Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Isojen kysymysten äärellä; Miksi miesten isolla hädällä käyminen kestää niin kauan?

Vierailija
01.06.2011 |

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
01.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jonne he voivat hyvällä syyllä vetäytyä perhe-elämästä. Miehet joutuvat olemaan liikaa kotona, kun vaimo käy kaupassa eivätkä miehet joudu enää menemään metsälle. Tämä ilmiö selittyy siis ihan evoluutiobiologialla.

Vierailija
2/7 |
01.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äijä käy kolme kertaa päivässä kakilla ja sontimiseen menee puoli tuntia kerrallaan! Lukee siellä lehteä kaikessa rauhassa ja minä paimennan lapsia. Sitten vielä ihmettelee, että mistähän on tullut peräpukamat. Rasittavaa kun jonnekin pitäisi lähteä ja mies ilmoittaa menevänsä taas tortulle, niin voikin jättää valmistelut sikseen ja istahtaa sohvalle odottelemaan tuon luolapakoilun loppumista. En voi ymmärtää, miksi joku haluaa p*skan hajussa istua oman pökäleensä päällä puoli tuntia!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
01.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja siksi kestää niin kauan...

En muuten ole huomannut meillä moista. Nopsaa tehty täällä.

Vierailija
4/7 |
01.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

"En voi ymmärtää, miksi joku haluaa p*skan hajussa istua oman pökäleensä päällä puoli tuntia! "

Meillä kans miehellä kestää puoli tuntia paskalla...

Vierailija
5/7 |
01.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on ulkohuusi talossa!

Vierailija
6/7 |
01.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen luullut, että vain mun mies voi olla paskomassa puolipäivää, mutta "onneksi" muittenkin miehet saa siihen aikaa kulumaan.

Vierailija
7/7 |
01.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

siksi kestää