Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mua vedätettiin! Mulla ei ole ketään ystävää.

Vierailija
02.06.2011 |

Kaikki on valehdelleet kaikki nää vuodet,nyyh.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
02.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä tapahtui.

Vierailija
2/5 |
02.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

RAAAAAH!! :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
02.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tilanne kenties tämä: Olet jäänyt kotiäidiksi/äitiyslomalle tms.

Ja ns. ystävät lupailivat pyhästi käyvänsä ainakin 3 kertaa viikossa kahvilla ja kylässä, mutta nyt kenestäkään ei ole kuulunut mitään. ?

Jos näin on, ei huolta. Niin tosiaankin voi erottaa hyvät ystävät akanoista. Ja kannattaa hommata uusia ystäviä, joilla on myös lapsia. Niitä löytyy päiväkotien pihoilta, neuvoloiden auloista, leikkikentiltä ja perhekahviloista. :)

(minulla näin on käynyt nyt kolmatta kertaa, kun jäin äitiyslomalle) Joten tuttu juttu. Kyllä sitä vaan tunteekin itsensä hölmöksi kun on uskonut moisia ystäviä.

Vierailija
4/5 |
02.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tilanne kenties tämä: Olet jäänyt kotiäidiksi/äitiyslomalle tms.

Ja ns. ystävät lupailivat pyhästi käyvänsä ainakin 3 kertaa viikossa kahvilla ja kylässä, mutta nyt kenestäkään ei ole kuulunut mitään. ?

Jos näin on, ei huolta. Niin tosiaankin voi erottaa hyvät ystävät akanoista. Ja kannattaa hommata uusia ystäviä, joilla on myös lapsia. Niitä löytyy päiväkotien pihoilta, neuvoloiden auloista, leikkikentiltä ja perhekahviloista. :)

(minulla näin on käynyt nyt kolmatta kertaa, kun jäin äitiyslomalle) Joten tuttu juttu. Kyllä sitä vaan tunteekin itsensä hölmöksi kun on uskonut moisia ystäviä.

minä väitän että minulla on hyvä ystävä jonka kanssa soitellaan kaksi kertaa vuodessa ja kumpikaan ei syylistä toista kun ei ole aikaa tavat vaikka pyhästi vannotaan että nyt ja nyt ja nyt tavataan, tuollainen on ruuhka vuosia,jokaisella ihmisellä on oma elämä ja miljoona asiaa mikä pitää hoitaa.

Kukaan ei käy kolme kertaa viikossa kenenkään kanssa kahvilla jos molemmat eivät ole tylsistyneitä harastuksettomia lapsettomia sinkkuja.

Vierailija
5/5 |
02.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

5