Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

mies juo joka ikinen viikonloppu

Vierailija
04.06.2011 |

pitäiskö vaan pakata muksu ja kamat ja lähteä.

Kommentit (41)

Vierailija
1/41 |
10.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka perjantai se on kännissä, lähtee kaupungille haastamaan riitaa. Yleensä tulee sentään kotiin yöksi, on todella rasittava, aikoo pistää seiniä palasiksi ja tappaa itsensä. Normisettiä. Lapsi syntyy syksyllä.

Vierailija
2/41 |
10.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

oli tuollainen mies.

ihan normaali työssäkäyvä mies joka hoiti työnsä hyvin tms, mutta viikonloppuna oli _pakko_ päästä juomaan. se oli kuulemma hänen rentoutumiskeinonsa. välillä olisin halunnut tehdä viikonloppuna muutakin mutta eihän se onnistunut kun mies oli joko kännissä tai krapulassa.

kun lapsemme syntyi, olisin toivonut edes viikonlopppuna saavani apua lastenhoitoon. mies taas tunsi kotielämän viikollakin niin rankaksi että viikonloppuna oli _pakko_ päästä juomaan.

pakkasin kamani ja lähdin lapsen kanssa hänen ollessa 1-vuotias. isä hakee hänet kerran kuussa luokseen, mutta sekin on enemmän kuin mitähän suhteemme aikana lasta hoiti.

nyt minulla on uusi ihana mies, joka juo joskus, niinkuin minäkin. mutta hän rakastaa olla lapsen kanssa ja onkin sitä paljon, eikä välttele vastuuta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/41 |
10.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun isä juo joka päivä! Ja aina kirkasta viinaa, suuria määriä. Siis ei ainoastaan viikonloppuisin vaan myös arkipäivinä, ja menee pokkana seuraavana päivänä töihin!! Olen joskus aikoinani yrittänyt puhua hänelle "järkeä", mutta ei juoppo pysty ymmärtämään tai myöntämään että käytöksessään on jotakin epänormaalia. Juokoon itsensä hengiltä, nyt odotamme vain, milloin joku sisäelin sanoo sopimuksensa ensimmäisenä irti.

Onneksi oma mieheni osaa käyttää alkoholia kohtuudella ja suht'harvoin. En voisi kuvitellakaan eläväni lapsuuden aikaista elämää kännikalan kanssa enää aikuisiällä.

Vierailija
4/41 |
10.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen luolta joka joi, melkein joka arkipäivä joi ainakin 2-3 kaljaa, joskus enemmän. Viikonloppuisin joi sitten enemmän kaljaa, humalaan asti. Joi aina kotona ei ollut kiinnostunut lähtemään baariin tms.. Mies oli aina humalassa kamalan riidan hakuinen, eikä kamalasti edes selvinpäin katunut uhomistaan. Löi myös joitakin kertoja minua. :( Vuoden katsoin juomista, koetin puhua, koetin ymmärtää. Selvin päin mies oli ihana aviomies ja isä, työnsä hoiti moitteettomasti ja oli kaikkien silmissä unelma mies, on vieläkin.

Lähteminen oli tavattoman vaikeaa, mutta kun pystyin lähtemään, huomasin että se oli elämäni paras päätös. Nyt saan kasvattaa lastani turvallisessa kodissa, kodissa jossa alkoholi ei kuulu joka päiväiseen elämään. :) Ex tapaa lasta kahdesti kuussa ja tapaamiset ovat valvottuja, miehen alkoholiongelman vuoksi.

8 kuukautta on kulunut lähdöstäni ja olen valtavan helpottunut, vihdoin saan taas elää, ilman että minun tarvitsee katsoa juomista.

Vierailija
5/41 |
10.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka viikonloppu piti juoda ja paljon. ja ehdoton neuvoni on että lähtekää pois tuollaisesta suhteesta.

Vierailija
6/41 |
10.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ilmeisesti aloit toimimaan ajoissa. Tuo on juuri sitä avioliiton rakentamista. Et vain jäänyt voivoivoivoi ja uutta katteleen! tsemppiä!

