Onko tämän huutonetissä olevan laukun hinta-laatusuhde mielestäsi kohdillaan?
Kommentit (6)
Itse en huolisi millään hinnalla. Teoreettisesti ehkä vitosen voisin maksaa keinonahkalaukusta kirpparilla.
joten pyyntö ei mielestäni ole kohtuuton. Itse myin juuri käytetyn vastaavan laukun 15 eur mutta mielestäni se oli törkeen halpa hinta.
Tätä myyjä sanoo keinonahkaiseksi joten on myös hinnaltaan halvempi tällöin. Minusta hiukan liian kallis pyyntö, tai siis itse en maksaisi noin paljon.
joten pyyntö ei mielestäni ole kohtuuton. Itse myin juuri käytetyn vastaavan laukun 15 eur mutta mielestäni se oli törkeen halpa hinta.
Jos on uutta vastaavassa kunnossa, niin on todella edullinen. Tekonahkaisetkin Espritin laukut maksavat pitkästi yli 50 euroa, mulla on vähän vastaava eikä ollut ihan halpa.
Haussa suunnilleen samaa kokoa oleva laukku, mihin sopii omat tavarat ja kesällä syntyvän vauvan tavaroita. Olen haeskellut huutonetistä mm. Marimekon laukkuja, mutta vaihtoehtoja on valtavan paljon.
En itse huolisi tota edes vaikka mulle maksettais. No ehkä jos joku antais satasen ja ton laukun saattaisin ottaa ja viedä lähimpään keräyslaatikkoon asti/roskiin...