Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko joku tilannut vaatteita Boozt.comista?

Vierailija
02.06.2011 |

Itse olen koettanut tilata sieltä, siellä on aivan ihania vaatteita. Nyt on kuitenkin ongelma siinä ettei nettisivu hyväksy henkilötunnustani. Laitoin asiakaspalveluun viestiä, nyt vaan odottelen mitä vastaavat. Mutta onko kukaan muu tilannut ja onko ollut vastaavia ongelmia?

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
21.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata tilata. TIlasin, palautin osan ohjeiden mukaan, enkä koskaan saanut rahoja takaisin. Eivät kuulemma saaneet pakettia.

Vierailija
2/17 |
24.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myös minulle laitettu laskumuistutus tuotteista, jotka palautin. Taitaakin olla kyseinen toiminta tässä firmassa enemmänkin sääntö kuin poikkeus.

Mietin jo, ottaisinko yhteyttä kuluttaja-asiamieheen tämän sotkun tiimoilta ja tiedustelisin, onko heille tullut paljonkin kyselyjä Boozt-nettikaupan toiminnasta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
25.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

TILASIN VAATTEITA 24.6.2011 JA PALAUTIN KAIKKI EPÄSOPIVINA-SIIS OLIVAT LIIAN SUURIA-ASIANMUKAINEN PALAUTUOIKEUS TAPAHTUI 4.7.2011.14:STA PÄIVÄN SISÄLLÄ.Itellan toimispiste laittoi ilmeisesti paketin menemään väärään osoitteeseen(Helsinkiin postilokero-osoitteseen),koska palautuspakettini oli menossa Ruotsiin vasta 11.8.2011.Jäljitin palautuskuittini(itella) kautta tilanteen ja laitoin faktat Ruotsiin englanniksi,koska firman henkilökuntä ei ota vastaan yht.ottoja suomeksi---outoa!!Vaikka tuotteet voi tilata Suomeksi.

TILAAMANI TUOTTEET LÄHTIVÄT RUOTSIN VARASTOSTA ALUNPERIN 29.6.2011 minulle.HAIN PAKETIN 2:PÄN SISÄLLÄ.PAKETIN MUKANA OLEVASSA PALAUTUS ILMOITUKESSA LUKI,ETTÄ MAHDOLLINEN PALAUTUS OLISI TEHTÄVÄ 26.6.2011 MENNESSÄ,ELI ENNEN KUIN SAIN EDES PAKETIN!!!!!!!!!!OUTOA! Sain 2 laskua ja toinen meni jo johonkin perintäfirmaan.Laitoin viestiä Englanniksi heille,muttta ohjasivat toiseen osoitteeseen,jännityksellä odotan uutta yhteysenottoa!

Laitoi eilen keskustelupaltastalle KAIKKIIN MAHD.KESKUSTELUPALSTOILLE viestiä samaisesta aiheesta,olikohan viestini poistettu,koska en enää löytänyt niitä!!!!!!!

Säästäkää kaikki tilaustiedot ja palautustiedot-kuitteineen -kopioikaa ja varsinkin postin palautuskuitti(ITELLA)!!Otan myös kuluttaja-asiamieheen yhteyttä,jos asia ei etene.Onneksi en maksanut tilausta vielä-otin laskulle.ÄLKÄÄ TILAKO KYSEISESTÄ FIRMASTA YHTÄÄN MITÄÄN!!PELKÄSTÄÄN NEGATIIVISTA PALAUTETTA TULLUT KAIKILTA KESKUSTELUPALSTOILTA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Vierailija
4/17 |
25.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taistelen edelleen asiani/tilaukseni kanssa,en aio maksaa!Vaattet suuria,palautin ja saan vaan perintä-ilmoituksia!!Tee sinäkin valitus,minulla on onneksi ystävänä lakimies.Haistatan p:eet koko puljulle! Katso vauva-lehden ja kaks-plus lehden arvostelut kyseisestä firmasta,jos arvosteluja ei ole ehditty poistaaa jostain syystä!!!!!!!!!!!! PASKA FIRMA,EI LUOTTOA!!ÄLKÄÄ TILATKO!!!!!!!!!!!!!!!1

Vierailija
5/17 |
01.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olwn tilannut kerran. Minun ongelmani on, että en pääse eroon firman jokapäivä lähettämistä mainoksista. Miten ehmeessä niistä pääsee eroon kun eivät usko!

Vierailija
6/17 |
01.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olwn tilannut kerran. Minun ongelmani on, että en pääse eroon firman jokapäivä lähettämistä mainoksista. Miten ehmeessä niistä pääsee eroon kun eivät usko!

Vierailija
7/17 |
01.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
8/17 |
26.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mainoksista pääsee helposti eroon, kun painaa unsubscribe linkkiä tai vastaavaa poistu postituslistalta sähköpostin lopussa. Täältä voi tsekkaa Booztin tarjoukset suoraan ja ei tarvii täyttää meiliä roskapostilla: http://www.alennuskoodi.fm/tarjoukset/boozt-com/

Vierailija
9/17 |
23.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä mokasin ja menin maksamaan laskun, kun uhkasivat perinnällä. Viimeks vko sitten tuli karhukirje korkoineen laskusta jonka olin siis jo maksanut ja tilatun tuotteenkin välittömästi palauttanut. Eivät tosiaan ole muka saaneet palautustani. Pyytävät viestiä englanniksi, koska suomenkieliset asiakaspalvelijat ovat muka edelleen lomalla!! Nyt eivät enää vastaa, kun uhkasin kuluttaja-asiamiehellä ja tiedon levittämisellä facebookissa.

ÄLKÄÄ MISSÄÄN NIMESSÄ TILATKO MITÄÄN IKINÄ!

