G: Keskiarvosi lukion päättötodistuksessa? Mitä teet nykyään työksesi?
Kommentit (90)
miten joku voi noin tarkkaan edes muistaa tollasia, mä en tainnu laskeakaan keskiarvoa, no myymäläpäällikkönä olen nykyään, 3 lasta
m:n paperit kirjoitin, ei lukiossa huvittanut opiskelu yhtään ja jälkikäteen on harmittanut, että annoin mennä noin huonosti. Vanhempien pakottamana menin lukioon, kun olisin itse halunnut kauppikseen.
Yläasteen keskiarvo oli yli 9
No kauppaopiston kävin sitten myöhemmin loistavilla arvosanoilla ja nyt controllerina toimin.
Haluaisin kauppakorkean edelleen käydä, mutta tällähetkellä elämäntilanne ei sitä oikein salli
Laski peruskoulun 9,4:sta kun harrastus vei mennessään. Nykyään olen töissä sihteerinä.
Olen tosin tehnyt välissä myös alanvaihdoksen eli nähnyt myös toisenlaista uraa, jossa raha ei ratkaise :)
Kukaan ei ole kirjoitusvuoden jälkeen koskaan ennen kysynyt multa päästötodistuksen keskiarvoa, siksi oli ihan pakko tulla tänne hehkuttamaan. Näin 20 vuotta kirjoituksista...
opetan yliopistolla. Lukio ei kiinnostanut pätkääkään, joten se tuli kahlattua läpi tekemättä käytännössä yhtään mitään.
Vasta yliopistossa innostuin käsittelemään ja analysoimaan tietoa.
En jotenkin pitänyt lukion päättötodistuksen arvosanaa mitenkään tärkeänä - kirjoituksista tuli L+E+E+E. Keskityin koko lukion ajan erilaisiin taideproggiksiin, ylppärit vedin vasurilla, enkä edes kirjoittanut matematiikkaa.
Opiskelen yliopistossa kahta tutkintoa kulttuuri- ja kasvatusaloilla. Terveisiä tutuille.
en ole vielä "ammatissa" vain töissä. Nykyisin hallinnon tehtävissä vieraassa valtiossa. Syksyllä tarkoitus mennä takaisin yliopistoon ja lukea tietojenkäsittelytiedettä; haluan siis ammattinörtiksi.
8.4 ja tutkijana toimin (tohtoriksi väitellyt).