Netti ei toiminut - nyt raskaana!! Keneltä voi hakea korvauksia?
Meillä on siis ollut käytössä ehkäisynä se, että toinen katsoo illan telkkaria ja toinen on netissä, ja sitten mennään eri aikaan nukkumaan. Lisäehkäisynä kymmenen vuoden avioliitto ja Marimekon raitayöpaita. On toiminut hyvin jo pitemmän aikaa.
Nyt sit yhtenä iltana netti ei toiminut ja telkkarista ei tullut yhtään mitään katsottavaa ohjelmaa, asia johti toiseen ja nyt olen raskaana!! En ymmärrä miten näin kävi! :(
Olen sitä mieltä, että tämä on palveluntarjoajan vastuulla, koska netti ei toiminut vaikka sen pitäisi! Voinko hakea korvauksia tai haastaa noi oikeuteen?
Kommentit (305)
tullut av:lle kysymään neuvoa, kun viime kesänä mietin ehkäisykeinoa kun pillerit ei sopineet! Päädyttiin nimittäin sitten telkkariehkäisyyn, ja nyt pinniksessä tuhisee kesäkuun ukkosmyrskyn ja sähkökatkon lopputulos. Nyt aivan ihmettelen, että miksi ei otettu selvää näistä muista menetelmistä! Eipä silti, ihanahan toi telkkarivauva on. :)
Minä tarkistan aamulla päivän lehdestä tulevan illan televisio-ohjelmatarjonnan. Sitten on helppo arvioida muiden radikaalimpien ehkäisytapojen tarpeellisuutta. Mikäli illan ohjelmisto on huono, tankkaan jo aamusta alkaen ruisleipää, herneitä, sipulia ym. Pidän toki huolen myös siitä, että muehenikin on samalla ruokalinjalla. Toimii aina. Mikäli ohjelmatarjonta on hyvä, varmistan, että kaapissa on varmasti ne karmeimmat puhkipiereskellyt pitkät kalsarit, joiden vyötärö nousee rintalastan alle. Yläosana olen yleensä pitänyt täälläkin hyväksi todettua Marimekon paitulia.
hänet yrittäjän uralle. Nykyään hän on iltaisin niin väsynyt, että simahtaa heti, kun pääsee sänkyyn. Sitten meillä on sellainen suht luotettava rytmimenetelmä: alan nalkuttaa siinä yhdeksän aikaan illalla. Nukkumaan mennessä on tilanne jo niin turvallinen, että ehkäisy ei huoleta. Ehkäisy kannattaa myös jaksottaa vuodenaikojen ja pidempien syklien mukaan. Esim. jääkiekon MM-kisat on tosi tehokas keino. Mieheni käyttää sitä joka vuosi pari viikkoa.
Varoituksen sana kanssasisarille: Mieheni innostui MM-kullasta niin, että halusi seksiä! Ihan vaan tiedoksi niille, jotka sokeasti luottavat tähän menetelmään.
Eiks tää ketju ole vielä päätynyt FB-jakeluun tai iltasanomiin :D
Ihan legendaarinen!
Jos miehet saa tästä vihiä, niin maaliskuun alussa on maa pysähtyy, kun kaikki naiset makaa käärön kanssa lähimmässä keskussairaalassa. Tullaan kuule sinne sun lavetilles oikein porukalla ihmettelemään sitten, että mitäs ehdotit naamakirjaa!
meille tulee nyt MM-11 vauva, kun luotin lätkän ehkäisytehoon. Paituli jäi pukematta, ja lätkässä oli erätauko..
Ei taatusti miehellä seiso kun vaimon äidin kuva on seinällä.
suurennettu anopin kasvokuva seinällä television yläpuolella. Sen katseen alla ei onnistu mikään.
:D Pitäiskö lisätä vielä maxisuurennos anopin kasvokuvasta makuuhuoneen seinälle..
se MIEHEN äidin kuva siinä seinällä muka ei ehkäisis yhtä hyvin. Harvalla himottaa äiteen valvovan silmän alla. ;)
En ymmärrä tätä nykyajan nuorten hömpötystä, että kaikkeen pitää olla joku tekninen vempele. Pullamössönuoret on tässäkin ilmeisesti ihan uusavuttomia.
