Parhaat kosmetiikkatuotteet
Suosittele lempikosmetiikkatuotteitasi; mitä ilman et tule toimeen, mitä ostat aina uudestaan, missä paras hinta-laatusuhde, mikä on huippuhyvä täsmätuote tiettyyn ongelmaan... Näitä minä rakastan:
-Schollin jalkahoitotuotteet, erityisesti kuorintavoide. Edullinen ja saa marketista mutta huippuhyvä sarja! Kuorintavoide imeytyy hetkessä kuivaan jalkapohjaan ja hetken hieromisen jälkeen kuiva iho vaan ropisee hiutaleina pois. Myös hyviä voiteita ja tosi pahoille kovettumille "höylä".
-Inglotin luomivärit, löytyy mahtava valikoima sävyjä ja itse voi koota juuri sellaisen paletin kuin haluaa. Henkilökuntakin tosi avuliasta ja asiantuntevaa. Minulla on kaksi viiden värin palettia enkä käytä enää muita. On paljon pigmenttiä, levittyvät ja kestävät tosi hyvin. Kohtuuhintaisia laatuun nähden.
-Suunnilleen kaikki Cliniquen tuotteet, käytän päivittäin kasvosaippuaa, kasvovettä ja ddml-kosteusvoidetta. Pitävät ihon tosi hyvässä kunnossa. Myös kuorinta ja kosteusnaamio ovat tehokkaita, naamio rauhoittaa loistavasti myös auringosta vähän kärähtäneen ihon. Cliniquen silmämeikinpoistoaine on paras laatuaan, meikki lähtee helposti hankaamatta ja iho jää miellyttäväksi.
-Nivea creme peeling kuoriva suihkusaippua on ihana. Ei maksa kuin muutaman euron marketissa, kuorii sopivan kevyesti ja tuoksuu neutraalin raikkaalle.
-Mavalan kynsilakat. Alus- ja päällyslakat ovat huippuhyvät ja värilakat ovat kivan pienissä pulloissa (ei niitä isoja tule koskaan kuitenkaan käytettyä loppuun).
Kommentit (15)
-ripsiväri: Dior Iconic, sopii niin arkeen kuin juhlaankin
-meikkiputsari: Clinique Day Off, kyllä lähtee!
-kasvopesu: Body Shopin Aloe Vera puhdistusvaahto, erinomainen mukaan kuntosalille, koska rauhoittaa punottavaa ihoa treenin jälkeen
-kajalkynä: MAC:n Smolder, mustaakin mustempi! Pysyy hyvin myös sisäluomilla
-kynsilakka: OPI:n kynsilakat
Erioilin käsivoiteen. Maksoi cittarissa vain 1,50 € ja tekee kädet pehmeiksi, suosittelen.
Vihdoinkin just sitä mitä olen 10vuotta etsinyt.
Ihanan tuuheat ja tarkasti erotellut ripset.
Ripsiä ei saa sillä ripsarilla klöntsääntymään vaikka kuinka levittelisi.
Kestää hyvin koko päivän, eikä taivutetut ripset valahda päivän mittaan alas vaikka ripsaria olisi vähän tai paljon.
Risaria ei tule liikaa ensimmäisillä käyttökerroilla, iso plussa. Maksaa alle 15€ joten hintaansa nähden mahtava.
-LUSH palashampoot. Täysin vegaaneja, eivät varmasti sisällä silikonia tai vastaavia. Olen nyt käyttänyt pari kuukautta säännölliseti ja kampaajakin kysyi, mitä olet tehnyt hiuksille
-Sally Hansen Grow nails now. Eipä enää kynnet katkeile
-värillinen huulirasva jota saa kaikista kaupoista, en muista merkkiä
Se Maybellinen nestemäinen mineraalimeikkivoide on kaikista paras. Ei tahmaa ja todella luonnollinen lopputulos. Kokeilin välissä muita, mutta palaan taas Maybellineen.
Meikäläisen kynsissä ainakin 3 eur La Femme Beauty kynsilakka pysyy todella hyvin ja on peittävä. Kokemusta myös 15eur lakoista, mutta eivät olleet parempia.
Paras ripsiväri on ollut ehkä Lorealin Double extension. Tosin se vedenkestävä versio on ihan hirvittävä ja välillä on osunut huonoja kappaleita kohdalle.
Goshin luomivärit ovat ihan kivoja, mutta kuluvat meikäläisen käytössä turhan nopeasti. Ehkä vaihdan inglotiin?!
xtra kynsilakanpoistoaine
Loreal perfect clean on ihan hyvä putsari. Tosin olen ostanut tarjouksesta.
tulee tosi luonnollinen lopputulos eikä paakkuunnu juonteisiin.
Aiemmin tässä ketjussa mainittu HR:n Color Clone on paras meikkivoide, jonka tiedän, ja olen kokeillut monia! Siinä yhdistyy keveys ja peittävyys ihmeellisellä tavalla.
