Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

miksi mies jatkuvasti aliarvio minua???

Vierailija
01.06.2011 |

Tosi ahdistavaa ja raivostuttavaa! olen siis lihonut, ruma, en osaa tehdä ruokaa, enkä siivota, ammattiltani olen surkea perusduunari(sairaanhoitaja AMK)työskentelen teholla(no, senhän homman osais vaikka apinat)lisäkoulutusta kun mietin niin äijän mielestä aivan turhaa aijan haaskausta jne.

Lisään vielä, mies on itse ihan tavallinen, tavisduunissa, keskipalkkainen, eikä mikään komistus...

MITEN olen IKINÄ voinut valita moisen juntin itselleni? Vai milloin se muuttui tollaseksi. Kammotukseksi :-////

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
01.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

se sinun vika ole jos olet lihava ja ruma etkä osaa ruokaakaan tehdä, siivouskin tökkii. Eihän hän aliarvioi vaan kertoo totuuden, arvosta sitä.

Vierailija
2/6 |
01.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli olehan hiljaa... ihan samaa teet.

Herätys?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
01.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ala kommentoimaan samoin tavoin hänen tekemisiään :) Olisiko ero mahdollinen?

Vierailija
4/6 |
01.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuulostaa pelottavan tutulta. Ota selvää narsistisesta persoonallisuushäiriöstä. Siinä tulee esiin kaava, joka toistuu narsistin kanssa eläessä, kun kaikki tuntuu turvattomalta ja on vaikea uskoa todeksikaan toisen tunnekylmyyttä. Minulle tieto tästä selitti yhden ahdistavan vuosikymmenen elämästäni. Kaikkeni ja enemmän yritin, liikaakin. Ja aina henkisesti yksin. Koskaan ei todella kaksin, yhdessä. Olin yksinäisempi kuin koskaan. Lopulta lähdin. Ei ollut helppoa tehdä päätöstä, mutta vaikeudet olivat jo turhauttaneet ja ahdistaneet minua niin, että itse ero oli suuri helpotus. Olin yrittänyt lähteä jo niin monta kertaa aiemminkin, vaan tuolloin narsisti pelasi minut takaisin. Vain itseään pönkittääkseen ja vallastaan juopumiseen. Sairasta. Mutta riippuvuus on usein molemminpuolinen kehä, vaikka eri syistä johtuva. En tiedä miten teidän tilanteet ovat rakentuneet, mutta tässä pätkä minun tarinaa. Ei kuitenkaan kuulostanut siltä, että teillä olisi perusasiat kunnossa. Yhdessäolo on toisesta välittämistä. Niin yksinkertaista se oikeasti on, mutta vaatii molempien yhteistyötä pitää ne asiat kirkkaina mielessä, sanoissa ja teoissa. Ei yhden yksinään. Lue vaikka Narsistin Uhrien Tuki ry:n sivuilta tietoa. Varoisin lietsovia ja yleistäviä keskusteluja. Asia on oikeasti vakava ja toki myös narsistin uhkailut saavat toisen pelkäämään ja panikoimaankin. Itse kohtasin myös rajua uhkailua ennen ja jälkeen lähtöni, joka jätti jälkensä. Kuitenkin vuosia jälkikäteen voin sanoa selviytyneeni voittajana, narsisti ei nujertanut minua saati kovettanut. Opetti minut lujaksi ja omia rajojani kunnioittavaksi. Ja kaikesta päätellen en osannut sitä tarpeeksi aiemmin. Vapaus sellaisen jälkeen on mahtavaa, suosittelen mikäli se on ainoa vaihtoehto voida hyvin ja elää tasapainoinen, omanarvoinen elämä. Voimia sinulle, palaa perusasioiden ääreen ja kysy itseltäsi mitä haluat ja mitä et. Hakekaa apua yhdessä mikäli mahdollista, mutta älä kanna kaikkea yksin. Hoida itseäsi, älä toista. Anna hänen tehdä itse oma osansa tai jättää tekemättä. Jos et muuta voi, valmistaudu irtautumaan ja pelasta itsesi. Siinä kohtaa se ei voi muuta kuin tuoda parempaa elämääsi.

Vierailija
5/6 |
01.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies on ihan samanlainen; kokoajan arvostelemassa mun ulkonäköä, vaikka omasta mielestäni olen ihan hyvännäköinen nainen. Olen itsekseni pohdiskellut asiaa ja tullut siihen tulokseen, että mun miehellä on varmaan huono itsetunto. Se kokee varmaan jotain alemmuuskompleksia tai jotain. Pitäiskin varmaan ruveta kehuun sitä ihan älyttömästi, jos sen miehinen ego siitä kasvais.

Mun neuvo sulle kuitenkin on, että pidä sopivasti puolesi, hanki lisäkoulutusta ja arvosta itseäsi. Äläkä anna äijän masentaa! ;)

Vierailija
6/6 |
01.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsuudessa kaltoin kohdeltu reppana, joka ei koskaan ole päässyt siitä yli. Jos haluut tai varsinki jos teil on jo lapsia, kokeile jotain pariterapiaa. Opitte ehkä ymmärtämään toisianne.

Lisäkoulutusta et tartte kuin ehkä itsesi arvostamisessa. Silloin kun kunnnioittaa itseään, pytyy vasta kunnioittamaan muitakin. Kunnioituksen puutetta ja hylkäämisen pelkoa vaikuttaa olevan teillä molemmilla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä kaksi