissa sillon.
Miehen kaveri huomas mut eka ja oli tulossa hakeen tanssiin mutta jäi jutteleen jonkun toisen naisen kanssa, mieheni huomas ettei kaveri hakenukaan mua ja kävi kysäseen mua tanssiin..
Sitten homma meinas kaatua kun hengailin samaan aikaan yhen toisen kanssa ja ONNESTA tajusin että mun on ikävä tän miehen seuraa ja soitin sille ja pyysin uudestaan perumilleni treffeille ja onnesta mies lähti. Tämä siis tietty jokunen päivä tapaamisen jälkeen!
Treffattiin baarissa josta mentiin muutaman oluen jälkeen hoitaan siskoni kissaa ja koiraa, aamulla mies tunnusti rakkauttaan.. Ajatteli varmaan että pakko kiirehtiä etten taas peru tapaamisia.. ;)
Nyt on takana 6 vuotta avoliittoa ja 2 lasta juoksee jaloissa. Erehdyksen kautta onneen!
tää yks tuttu päivitteli siinä asiaa ja sovittiin et tehdään sille mun kundille jäynät ja mennää oikein kunnollisille poski poskea vasten hitaille. No niinhän me mentiin...jotain loksahti siinä tanssiessamme ja alettiin suutelemaan...titanicin soidessa.Vaihdettiin puh nroita ja oltiin salarakkaina 2-3kk.Kerran salaisessa tapaamisessa tää sanoi mulle et hei mä oon tainnu rakastua suhun... se oli ihanasti sanottu!
lopulta muutin pois ja aloimme seurustelemaan ihan yleisesti ja siitä kihloihin ja naimisiin.. nyt meillä 2 lasta ja oma talo, onnea riittää vielä 8 v jälkeen.
Rakastan niin syvästi tätä hassua poikaa=)
nukkui vieressäni ja siitä se sitten lähti kun kömmin kainaloon iski tunteet kun salama kirkkaalta taivaalta kummallekkin suurena yllätyksenä tätä ennen oltiin oltu pelkkiä kavereita n2,vuotta :)
nyt yhdessä 5v. 2 lasta ja naimisissa :)
olin kuskaamassa miestä juna-asemalle kun radiosta alkoi soimaan ozzy´n " shot in the dark" , laitoin stereot kovemmalle jolloin mies sanoi että " mä alan pian ihastumaan suhun" . seuraavalla viikolla se soitti ja pyysi kaljalle, sen illan jälkeen ei olla oltu yötäkään erossa, lukuunottamatta sitä kun olin synnttämässä meille ihan tytöntyllerön.
voitte varmaan arvata mikä on " meidän" biisi ;)
Lyhyessä ajassa oltiin oltu paljon tekemisissä keskenämme. Itse pidin asiaa jotenkin sattumana, enkä ollenkaan ollut älynnyt, että tämä mukava mies ujuttautui samoihin illanviettoihin ja menoihin ja kavereitten kanssa iltaa istumaan ihan siksi, että minäkin satuin olemaan siellä. Juttu luisti ja pidin miehestä, mutta en ollut ajatellutkaan muuta kuin kaveruutta (olin juuri tullut dumpatuksi lyhyen mutta tulisen suhteen jälkeen ja vannoin mieslakkoa).
Asia tuli ilmi sitten niin, että minun, tämän miehen sekä yhteisen kaverimme piti olla menossa ulos yhdessä, mutta yhteinen kaveri ei ilmestynytkään paikalle, ja mies tuli maininneeksi, että näin onkin hänestä mukavampaa, kun lähdimme sitten ulos kahdestaan. Samana iltana mies kutsui minut seuraavana päivänä luokseen syömään. Oli laittanut opiskelijabudjetillaan ihanaa ruokaa jälkiruokineen. Vietettiin koko päivä yhdessä ja illalla mies kertoi tunteistaan.
Olin itse vähän hämmennyksissä. Mies ei ollut sellainen, mihin mulla yleensä oli tapana ihastua (lue: ei ollut itsevarma, itserakas kusipää), mutta samalla kuitenkin oli niin mukava, sellainen ihminen, jonka kanssa on helppoa olla. Halusi elämässä samoja asioita, meillä oli samanlainen huumorintaju. Ajattelin silloin, että jos tästä nyt jotakin tulee, niin sitten varmaankin tästä tulee se elämänmittainen juttu.
No, en silloin samantien saanut sanottua miehelle muuta kuin että olin vähän hämmennyksissäni tästä uudesta käänteestä. Viikon päästä olimme yhdessä istumassa iltaa yhteisen kaverimme luona ja satuimme jäämään kahdestaan keittiöön. Mies ei sanonut mitään, vaan tuli lähelle, silitti hiuksia, katsoi silmiin ja suuteli. Sen jälkeen ollaan tallattu samaa polkua :)
Kesti melkein vuos, ennen kun sain vastauksen siihen, että edestä vai takaa päin :D
Jotenkin vaan eksyimme samaan sänkyyn yöksi ja seuraavana aamussa miehen lähtiessä kysyin häneltä, että hei lipputanko, onko romanssi ohi. Mies vastasi että ei kai ja pyysi puhelinnumeroani.
Että se siitä romantiikasta, yhdessä ollaan oltu kviikkoa vaille 11 vuotta.