Tätipä nyt neuvoo tämänkin asian teille; ihan tavalliset, ruskeat nailonsukkikset (mieluiten kokoa liian suuret ettei haaroväli hiostu ja tule hiivaa) vedetään kainaloihin asti ja annetaan rullautua ensimmäisen vatsamakkaran alle. Toimii ja on edullinen ja varma ehkäisymuoto!
Siis oikeesti. tänne tullaan itkemään kun ei itse osata pitää huolta ehkäisystä.
oikeesti ,musta on ihan käsittämätöntä, että netti ja tv voi pettää muka monta kertaa peräkkäin. mä veikkaan, että oikeesti on taas irrtettu kaapeleita ja pistokkeita niin ettei muka kuvaa tule ja sitten sitten paitulitkin on muka pesussa likasina.
miehiä vedätetään ihan kuin litran mittaa.
sivistyneet ja asialliset ihmiset käy oikeesti jo suhteen alussa läpi nämä ehkäisyasiat ja suunnittelee kunnolliset kanavapaketit, moottoripyörät ja muut viihdykkeet.
suututtaa vaan kun lisää vaan niitä pensoja pyöräytellään muiden veronmaksajien maksettavaksi. me ne teidän tv-luvat maksetaan ja aikanaan teidän lastenkin! ja itse hankitaan vielä maksullista kanavapakettia lisäks kun ei rahat riitä kun muiden tv-lupia maksetaan (eikä ne edes ehkäse sillä).
mä todella toivon, että tuleva hallitus ottaa tiukan linjan tähän ja asettaa nyt edes tv-maksun pakollisuuden tollasille superlisääntyjille.
että vähintäänkin joku BB 24/7 pitäs kuulua JOKAISEEN parisuhteeseen. senkin köyrijät.
Osa on mennyt ihan asiattomuuksiin joten muistuttaisin, että tää ehkäisy on sentään toiminut meillä hyvin tähän asti! Onhan meilläkin jonkinlainen vastuu, en kiistä, mutta ei ihan kokonaan ollut meidän vika! Yritin selvittää tätä asiaa Soneran kanssa eilen, mutta tällaisten asioitten selvittäminen on tehty siellä ihan tahallaan hankalaksi. Ensinnäkin se ääniohjautuva puhelinpalvelu ei muka tunnistanut mun ongelmaa, vaikka aivan selvästi artikuloin, että "olen raskaana". Sitten asiakaspalvelijana oli joku vähän yksinkertainen typykkä, jolle kans piti toistaa tämä ongelma monta kertaa ja vähän ääntäkin korottaa. Se kysyi, että lukeeko muka meidän nettisopimuksessa, että nettiä voi käyttää syntyvyyden säännöstelyyn. No eihän siinä _tietenkään_ niin lue, koska onhan se aivan _itsestäänselvää_ että minkä vuoksi se netti on hankittu!!
Täytyy nyt sitten harkita, vienkö tämän asian vielä eteenpäin kuluttaja-asiamiehen kautta. Iltasanomiin tai muihin vastaaviin en ole ajatellut ottaa yhteyttä. En ole sillä tavalla julkisuushakuinen ihminen. Toisaalta, kun ollaan jo ajatukseen totuttu ja ekassa ultrassa käyty, niin eiköhän tämä iloksi muutu. Mies oli vähän pettynyt, kun innostui ensin että ultrassa näkyi vauvan scart-johto ja kätilö sanoi että se on napanuora, mutta tuollaiset asiathan ei ole tärkeitä kunhan vauva voi hyvin.
ap.
Tulee ihan kyynel silmään ap:n kertomusta lukiessa. Hommaa nyt edes varoitus sille törkeälle pimatsulle (se on varmasti itse lapseton).