Vierailija
10/17 |
29.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse löysin tuolta tilatessani bonustakin http://www.ostohyvitys.fi/campaign.php?id=10793

Vierailija
11/17 |
12.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

itselläni on juuri selvittely kesken kun palautukseni ei ole muka saapunut perille. Onneksi otin tuotteet laskulla ettei mennyt 130e tyhjään. Laskua on kyllä asiakaspalvelun mukaan maksettava jottei menisi perintään... aika omituista touhua...

Vierailija
12/17 |
16.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ollut tuollaista ongelmaa tilatessa, mutta kannattaa tutustua toimitusehtoihin; ilmeisesti täytyy maksaa postikulut takaisin (Tanskaan), jos palauttaa tuotteita siksi, etteivät olleetkaan mieleisiä.

Vierailija
13/17 |
16.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilasin ja kaikki meni päin ****:a. Hukkasivat tilaukseni, mutta veloittivat kuitenkin luottokortin. Tai tuli sieltä lopulta yksi tuote, muutaman euron arvoinen t-paita ja laskuttivat siitä hyvästä n. 10e:n toimitusmaksun. Tietenkään en olisi tilannut yhtä t-paitaa tuollaisilla postikuluilla. Sähköpostia piti laittaa useita, ja jouduin selvittämään heille heidän omia toimitusehtojaan (niissä luki ettei toimituskuluja mene jos osa tilauksesta puuttuu). Lopulta sitten hyvittivät luottokorttia.

Sittemmin ne mun tilaamat ja "kadonneet" tuotteet palautuivat myyntiin.. (tilasin siis viimeiset kappaleet ko. väriä ja kokoa)

Vierailija
14/17 |
28.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En suosittele tilaamaan heiltä. Rahapalautuksessa todellista ongelmaa, kestänyt jo 2kk siitä kun palautus vastaanotettu heillä. Luvanneet palauttaa rahan jo monta kertaa mutta näin ei ole tapahtunut. Muissa nettikauppoissa en ole törmännyt vastaavaan. Enää en heiltä mitään kyllä osta.

Vierailija
15/17 |
28.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hyvin on toiminut, mutta tuosta rahanpalautuksesta ei ole minulla kokemusta. Olen tilannut laskulla.

Valikoima on mielestäni viime aikoina yksipuolistunut, mutta joku toinen voi löytää oikeinkin hyvin sieltä tuotteita. Itse olen sitä mieltä, että siellä on liikaa tarjolla mustaa, harmaata yms. Joistain mallistoista näyttäisi olevan valittu myyntiin ne neutraaleimmat värit. Jospa se on sitten pohjoismaalaiseen makuun sopivaa.

Vierailija
16/17 |
09.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilasin Booztista Snön korvakorut jotka maksoivat lähes 50 euroa. Kävin äsken hakemassa paketin. Paketissa oli tyhjä laatikko!!!! Juhlat joihin olisin korut tarvinnut ovat ylihuomenna. Odotan mielenkiinnolla mitä Booztin asiakaspalvelussa huomenna vastataan. En olisi voinut kuvitella että tällaista voisi tapahtua.

Vierailija
17/17 |
10.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

TILASIN VAATTEITA 24.6.2011 JA PALAUTIN KAIKKI EPÄSOPIVINA-SIIS OLIVAT LIIAN SUURIA-ASIANMUKAINEN PALAUTUOIKEUS TAPAHTUI 4.7.2011.14:STA PÄIVÄN SISÄLLÄ.Itellan toimispiste laittoi ilmeisesti paketin menemään väärään osoitteeseen(Helsinkiin postilokero-osoitteseen),koska palautuspakettini oli menossa Ruotsiin vasta 11.8.2011.Jäljitin palautuskuittini(itella) kautta tilanteen ja laitoin faktat Ruotsiin englanniksi,koska firman henkilökuntä ei ota vastaan yht.ottoja suomeksi---outoa!!Vaikka tuotteet voi tilata Suomeksi.

TILAAMANI TUOTTEET LÄHTIVÄT RUOTSIN VARASTOSTA ALUNPERIN 29.6.2011 minulle.HAIN PAKETIN 2:PÄN SISÄLLÄ.PAKETIN MUKANA OLEVASSA PALAUTUS ILMOITUKESSA LUKI,ETTÄ MAHDOLLINEN PALAUTUS OLISI TEHTÄVÄ 26.6.2011 MENNESSÄ,ELI ENNEN KUIN SAIN EDES PAKETIN!!!!!!!!!!OUTOA! Sain 2 laskua ja toinen meni jo johonkin perintäfirmaan.Laitoin viestiä Englanniksi heille,muttta ohjasivat toiseen osoitteeseen,jännityksellä odotan uutta yhteysenottoa!

Laitoi eilen keskustelupaltastalle KAIKKIIN MAHD.KESKUSTELUPALSTOILLE viestiä samaisesta aiheesta,olikohan viestini poistettu,koska en enää löytänyt niitä!!!!!!!

Säästäkää kaikki tilaustiedot ja palautustiedot-kuitteineen -kopioikaa ja varsinkin postin palautuskuitti(ITELLA)!!Otan myös kuluttaja-asiamieheen yhteyttä,jos asia ei etene.Onneksi en maksanut tilausta vielä-otin laskulle.ÄLKÄÄ TILAKO KYSEISESTÄ FIRMASTA YHTÄÄN MITÄÄN!!PELKÄSTÄÄN NEGATIIVISTA PALAUTETTA TULLUT KAIKILTA KESKUSTELUPALSTOILTA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Näyttää vetävän puoleensa huutajia ja mäkättäjiä asiakkaiksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi kaksi