Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olipa idiootti äiti kevätjuhlissa!!!

Vierailija
04.06.2011 |

Poikani vaihtoi koulua kesken lukukauden muuton takia. Tapasin tänään uuden luokan vanhempia ensimmäistä kertaa.

Esittäydyin yhdelle vieressäni seisseelle äidille. Hän on käynyt samassa jumpassa kanssani ja tunnisti minut. Ei tosin muistanut, mistä tunnisti minut ennenkuin kerroin. Tuo äiti sitten möläytti, että kuvitteli minun olevan joku kaupan kassa tms. kun näytin niin tutulta.

KIVA! Näytänkö minä kaupan kassalta??? Miten joku voi sanoa noin toiselle aikuiselle ihmiselle? Miten voi loukata noin päin naamaa??

Olisiko kiva, jos joku puolituttu miettisi tunteeko sinut jostain todella nolosta yhteydestä?

Kaupan kassa! Just joo.

Kommentit (38)

Vierailija
1/38 |
04.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikkia kaupan kassoja :D

Vierailija
2/38 |
04.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varsinkaan jos et ole kaupan kassa.

Kaupan kassathan on ihan kaikennäköisiä ihmisiä. Tuo toinen äiti vaan niin ilmoitti, että muistaa sinut jostain mutta ei muista mistä.

Eikä kaupan kassana oleminen ole mitenkään väheksyttävää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/38 |
04.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

musta sä olet idiootti, jos luulet oklevasi jotenkin parempi ihminen kun et ole kaupan kassa...Tää olis musta ollut jo loukkaus:Se olisi ajatellut, että olet joku sen asiakas.Sen jälkeen olisi maininnut työskentelevänsä vaikka psykiatrisella osastolla tai sosiaalitoimistossa :)

Vierailija
4/38 |
04.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä olen varmasti loukannut moniakin ihmisiä samalla tavalla tietämättäni. Enpä osannut arvata että kaupan kassa on niin nolo ammatti joidenkin mielestä.

T: Nykyinen opettaja, entinen kaupan kanssa.

Vierailija
5/38 |
04.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap:llä olla pahemman luokan itsetunto-ongelma :D

Vierailija
6/38 |
04.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap:llä olla pahemman luokan itsetunto-ongelma :D

Vierailija
7/38 |
04.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etkö tiedä että se on ihan yleinen ajatus ihmisillä kun joku tutt mutta kuitenkin tuntematon tulee moikkaamaan niin ensimmäiseksi ihminen ajattelee että olikohan hän joku kaupan kassa tms.

Se ei ollu tarkoitettu sulle minkäänlaiseksi loukkaukseksi. Taidat olla vähän tyhmä...

Vierailija
8/38 |
04.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ainakin monesti mietin jostain ihmisestä, mistä tunnen hänet... Käyn just kaikkia kauppoja mielessä läpi jne. Hän ehkä töksäytti sen, mutta en kyllä ymmärrä, miten siitä voi loukkaantua. Miltä sinusta kaupan kassat näyttää? Ei mua ainakaan loukkasi, vaikka joku miettisi, olenko lähikaupan kassalla töissä...

Vierailija
9/38 |
04.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

elkää ottako itteenne. surkea provo. xD

Vierailija
10/38 |
04.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottaavasti ap pojastasi tulee aikuisena kaupan kassa.

Kun kerta on niiiin nolo ammatti mielestäsi ja loukkaavaa...

t. kaupan kassa

Vierailija
11/38 |
04.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja järkyttyi moisesta tittelistä kuin kaupan kassa.

Eihän kunnon mamma töihin alene.

Vierailija
12/38 |
04.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten tuosta voi suuttua edes? En siis itse ole kaupan kassalla töissä mutta mitäs sitten jos joku minua luulisi myyjäksi?

Mahdoit itseäsi tarkoittaa tuolla otsikolla

Vierailija
13/38 |
04.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mitä ihmiset täällä oikein vaahtoatte. Kyllä minäkin loukkaantuisin, jos minua luultaisiin kaupan kassaksi. Onhan se totta, että eri koulutustason ihmisillä on vähän erilainen habitus, se on sitä elämän rikkautta. Jos joku sanois mulle, että "ootko sä joku puhelinmyyjä, kun sun ääni kuulostaa tutulta?", niin kyllä varmasti loukkaantuisin.

Vierailija
14/38 |
04.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunhan satuilet--

Siis mitä ihmiset täällä oikein vaahtoatte. Kyllä minäkin loukkaantuisin, jos minua luultaisiin kaupan kassaksi. Onhan se totta, että eri koulutustason ihmisillä on vähän erilainen habitus, se on sitä elämän rikkautta. Jos joku sanois mulle, että "ootko sä joku puhelinmyyjä, kun sun ääni kuulostaa tutulta?", niin kyllä varmasti loukkaantuisin.

Vierailija
15/38 |
04.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
16/38 |
04.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tietyllä äänensävyllä kuulostaa aika alentuvalta ja väheksyvältä...

"oletko joku kaupan kassa".

Vierailija
17/38 |
04.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten joku voi suuttua tästäkään?

Sama se vaikka minua luultaisi paska auton kuljettajaksi niin naureskelisin päälle. Mitä pahaa noissa on. On täällä näköjään melko tosikkoa porukkaa

Vierailija
18/38 |
04.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle on aivan sama, minkä ammatin edustajaksi minua luullaan.

Jos joku muistaa minut kaupankassaksi, niin toivottavasti olen jäänyt merkityksellisen miellyttävänä ihmisenä hänelle mieleen.

Vierailija
19/38 |
04.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika usein kassat ovat nuoria, selvästi opiskelijoita. Käyn tosin kaupassa vain iltaisin ja viikonloppuisin joten en tiedä onko aina sama tilanne. Enpä ole ajatellutkaan että heitä pitäisi pitää alempiarvoisina sen takia että rahoittavat opintojaan kaupan kassalla.

Vierailija
20/38 |
04.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieti, millaisen kuvan annat itsestäsi. Tuskin pystyisit edes kaupan kassaa hoitamaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi seitsemän