Onko sinulla pikkureppu?
Siis sellainen nahkainen tai kankainen pussukka, jota kannat selässäsi. Suosittelisitko muille?
Kommentit (17)
Siis onhan se kätevä pyöräillessä, mutta muuten... repusta on hankalampi ottaa mitään kuin käsilaukusta, eikä pikkureppuun mahdu kuin lompakko ja terveysside. En ymmärrä mihin niitä tarvitaan.
Eikä todellakaan ole mikään tanttojen asuste. teinit hiljaa.
Yleensä mun tavarat on aina taskuissa,mut toisinaan tulee tilanteita kun ne pitää saada johku muualle. Pikkureppu on oikein kätevä ja suosittelen sitä.
jossain ullakon kätköissä jemmassa :) Nykyään ihan muut laukut käytössä, vaihtelen usein käyttötarkoituksen ja tavaramäärän mukaan.
ala-asteella sellainen 90-luvun alussa..
nykyään näkee tuulipukumammoilla sellaisia, yleensä ovat keski-ikäisiä.
nauratti kun yksi tyyppi n.35v nainen pohti toisella keskustelupalstalla että hän tarvitsisi uuden pikkurepun vanhan hajonneen tilalle :D ei herranjumala, vähän tyylitajuu!!
nauratti kun yksi tyyppi n.35v nainen pohti toisella keskustelupalstalla että hän tarvitsisi uuden pikkurepun vanhan hajonneen tilalle :D ei herranjumala, vähän tyylitajuu!!
Silloin 90-luvulla siis...
tosin se on lähinnä lapsen kerhorepun kokoinen, mutta siis aikuisen selkään suht pieni.
Käytän sitä ainoastaan pojan pelejä seuratessa fudiskentän laidalla. En halua isoa reppua selkään avaimien, vesipullon, lompakon takia, mutta käsilaukku kentänlaidalla ulkoiluvaatteiden ja varsinkin lenkkareiden kanssa on vasta tyhmän näköistä ja mikä tärkeintä haluan kädet vapaiksi.
Mutta tykkäähän ne jotkut sellaisistakin...
MUTTA mulla on sellainen pieni farkkukankainen olkapussukka.
Juu, etsin pienehköä reppua. Voisi siis olla käsilaukkumallia, jonka voi muuntaa repuksi. 90-luvulla mullakin oli monta pikkureppua, mutta nyt en etsi ihan niin pientä. Repun haluan siitä syystä, että lenkkeilen työmatkat, eikä käsilaukkua kantaen saa kunnolla liikuntaa. Ja juu olen keski-ikäinen "tantta" :), ja tässä tapauksessa käytännöllisyys menee kyllä tyylin edelle.
T. kamalan ihana keski-ikäinen
Minä lainaan joskus lapseni mini kånkenia kun käyn kaupungilla. Olen hoksannut, että sen voisi laittaa selkään myös sivuttain (olen pienikokoinen) olkalaukun tyyliin. Minusta se on varsin katu-uskottava pikkureppu tällaiselle muuten tyylitajuiselle 3-kymppiselle. :)
Pikkureppu on kyllä historian rumimpia muotijuttuja Daividin saliverkkareiden jälkeen :) Hauskaa näin jälkikäteen katella vanhoja kuvia missä niitä näkyy, mutta valitettavasti näkee vielä ihan livenä....
Täytyykin kaivaa esille...jos se ohikulkijoita noin ärsyttää.
Terkuin keski-ikäistynyt tantta
Miten pikkureppu voi olla ruma? Siis noin yleisesti; toki yksittäinen voi olla vaikka ruman värinen tms. Itselläni on kevyt pikkureppu sekä myös mini-Kånken ja molempia käytän yhä ja aina. No, mutta minähän olenkin vanha enkä välitä tuon taivaallista, mitä jotkut "muotiasiantuntijat" sanovat!
Mulla on mutta pidän sitä joskus ulkoillessa jos vaikka käy kaupassa kotimatkalla. Tyttärellä on vyölaukku sellainen kimalteleva. Ostin viime kesänä.
joko ne tulee taas muotiin?