Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pelkäätkö Ehec-epidemian tulemista Suomeen?

Vierailija
02.06.2011 |

Mä pelkään ihan hirveästi. Heitin kaikki ulkomaalaiset kasvikset ja hedelmät roskiin ja desinfioin ihan vaan varmuudenvuoksi käsiä. Inhon kun oon tälläinen neurootikko ja pahimman luokan pelkääjä : (

Olen kasvissyöjäkin sen takia, että pelkään lihoista tulevia bakteereja. Ja juu olen käynyt kallonkutistajalla ja syönyt ahdistuspillereitä. Ei auta, tälläinen vain olen. Onneksi alkaa kesälomat, koska en voisi päästää lapsia edes kouluun, jos tuop rantautuisi Suomeen.. olisi kyllä noloa selitellä. Mä lukittautusin niin kotiin ja käyttäisin kotiruoka hätävarastoa. Ja juu sekin on sen takia kun pelkään kaikenmaailman epidemioita.

Hitto kun olis terve ja osais elää ilman jatkuvaa pelkoa : (

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
02.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

oikeastaan mitään. En tuollaisia asioita.

Vierailija
2/3 |
02.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oikeasti vois vähempää kiinnostaa mitkään ehecit, lintuflumnssat sun muut.

Todennäköisemmin kuolet autokolarissa. Aivan turha tuommoisilla on mieltään rassata. Jokainen täältä lähtee ajallaan ja nyt kun täällä ollaan niin turha miettiä tulevaisuutta kun voi panostaa tähänkin hetkeen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
02.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oikeasti vois vähempää kiinnostaa mitkään ehecit, lintuflumnssat sun muut.

Todennäköisemmin kuolet autokolarissa. Aivan turha tuommoisilla on mieltään rassata. Jokainen täältä lähtee ajallaan ja nyt kun täällä ollaan niin turha miettiä tulevaisuutta kun voi panostaa tähänkin hetkeen.

en ehkä ihan yhtä hurjasti kuin ap.

En halua loukata, mua vaan ihmetyttää tämän kaltaiset ihmiset, joiden tekstiä tässä lainaan. En vaan käsitä. Ihailen kyllä, jos ei ikinä mieltä paina mikään. Lisäksi en käsitä, miten joku voi perustella itselleen lauseen "Jokainen täältä lähtee ajallaan" tai "Kaikkihan me kuollaan kuitenkin." Totta, mutta siinä on eroa kuoleeko kolmikymppisenä ripuliin (tätä tapausta ajatellen) vai kokeeko 90-vuotiaan luonnollisen kuoleman. Puhumattakaan lapsista....Mua kylmää ja hirvittää ajatella heitä enkä todellakaan voi ajatella, että olisi vaan heidän vuoro. :( Haluaisin itsekin elää pitkän elämän, vaikka sen pituudesta ei ketään tiedäkään etukäteen....Niin erilaisia me ihmiset ollaan, voisinpa saada rippusen teidän tavasta ajatella, jotka koette ettei vähempää voisi kiinnostaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan seitsemän