Ärsyttää miehen saamattomuus.
Kaikkea haluaa mutta mitään ei tee asian/asioiden eteen. Jos en minä hoitsisi niin mitään ei myöskään taphatuisi.
Kaikenmaailman tekosyitä heittää miksi ei hoida asioita. Ei voi soittaa päivällä esim pankkiin. En voi minäkään, joudun joko menemään kadulle soittamaan tai vessaan... Hän ei viitsi kuulemma hoitaa kun minä kuulemma teen niitä omia diilöejä eikä hän niistä tiedä. Joopa joo, jos joskus vaivautuisi kuuntelemaan kun asioita hänelle kerron niin tietäisi kyllä.
Valittaa kyllä että hän ei olisi tehnyt niin tai näin. Olen monta kertaa sanonut, että herra on niin hyvä ja hoitaa sitten vaan niin saa sitä mitä haluaa. Luulee, että kaikki asuntolainat, myymiset, ostamiset hoitoo sormia napsauttamalla. Sysää kaiken vastuun minulle ja sitten valittaa kyllä kun teen omat päätökset kun herraa ei kiinnosta keskustella asioista. Kaikki muu on tärkeempää.
On nyt kohta kaksi vuotta katsonut autoa Ruotsista, mutta mitään ei ole saanut tehtyä asian eteen. Hänellä on vielä tuttava Ruotsissa joka voisi auttaa asiassa, mutta ei tee mitään... Kato, kun pankista pitäisi varmaan saada rahaa... sanoin mulle. Olkoon ilman autoa jos ei itse saa sitä samperin luuria nostettua ja soitettua sinne.
AAAAAAAARGGGGGG...ärsyttää