Mitä mieltä nimestä Inna?
Mies ehdotti tuota vauvalle. Tykkään nimestä, mutta toisaalta epäröin. Onko se jotenkin liian "outo"? Otan vastaan mielipiteitänne!:)
Kommentit (16)
Ollaan tyytyväisiä nimivalintaan, parempaa ei olisi voinut antaakaan ;)
se, että tulee tunne että kuulinkohan nyt oikein esim. uudet tuttavamme esittelivät meille tyttärensä Ennan, vierailun jälkeen mietin koko ajan oliko se nyt Jenna vai Enna, jäiköhän alku kuulematta.. Mutta muuten kiva nimi ja tulee se laulaja mieleen.
Mikäli meille joskus tyttö suodaan, hänelle on suunnitelmissa sama nimi, ensin mietittiin Iinaa, mutta sitten törmäsin tuohon Inna-nimeen ja tykästyttiin siihen molemmat. On siis etukäteen mietitty nimiä kummallekin, mutta noita poikia on vasta siunaantunut.
johtunee siitä, että meillä on pikkuinen Enna. :)
Joskus nimi pitää kyllä sanoa kahdesti, kun kuullaan Jennaa, Emmaa, Enniä.
minä ehdotin tuota nimeä miehelle mutta hän ei suostunut siihen.
Tuo on helppo lausua eikä ainakaan tarvitse olla toistelemassa ja kertomassa miten kirjoitetaan! Kaikinpuolin ihana nimi. Antakaa ihmeessä se tyttärellenne :)
kuulostaa kivalta. Ei ihan tuikitavallinen nimi, muttei kuulosta mitenkään väkisinväännetyn erikoiselta. Lyhyt ja yksiselitteinen taivuttaa.
mulle tulee vähän sellainen lähiöfiilis siitä nimestä enkä osaa sanoa miksi...
kiva nimi, mutta jotenkin valju. oli meidänkin nimilistalla aikoinaan.. mutta päädyttiin sitten toiseen nimeen.
Jos meille tulee syksyllä tyttö niin olen ajatellut ehdottaa josko hänelle tulis nimeksi Iisa. Saas nähdä suostuuko mies. Voisin kans laittaa ton Innan korvan taakse :)
Tulee mieleen Minna. Mutta toisaalta onhan tuollaisia nimiä paljon esim. Henna & Enna, Riina & Iina jne. Mutta jos tuntuu että outo niin voittehan laittaa tuon Minnan, ei taida olla nykyään edes kovin yleinen lapsilla.
Tiedän kaksi Innaa. Iät kolmenkympin molemmin puolin ja molemmat Suomessa asuvia venäläisiä.
tiedän kaksi täysin suomalaista Innaa.
Inna Anile = Anni Elina
Tietääkseni Inna on venajänjuutalainen nimi.