Vierailija
7/41 |
28.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun lasten isä juo aina viikonloppuisin kun on tilaisuus, eli ainakin joka toinen viikonloppu vetää ihan perskännit. Lainaa siihen tarkoitukseen rahaa vaikka velkaa on joka paikkaan...Lupas aina muuttua. Ei muuttunut koskaan. Ollaan erottu 3 vuotta sitten ja nyt lupailee kuulemma samoja asioita uudelle naisystävälle. Ei tuollaiset ihmiset usein muuta tapojaan.

Vierailija
8/41 |
28.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa tuntuu olevan "maan tapa" nollata pää viikonloppuisin ja olla siis koko viikonloppu joko krapulassa tai humalassa. Omasta mielestäni on ihan älytöntä vedota siihen, ettei muuten pysty rentoutumaan - viimeistään siinä kohdassa pitäisi katsoa peiliin ja miettiä, miten elämästä on tullut sellaista, että pitää lähes myrkytystilaan asti päihtyä. Miksei rentoudu muuten? Miksei kestä elämäänsä kuin päihtyneenä?

Runsaasti alkoholia käyttävän tyttärenä ihmettelen niitä puolisoita, joiden mielestä jokaviikonloppuinen ördäys on edes siedettävää. Ajatteletteko koskaan, että oma puolisonne ei pidä vapaa-ajasta sellaisena kuin se on eli selvinpäin tai teidän seurastanne? Tuo oli nimittäin lapsena vakiotuntemus itselläni: isi ei tykkää meistä lapsista muuten kuin päihtyneenä.

Kyllästyttää paskanjauhanta siitä, miten arki on niin rankkaa tai töitä on niin paljon tai vaimo nalkuttaa tai lapset huutaa. Muitakin tapoja torjua stressiä on! Ja toim. huom. sellaisia, jotka toimivatkin vähän paremmin. Viinaahan pitää kiskoa joka viikonloppu.

En halua millään tavalla ap patistaa sinua tekemään mitään mitä et itse halua, mutta mieti. Mieti tarkkaan. Lapsesi kasvaa ja tajuaa hyvinkin nuorena isin tekemiset ja tekemättä jättämiset. Plus jos itsellesi tapahtuu jotain tai viikonloppuna sattuu vaikka lääkärikeikkaa vaativa onnettomuus, miehestä ei todnäk ole mitään apua. Mies ei elä sinulle eikä lapselle, vaan viinalle.

Vierailija
9/41 |
28.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ettekö te tutustu miehiinne ollenkaan ennen ku teette lapsia vai alkaako se juominen vasta lapsen synnyttyä? Siltä kuulostaa, kun alkoholia paheksuvat ihmiset valittavat sen käytöstä. Luulis nyt että se olis härinny aiemminki ja pistänyt miettimään onko tämä itselle se henkilö kenen kanssa haluaa perheen perustaa..

Vierailija
10/41 |
24.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy kyllä ihmetellä että jos mies juo arkipäivinäkin kaljaa ja viikonloppuna täydet niin pitää tehdä sit 2-3kakaraa semmosen juopon kanssa!Luuleeko naiset että mies muka lopettaa kun muksuja tulee talo täyteen!Jos semmosen kanssa suhteen haluaan niin tekeen pelin selväks ettei viikolla mitään kaljoja ja kerran kuussa korkeintaan otetaan jos silloinkaan!Itse juon kerran kuussa lauantaina ja onneks tulee niin kova krapula ettei tee edes mieli juoda kolmee viikkoon!

