Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Painonpudottajan mukava päivä

Vierailija
01.06.2011 |

Olen laihtunut puolessa vuodessa 18kg. Alkupaino oli 97kg, josta laihduin viime vuoden puolella 6kg. Tammikuussa aloitin ihan paamaaraisen painonpudotuksen ja olen laihtunut tuon lopun 12 kiloa. Alkuunsa mentiin tarkalla dietilla, mutta nyt olen syönyt ihan mita on mieli tehnyt - ja paino on silti pudonnut.

Tanaan oli mittauspaiva. Puntari naytti siis 79kg, mika on mahtavaa, kun valitavoite oli alle 80. Vyötaro on jo alle riskirajojen, tanaan 78cm (aloittaessa oli 93). Uusien mittojen kunniaksi kavin shoppailemassa kun kaikki vaatteet on isoja.

Löysin vihdoinkin farkut! Olen pitkaan etsinyt, mutta mun on tosi vaikee löytaa istuvia farkkuja, kun vatsaa ei ole yhtapaljon kun persetta. Jos siis on perseesta hyvat niin vyötarölta höröttaa. Toinen ongelma on lahkeiden pituus, olen 174cm pitka ja lahkeet loppuvat aina kesken. Tanaan löysin Seppalasta (mista en ole aiemmin tajunnut edes farkkuja etsia) ihanat farkut! Istuu taydellisesti, eika maksanutkaan kun alta 30€. Ihana yllatys oli koko, nimittain ostin 38 kokoiset farkut, kun aiemmin olen kayttanyt 44 kokoa. Itseasiassa noi 38kin on vahan löysat, mutta totesin, etta nain kesalla saa ollakin, kun en ole ihan sinut perseeni kanssa, eika kesalla voi mitaan muotouttavia juttuja pitaa farkkujen alla. Ei tarvitse kaiken nakya ihan justiinsa:)

Ei hyvaa ettei jotain huonoakin, nimittain ritsikat piti myös ostaa, ja kun ennen ostin 85F rintaliivit, niin nyt koko oli 75D. Niinhan se menee, kaikki paino lahtee ekana tisseista:)

Mun alkuperainen tavote oli 75kg, silla painolla olisin ensimmaista kertaa elamassani normaalipainoinen. Nyt kun tuohon on matkaa enaa 4kg, niin pudotin pidemman ajan tavoitteen 70 kiloon. Kroppa on pienentynyt paljon, mutta valitettavasti se vielakin nayttaa yhta laskilta, samat ongelmakohdat ja yhta löysaa. Mikaan kovin hoikka en halua olla, mutta tuo 70kg vois olla mulle aika sopiva.. Nyt siis tavotteena kesan loppuun mennessa 4kg, ja toivottavasti vuoden vaihtuessa olisin tuon 70. Hitaalla tahdilla siis mennaan edelleen, koska en katso yhtaan mita suuhuni laitan, enka liiku yhtaan:) Tosin ajattelin, etta voisi aloittaa jonkun kiinteyttavan liikuntaharrastuksen, etta saisi kropasta vahan vahemman löysannakoisen.

Kaiken kaikkiaan siis tosi hyva paiva tanaan:) Tallaiset pienet kivat jutut saa niin hyvalle tuulelle:)

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
01.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

lihas poltta kaloreita paljon tehokkaammin, joten syksyllä olet varmasti timmissä kunnossa, jos nyt aloitat vaikka 3 kertaa viikossa käymään salilla

Vierailija
2/3 |
01.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja omaa autoa ei ole, joten se jaa. Kuntopyöra on kotona, sita voisi alkaa kayttaa, ja lisaksi lenkkeilla. Otetaan vastaan kaikkia kiinteytysvinkkeja, mita voi kotona/ymparistossa toteuttaa!

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
01.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulipa mullekin hyvä mieli! :)

Kun vielä sais itseäänkin niskasta kiinni...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi yksi