mies hakkas mut äsken ja pisti asunnon paskaksi
Kommentit (34)
Ihan tiedoks vaan, että hoitakaa ne perheriitanne muualla! Lapsi valitti ettei pysty nukkumaan kun naapurissa tapellaan aina ja kouluun pitää siliti herätä!
Miks kirjotat tänne, jos aiot edelleen olla siellä? Jos apua haluat, niin sit tilanne on toinen.
Niin ja btw, vähän tyhmä provoaihe.
eli toivottavasti ei sinnesti kuulu. :)
tiedän itsekin että pitäisi lähteä, mutta uskon että siitä lähdöstä voi lukea alibista. Ap
Ihan tiedoks vaan, että hoitakaa ne perheriitanne muualla! Lapsi valitti ettei pysty nukkumaan kun naapurissa tapellaan aina ja kouluun pitää siliti herätä!
Olisit edes soittanut poliisit!
Mun ystävä on tällaisessa tilateessa eikä voi/tahdo lähteä liitosta pois. Mies ei kai hakkaa enään vaan käyttä henkistä väkivaltaa ja lasten kuullen. Mua pelottaa mitä tapahtuu jatkossa. Yksi lapsista on mun kummilapsi, jotenkin kauhea tilanne.
mies jäi työttömäksi 2010 syksyllä. Väkivalta alkoi helmikuussa. Minulla ei ole enää ihmisarvoa
Olisit edes soittanut poliisit!
en soita polkiiseja yöllä, koska voivat tulla oman oven taakse kyselemään lisätietoja tms. keskellä yötä, mutta kotihäiriöilmoituksen teen. Nuo tappelee öisin tosi äänekkäästi ja puhuu kaman käytöstä, toistensa tappamisesta yms. ja jommalla kummalla etälapset joka toinen vkl.
En tosin ole naapurikyttääjä, mutta taidetaan muuttaa pois! Ei täällä voi asua.
Myös ihan sitä konkreettista apua, jos omia voimia ei ole. Onko teillä lapsia? Jos on, sinun TÄYTYY lähteä.
Jos oot lähellä, mä voin tulla hakemaan sut pois. Vien sut (ja lapset?) turvakotiin ja katson, että saat apua heti.
Sopisko?
Sulla ei tarvis olla paljoa voimia, mä jeesaan.
Sinä olet hieno ihminen. Syy hakkamiseen ei ole sinussa vaan hakkaajassa! Oman elämäsi (ja jos sinulla on lapsia,sitä enemmän)takia sinun täytyy saada apua. Ei kukaan pysty sitä sinulle antamaan,jos suojelet miestäsi pitämällä 'kulissit kunnossa'. Turvakodissa on ihmiset ihan sinua varten. Lämmin tsemppihali!
aikuista kohdellaan niinkuin antaa itseensä kohdella.
Jos on lapsia niin ansatsevat parempaa ja sinun velvollisuus huoltajana on huolehtia.
Kuulosti ilkeältä ku ei oikeesti oo oikein mut mies tarvitsee apua.
kun asunto on paskana kolmannen kerran niin sitten vasta saat voimia.
voimaa kirjoittaa tänne, mutta ei oo voimaa soittaa polisiille tai mennä turvakotiin.
Elämä on valintoja.
Mutta muista, että vielä voi tulla se päivä jolloin et ole enää tekemässä valintoja täällä.
Se miehesi tekee sen puolestasi, jos sinä et tee.
Minäkin olisin valmis auttamaan, kyyditsemään sinut turvakotiin, jos sattuisit asumaan täälläpäin..
myös voisin auttaa, mutta arvaan jo etukäteen, että aloittaja jää mieluummin hakattavaksi, koska se elämä on hänelle tutuinta. Ja onhan miehen uudet anteeksipyynnöt makeaa kuultavaa.
Sori kyynisyys, mutta niin monta käsittämätöntä väkivalta-tarinaa nähneenä, en oikein jaksa uskoa, että ap loppujen lopuksi edes haluaa lähteä.
Että luetaan loput Alibista.
Et olisi yksin, jos päättäisit lähteä. Sinä et ehkä nyt uskaltaisi, ja tunnet, ettei sinulla ole voimia. Entä jos mukanasi on joukko ihmisiä, joilla on voimia ja uskallusta?! Haluathan muutosta? Loppujen lopuksi se on pienestä kiinni. Tai siis sinusta ja yhdestä rohkeasta tempaisusta:-). Minä asun Pohjanmaalla, ehkä kaukana, mutta haluan ja voin olla tukena!
en jaksanut kuunnella vastaavaa valitusta, kun ei ottanut vastaan yhtään neuvoa. Itse tiesi oman parhaansa ja pysyi miehen hakattavana lapsen kanssa. Rahaa kinusi, kun ne loppui, enpä antanut, kun kerran ukko joi kaiken. Mitä minä sitä ylläpitäisin?
Ukko sai sitten lopulta lopputilin ja joutuivat myymään talonsa. Lakkasin vastaamasta puhelimeen kun kaveri soitti. Ihan turhaa minusta, kun mikään oikea neuvo ei kelvannut... itse teki valintansa. Poliisit selvitteli parin välejä ainakin 3 kertaa. Ukko putkassa joka kerran jälkeen, mutta ei vaan tullut eroa.
En ymmärrä.
Uskotko oikeasti, että olet syntynyt tähän maailmaan jonkun nyrkkeilysäkiksi? Mitä jos et olisi tavannut miestäsi, mitä yhtä älytöntä olisit keksinyt tilalle?
Toisin sanoen, nyt rupeat etsimään itsellesi kämppää..