Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oko muita jotka ei kuluneen lukuoven aikana ole ollenkaan ottaneet

Vierailija
03.06.2011 |

itse yhteyttä lapsen opettajaan? SOittamalla, sähköpostilla tms? Itse en ole kun ei ole ollut siihen mitään tarvetta. Joillakin tuntuu olevan sitä asiaa vaikka kuinka paljon ja joka asiasta ottavat yhteyttä.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
03.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja hyvä niin. Terv. 1 ope waa

Vierailija
2/12 |
03.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koulu sujuu ekaluokkalaiselta hyvin, mitä sitä opettajaa turhaa pommittaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
03.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan lapsi ollut sairas ja lisäksi on ollut oikomis hammaslääkärin käyntejä ja lisäski yksi sairaalareissu.

Vierailija
4/12 |
03.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

edellyttää yhteydenottoa.

Vierailija
5/12 |
03.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ope sanoi että ota vaan yhteyttä ja kerro jos asiaa on, mutta kun ei ole mitään. Tuli sitten olo että olen ihan välinpitämätön. Mutta kun en viitsisi alkaa tikusta asiaa keksimään. Tuntuu niitä olevan lapseni luokassa sellaisia jotka joka asiasta ottavat yhteyttä, tai ainakin vanhempainillassa kysyvät kaikkea maan ja taivaan väliltä! Ja jäävät jonottamaan opettajan juttusille kun muut lähtevät :)) Ap

Vierailija
6/12 |
03.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä niitä on, ja vaikka nyt oliskin joku "meidän Roope on sairas, ei tule tänään kouluun" -tekstiviesti, niin todettiin just kollegan kans että "normaaleja" vanhempia on ne, joista ei yleensä juurikaan kuulu mitään. Totta kai tilanteesta riippuen, mut kuitenkin.

T. Sama.

Vierailija
7/12 |
03.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

opettajaan yhteyttä joka asiassa. Kun tämä kaveri on tulossa meille niin sekin asia vaatii jo monta soittoa ja haluaa selvittää kaikki asiat. Se on kyllä tosi rasittavaa. Muiden kaverien kanssa sujuu ihan hyvin eikä se vaadi niin kauheaa vouhotusta vanhemmilta. Onneksi ei usein käy tämä lapsi.

Olen vaan meittinyt että laittaako se äiti opettajalle sähköpostia joka asiasta. Ainut lapsi kun on niin kai hän luulee että koko maailma pyörii hänen lapsensa ympärillä, huoh.. AP

Vierailija
8/12 |
03.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

poissaoloista on kyllä ilmoitettu mutta muuta ei

Vierailija
9/12 |
03.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pyytänyt lasta itseään kysymään jos on ollut kyse jostain pienestä käytännön asiasta.

Vierailija
10/12 |
03.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitten niitä onkin tullut puolin ja toisin ihan riittävästi. Toivottavasti rauhottuu.

Vierailija
11/12 |
03.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

lähettää kiitosta opettajalle toisinaan:) ja siksi olen yhteydessä.

Vierailija
12/12 |
03.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

koulussa. Olen välittävä vanhempi ja haluan todella tietää miten lapsella koulussa menee! Ajatelkoot opettaja siitä mitä lystää!