Kestosuosikkini ihonhoidossa on Biothermin Aqua Source päivävoide. Tekee terveen ja hyvinvoivan näköisen ihon ja on loistava pohja meikille, ei liian rasvainen mutta kosteuttaa silti sopivasti.
Erikoistuotteista suosittelen Clarinsin Bust Beauty geeliä kaikille imettäneille naisille :) Tekee rinnoista oikeasti terhakan ja kauniin näköiset. Kannattaa säilyttää sitä jääkaapissa niin tulos näkyy vieläkin selvemmin.
Nailtek Hydration Therapy 2 on ihan paras aine ollut liuskottuville ja pehmeille kynsilleni.
China Glazen lakkojen hinta-laatusuhde on todella hyvä. (Ulkomailta tilattaessa, Suomessa hinta on 3x korkeampi.) Myös Zoyan lakat ovat kivoja.
Orlyn Nail Repair Kit silloin, jos yksi kynsi meinaa murtua/katketa, eikä halua viilailla sitä ihan lyhyeksi vielä.
Ja Poshen pikakuivattava päällyslakka! Tämä riippuu käyttäjästä ilmeisesti, mulla esim. Mavadry ei toiminut, mutta Poshe toimii.
Ripsarista Lancomen Definils. Kaikki muut ripsarit on aina poskilla, en tiedä, miksi minulla ei muut pysy (no, kanebo 38 pysyy myös, mutta ei pidennä ripsiä samalla lailla).
Chanelin eye lift lumiere eli meikkivoide silmien ympärille. Ihan kuin olisi jo meikattu, kun sen laittaa luomelle ja silmien alustalle.
Kaikkea muuta tulee kokeiltua teidänkin suositusten mukaan, mutta näitä kahta en vaihda.
-Urban Decayn luomivärinpohjustaja
-Body Shopin poskipunat
1.lancomen l'absolu nu huulipuna 101 olca. Ihanan luonnollinen. Käytin aina ennen huulirasvaa ja hiukset halkeili jne. Ikinä en käyttänyt huulipunia, oli luonnoton ole. Sitten löysin tuon ja käytän sitä koko ajan. Huulet pysyy niin hoidettuna, että huulirasvat on saanu heittää roskiin ja on niin luonnollinen väri! suosittelen todella!
2. Dermoshopin porkkana vartalovoide. Kuulostaa hassulta, mutta aivan ihana tuoksu ja tosi riittoisia ja hoitava. Ostin yhden purkin about 6 euroa ja riittää ja riittää. Nautin tuoksusta joka päivä.
1.lancomen l'absolu nu huulipuna 101 olca. Ihanan luonnollinen. Käytin aina ennen huulirasvaa ja hiukset halkeili jne. Ikinä en käyttänyt huulipunia, oli luonnoton ole. Sitten löysin tuon ja käytän sitä koko ajan. Huulet pysyy niin hoidettuna, että huulirasvat on saanu heittää roskiin ja on niin luonnollinen väri! suosittelen todella! 2. Dermoshopin porkkana vartalovoide. Kuulostaa hassulta, mutta aivan ihana tuoksu ja tosi riittoisia ja hoitava. Ostin yhden purkin about 6 euroa ja riittää ja riittää. Nautin tuoksusta joka päivä.
mikähän väri sinulla on ?
Joo, Inglotin luomivärit on ihan parhaita, ja kynsilakat on siellä kans tosi laadukkaita. Huulipunia tekisi mieli kans sieltä kokeilla, onko kellään kokemuksia?
-Diorin valokynä on huippu.
-Cliniquen high impact mascara loistava ripsari varsinkin arkikäyttöön, tulee nätti ja tasainen lopputulos nopeasti yhdellä kerroksella väriä.
-HR:n color clone meikkivoide on loistava, löytyi juuri sopiva sävy mun tosi vaalealle iholle, peittää sopivasti ja näyttää tosi luonnolliselta. Helppo levittää ohuesti ja on riittoisakin.
-Estée Lauderin monet tuotteet on hyviä, esim. so polished kuorinta ja se joku päivävoide.
-Kampaamoista tämmöinen KC professional color mask; pigmenttiä sisältävä hoitonaamio värjätyille hiuksille. Käytetään kerran viikossa tai kahdessa eli tosi tehokas ja riittoisa (oli kai aika kallis kyllä) ja ylläpitää kirkasta väriä upeasti.
-Alessandron käsihoitotuotteet. Suomessa saa kai lähinnä hoitoloista ja on aika kalliita, mutta matkoilta olen kans ostanut halvemmalla. Esim. 60 second magic manicure: pulloa ravistetaan niin että öljy-suola-seos sekoittuu, pieni määrä hierotaan käsiin ja kynsiin, huuhdellaan. Tekee kädet silkinpehmeäksi ja tuoksuu ihanalle!
Oisko muillakin lemppareita jaettavaksi?