Opettaja lapseni tuo sinulle Cava-pullon huomenna
Kommentit (9)
Alkoholi ei sovi koulumaailmaan. Ei edes Cava. Itse poimittu kukkakimppu on paras, jos opettajaa muistaa haluaa. Ja eihän lapsi edes ajattele mitään muistamisia, vaan vanhemmat.
Alkoholi ei sovi koulumaailmaan. Ei edes Cava. Itse poimittu kukkakimppu on paras, jos opettajaa muistaa haluaa. Ja eihän lapsi edes ajattele mitään muistamisia, vaan vanhemmat.
Etenkin itsepoimittu kukkakimppu tai itsetehty kortti - ja kyllä se Cavakin :) (Jälkimmäisessä tapauksessa toki ajattelen, että se on kiitos vanhemmilta, eikä lahja lapselta). Mutta en todellakaan pety, jos oppilas ei minulle lahjaa kiikuta! Se on ihan ylimääräistä bonusta, jos joku haluaa ilahduttaa ja siten kiittää kuluneesta vuodesta.
Minusta on aika tiukkapipoista tuo edellisen kirjoittajan ajattelu, sori vaan. Alkoholi ei sovi koulumaailmaan - joo ei, sen nauttiminen nimittäin. Sivistynyt viini- tai kuohuviinipullo lahjana on minusta ihan ok.
cava on niiiin kesä 2010. Tämän kesän juttu on prosecco.
Mä ja kaikki tuntemani kollegat kyllä tykkäisivät.
se, että lapsi lahjoo opettajaa alkoholilla!!! Eipä tulisi mieleenikään laittaa lastani kuljettamaan pulloa opettajalle. Itseasiassa eikös se olisi laitontakin lapsen pitää alkoholia hallussa?
t. ap
ja mitä tohon "alkoholi ei kuulu koulumaailmaan!, niin sen verran kommentoin, että varmaan osa lapsista elää oikeasti alkoholiongelmaisten vanhempiensa kanssa, itse en ole sellainen. Cavalla voi hyvin juhlistaa tätä koulun päättymistä!
Mikä ope? Minäkö?