Virikehoito- naurettava sana
Kommentit (8)
kun ei sillä henkilökunnalla ole edes aikaa keksiä tarpeeksi niitä virikkeitä ja maksaa pitäsi tyhjästä.
Lastensuojelu?
Huostaanoton ehkäisy?
kun ei sillä henkilökunnalla ole edes aikaa keksiä tarpeeksi niitä virikkeitä ja maksaa pitäsi tyhjästä.
ensisijaisesti niiden toisten lasten seura?
säilytyksessä olevia lapsia paimentamaan.
Välttämätön ruoka ja kohtuullinen puhtaus ehditään antaa ja siinä se sitten onkin.
Nuo virikelasten vanhemmat eivät pääosin ole edes kiinnostuneita muusta kuin siitä, että lapset saadaan pois omista jaloista.
ensisijaisesti niiden toisten lasten seura?
vaan tahdon hoitajan ohjaavan hänen joka tekemistään joka ikinen hetki.
säilytyksessä olevia lapsia paimentamaan. Välttämätön ruoka ja kohtuullinen puhtaus ehditään antaa ja siinä se sitten onkin. Nuo virikelasten vanhemmat eivät pääosin ole edes kiinnostuneita muusta kuin siitä, että lapset saadaan pois omista jaloista.
Ite menin ihan sekaisin hormoneista ja väsymyksestä. En tunnista itseäni niistä ajoista. Esikon oli parempi olla osa-aikaisena hoidossa kuin katsoa itkevää, huutavaa ja pinna kireällä olevaa äitiä kotona päivästä toiseen. Hoitopaikka oli tuttu eikä siellä ollut ikinä ongelmia. Äitiysloman edetessä ja voimieni palautuessa esikko oli koko ajan enemmän kotona. Enimmilläänkin esikko oli vain 10% valveillaoloajastaan hoidossa. Jos se auttoi välttämään esim väkivaltaisuuden väsysekotilassa, niin se oli sen arvoista vaikka minustakin pienen lapsen on parempi kotona. Kun olen normaali enkä joudu valvomaan, tykkään olla lasten kanssa enemmän kuin mistään muusta. Kaikki asiat on hyvin ja panostamme lapsiimme. Ei sitä vain voi ymmärtää, ellei itse joudu valvomaan tai ellei väsymys saa muuttumaan sekopäiseksi kuten minulle kävi. Unentarve on yksilöllinen ominaisuus ja unenpuute vaikuttaa psyykkeeseemme eri tavoilla. Onhan se vanha kidutuskeinokin..
Mikä olis parempi/kattavampi termi?