En liity lällättelijöiden joukkoon vaan toivon tsemppiä sinulle. Oletko muuten kokeillut ylipainoa? Netti- ja pleikkariehkäisyn lisäksi minun 30 ylipainokiloani on osoittautunut toimivaksi. Sille, joka haukkui nuoria äitejä, tiedoksi: ajat ovat muuttuneet. Tuhdin maharöllykän omistajalle vatsamakkaran alle rullautuneet leggingsit lyhyen paidan kanssa on ihan toimiva lisäehkäisy.
ja nyt synnytyksen jälkeen mietinkin, että miten alkoholia nauttimaton ihminen voisi saada tuon raskausmahan, kun läskitkin pakkautuu muualle eikä kaljamahalla voi korvata? Auttaako kotikalja? Oli niin hyvä seksintappaja, että kävis hyvin netti-telkkari-pleikkari-paituli ehkäisyn rinnalle varmistamaan ettei lapsia pääse syntymään enää yhtään..
siinä, että teillä ei ollut Elisaviihde pakettia, josta voi tilata tarvittaessa suoraan omaan telkkariin uusimmat elokuvat ja parhaimmat klassikot.
Joten reklamaatiota soneralle!
Ne nimittäin joskus menevät pois paikaltaan tai rikki. Meillä kävi niin että ne repesivät kun mies tuli halailemaan (oltiin anoppilassa jossa ei ole telkkaria) ja mun oli pakko ottaa ne pois vaihtaakseni toiset mutta sillä välillä se mies sitten innostui ja nyt meilläkin on 10kk vanha vauva ehkäisystä huolimatta.
Meille ei pitänyt tulla enää yhtään ja mies siinä jo vähän yritti sitä mun syyksi pistää että hajosivat (että olisin ollut niihin muka liian suuri) mutta muistutin että ehkäistystä on vastuu molemmilla. Miehen olisi pitänyt ottaa mukaan anoppilaan ne armeijasta pihistetyt maastonvihreät tekokuitukalsarit niin olisi jäänyt vahinko tapahtumatta, mutta mies oli pakannut vain Björn Borgeja :(
Eiväthän he voineet tietää että tuollaista ehkäisyä käytätte :DD ja nettikin kaatuilee aina joskus
tuollainen on aivan liian riskaabelia! Meillä käytetään - ja on toiminut! - vanhaa kunnon 'presidentin kuva makkarin seinällä' -temppua
Siis eihän tuollainen ehkäisy voi toimia alkuunkaan!!?! "Laita silmät kiinni, jalat auki ja ajattele isänmaata.." tämähän tiedettiin me, vanha kansa, jo nuorena. Presidentin kuva olisi siis vain suora yllyke "isänmaan ajatteluun".
Älä hullu tuollaista ehdota, voi tehota päinvastaisesti jopa nuoriin. Saati, että yllyttää meitä vanhoja!! Heti rupesin ajattelemaan.. Äkkiä Marimekkoa päälle ja laktoosi-intoleranssina maitoa juomaan.
Ei tiede/tekniikka lehtiä. Meillä sain juuri ja juuri miehen pinnalliseen transsiin ja kysyin tilaisuuden tullen, että miten he aina ehtivät siittämään meidät naiset. Sieltä sain vastaukseksi miesten salaisen aseen! Miehet ovat alkaneet siittää meitä myös sähköisesti johtoja pitkin. Mitä enemmän syötämme heille tiede/ tekniikka lehtiä, sitä enemmän ne keksivät nopeampia reittejä mistä siemenet pääsevät varmasti läpi..
Pöyristyttävää kuultavaa. Enpä enää ihmettele, että jonkun mies oli pettynyt kun lapsesta lähtikin napanuora eikä johto. Nyt tarkkana niiden sähkölaitteiden kanssa!! Älkää ainakaan itse niitä käyttäkö, jos ne ovat kiinni seinässä.
Itse pitäydyn tätä nykyä enemmän viisastuneena romaaneissa, rasvaisissa hiuksissa, valkosipulissa, piereskelyssä ja mummon vanhoissa ja värjääntyneissä alusvaatteissa. Unohtamatta marimekon paitulia ja muita kerrospukeutumisen karmivia salaisia aseita. :)
Miehellä käytössä mm. nämä menetelmät:
- Ipod
- Ipad
- yksi Linux -tietokone
- yksi Windows-tietokone
- kaksi kännykkää joita kellottelee tehokkaammaksi (?)
jos näistä huolimatta mies kyllästyy ja seksihalut herää, kannattaa jollekin näistä vempeleitä avata:
a) autosivuja
b) Taloussanomat
c) joku lukuisista tietotekniikkaan liittyvistä sivuista.
Toimii ainakin meillä!