Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko ärsyttävä ihminen, laitako bussissa penkin aina taaksepäin?

Vierailija
02.06.2011 |

Ottaa todellä päähän kuin esimerkiksi bussissa matkustaja tulee eteeni ja laittaa penkin taaksepäin vilkaisemattakaan millainen henkilö takana istuu. Eikö tule mieleen, että se oma röhnöttäminen on takana olevalta, myös maksavalta asiakkaalta pois?! Takana voi olla myös vauvan kantokoppa tms. tilaa vievä asia, että kannattaisi vilkaista.

Lisäksi tällainen 178 cm nainen ei saa jalkojaan mahtumaan jalkatilaan, jos edessä oleva vetää penkin alas. Sitten hyväkäs vielä etsii asentoa ja välillä rojahtelee takaisin selkänojaan, niin polvet ovat mustelmilla.

V****u, että ärsyttää ihmisten itsekeskeisyys!!!!!

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
02.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monelle tuo on ensimmäinen minkä tekevät. Itse olen joskus sanonutkin edessä olevalle, että nyt riittää.

Vierailija
2/9 |
02.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se auta jos täällä vaahtoat. Sun pitää siinä tilanteessa sanoa edessä olevalle että anteeks mutta en mahdu istuu täällä jos sun penkki on noin. Kommunikoi. Ei elämässä mee mikään niinkuin haluat jos et itse sano ja tee asioita. Aina kaikki marmattaa jälkeenpäin, kun siinä tilanteessa pitäis toimia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
02.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on auto, mutta liikun pitkät työmatkat julkisille. Eli sinusta on ihan okei murskata takana olevan jalat? Tyypillistä suomalaista junttitouhua, ettei ketään tarvitse ottaa huomioon ja se, joka ei tätä niele menee omalla autolla. Anna mun kaikki kestää..:D

Vierailija
4/9 |
02.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se auta jos täällä vaahtoat. Sun pitää siinä tilanteessa sanoa edessä olevalle että anteeks mutta en mahdu istuu täällä jos sun penkki on noin. Kommunikoi. Ei elämässä mee mikään niinkuin haluat jos et itse sano ja tee asioita. Aina kaikki marmattaa jälkeenpäin, kun siinä tilanteessa pitäis toimia.

Oletpa sinä melkoinen neuvonantaja. Olen sanonut, arvaapa mitä käy? Edessä oleva punastuu ja alkaa piipittää, että "joo, emmä enempää aatellukaan". Sitten penkki jää tasan siihen, missä polvet ottaa kiinni. Tässä pitäisi mennä ihmisen luo ja ottaa tätä kurkusta kiinni ja laittaa se penkki suoraan, että menisi tajuntaan. No, en ole väkivaltainen ihminen, joten en tuota tee.

Miten voi olla niin vaikeaa ymmärtää tätä oma-aloitteisesti? Minulle asia on ollut aina ihan selvä, enkä penkkiä laita jos takana istuu toinen matkustaja ja on päiväsaika.

Vierailija
5/9 |
02.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksi minun pitää sinun takia kärsiä epämukavasta matkasta vain sinun takia. Palvelusta joka kuuluu hintaan ja on tarkoitettu minulle. Ja josta minä maksan

Vierailija
6/9 |
02.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina olen saanut takana istuvalta luvan.

Vierailija
7/9 |
02.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

koulumatkat matkustin linja-autolla ja aina ärsytti, kun joku laittoi istuimen taakse, kun ei huvita istua niin, että joku on sylissä. En tiennytkään että vielä aikuisetkin kääntävät penkin taakse, en kyllä ilkeäisi, ainakaan, jos takana istuu joku vieras ihminen.

Vierailija
8/9 |
02.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

joskin ruuhkabusseissa joutuu kyllä usein seisomaan...

Vierailija
9/9 |
02.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toki vain silloin kun takana ei ole ketään. Jos haluan nukkua, menen ikkunapaikalle. Onneksi ihmiset eivät yleensä tule nukkuvan viereen.

No yleensä otan sellaisen paikan jossa ei ole mahdollista tulla selän taakse istumaan. Enemmän se ärsyttää että joku hönkii niskaan, kuin se että joku kaataa penkin syliin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän kolme