Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä YO-lahjaksi kummityttärelle?

Vierailija
01.06.2011 |

Koruja olen katsellut mutta mitään kivaa ei ole löytynyt.

Loppujen lopuksi olen kääntymässä rahalahjaan, tyttö on varakkaasta perheestä joten joku muisto olisi ehkä kuitenkin mieluisampi.

Jos annan rahaa/lahjakortin, niin kuinka paljon olisi sopiva summa?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
01.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos siis tiedät että mahdollisesti on muuttamassa pois kotoa.

tai jonnekkin nuorten vaateliikkeeseen :)

toi määrä on ihan susta kiinni paljonko on varaa/haluat panostaa. Tietty että kuinka paljon olet ollut tekemisissä yms vaikuttaa myös. Itse laittaisin noin 100e. Joillain näin joillain toisin :)

Vierailija
2/4 |
01.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

naapurin tytölle rahapuun. Ajattelin kinnittää sen lehtiin tarranauhalla kolikoita ja muutaman setelin:)))

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
01.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei kivaa korua löydy, niin älä turhaan osta kaapin perälle täytettä. Osta mieluummin jotain oikeasti käyttökelpoista: Moni muuttaa toiselle paikkakunnalle opiskelemaan joten kodin tavaroille on tarvetta. Kysy vaikka lahjan saajalta mikä astiasarja miellyttää ja osta siitä sarjasta peruslautasia. Tai jokin aterinsarja, tai lakanoita ja pyyhkeitä tai laadukas paistinpannu ja kokkiveitsi tms.

Vierailija
4/4 |
01.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihmetteli, miksi tytölle aina tuodaan astioita ja pojalle rahaa. Hän on saamassa 3 kattilaa, paistinpannun, 6 kpl juomalaseja ja ainakin 2 lakanasettiä. Veljensä saa reilusti yli 700 e rahaa.

Jos on ihan pakko ostaa jotain keittiöön, niin mieluummin niitä asioita, joita ei yleensä muista tarvitsevansa eli juustohöylä, kuorimaveitsi, lävikkö, silikonivuoka, kananmunaleikkuri, pastakone...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän viisi