Vierailija
11/41 |
04.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

muksu täyttää kohta 2 ja äijä on ollut tasan yhden viikonlopun täysin selvinpäin hänen aikanaan. joka viikonloppu vetää överit ja seuraava päivä menee sitten sohvalla koristessa. minä hoidan muksun tietenkin yksin. äijä lähti illalla veneilemään ja sillä reissulla on edelleen huom. mitä kello on!!! :( henkinen väkivalta on pahinta, kännissä hän vaan naureskelee ja vähättelee kun minä yritän tuskissani kertoa miten pahalta tämä tuntuu ja että ero on lähellä. ei vaikutusta.

t. ap

Vierailija
12/41 |
04.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan samaa, nyt tosin hieman parantanut tapojaan kotioloissa. Nyt paljastui, että työmatkalla (on viikot reissutyössä) oli ollut baarissa ja valehteli asiasta. Olipa puhelimestaan soitettu myös thaihieronta paikkaan.... Että semmoista.

Vierailija
13/41 |
04.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikkea on yritetty; uhkailua, itkua ja parkua, kauniisti puhumista... mikään ei auta. mulla on tosi, tosi paha olo. ja vielä se, että äijä on kännissä ja krapulassa todella ilkeä :(

t. ap

Vierailija
14/41 |
04.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä kotioloihin auttoi puhuminen, mutta en vielä tiedä kuinka pysyvä lopputulos on... Kerroin, että jos haluat pitää vaimosi ja poikasi, tilanteen on muututtava. Minunkin mies on kännissä ilkeä, mut krapulassa ja selvinpäin katuu tekojaan ja lupaa muutosta. Vituttaa nyt tuo baari-illan ja thai-paikkaan soiton paljastuminen. En tiedä miten ottaisin puheeksi, kun tutkin puhelimen ja sieltä löysin näistä tapahtumista tiedot... Ois edes poistanut loki-tiedot.

t. 3

Vierailija
15/41 |
04.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kärsii tuollaisesta perhe-elämästä. Tee muuttoa pala kerrallaan, sovitte elatuksesta ja tapaamisista, on hyvä kertoa lastenvalvojalle miehen alkoholiongelmasta niin tapaamisista tulee valvotut. Sinä ja lapsi ansaitsette paremman elämän.

Vierailija
16/41 |
04.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

päästä tällä hetkellä synnärille, mutta mies joi kaikki mun taksirahat. ei oo vitsi, valitettavati. Eikä uskonut humalaltaan, että on oikeasti hätä. Nyt nukkuuu humalaansa tyytyväisenä pois, eikä tajua mitä on aiheuttanut.

Vierailija
17/41 |
04.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

eihän kenenkään palstamamman kotona juoda. Kaikki ottavat vain lasillisen sivistyneesti viiniä tai saunasidukan ja koskaan ei heidän lapset ole nähneet vanhempiaan humalassa.

Tämä on jonkun ilkeämielisen absolutistin provoketju

Vierailija
18/41 |
04.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

On täysin normaalia vetää kännit viikonloppuisin. Varmaan siksi juovatkin, kun olette tollaisia nalkuttavia pirttihirmuja.

kyllä syitä kännäämiseen aina löytyy. nalkuttava akka, raskas työ, vittumainen pomo, ja pitäähän pyhäpäiviä juhlistaa vetämällä kunnon kännit. ei sillä perheellä niin väliä.

Vierailija
19/41 |
04.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otin mieheni juomisen puheeksi appivanhempien kanssa ja laajensin piiriä joka hänen juomisestaan oli huolissaan. Muutama vuosi siinä meni mutta nyt hän on maailman ihanin aviomies ja isä.

Vierailija
20/41 |
04.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä entinen mies joi jatkuvasti...

ero oli hankalaa, vaikka ei ollut edes lapsia! monesti yhteen palattiin, kun aina luotin että jospa se vielä paremmaksi muuttuisi?

tahti vaan kiihtyi..meni pitemmäksi ja pitemmäksi juopottelut!

Onneksi pääsin irti suhteesta..

nyt ihana mies ja lapsia..ei tarvii juoppoja katsella.

isäni myös alkoholisti.joka viikonloppu joi kun olin pieni, ja myöhemmin koko kesälomansa, kaikki vapaat yms.

toivottavasti otat ja lähdet lapsen kanssa!