Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Anna Abreu on vapaaehtoisesti lapseton!

Vierailija
01.06.2011 |

Ja kehtaa vielä sen julkisestikin sanoa. En taida enää antaa tyttäreni kuunnella hänen musiikkiaan.

Kommentit (50)

Vierailija
1/50 |
01.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

2 -vuotias lapsi. tuntuu ihan oudolta, että niin moni hankkii lapsia vasta päälle kolmekymppisenä. itse ihmettelen, miksi ? Toisaalta, jos olisin tiennyt, mitä kaikkea joudun käymään läpi, olisin varmaan minäkin vapaaehtoisesti lapseton vielä toistaiseksi ! Mitään enh silti nyt vaihtaisi tai antaisi pois.

Vierailija
2/50 |
01.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En edes miettinyt mahdollisuutta että minulla voisi niitä joskus olla, paitsi ehkä painajaisissa. Jos tyttö jo noin nuorena miettii lapsiasioita, häntä ehkä sittenkin asia kiinnostaa :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/50 |
01.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja hyvä niin. Varsinkaan, jos ei ole pitkää, kunnollista parisuhdetta takana ja tunne siitä että olisi valmis vanhemmaksi. Että ei me Anna epäiltykään, ettetkö olisi valinnut vapaaehtoisesti tuota "lapsettomuutta".

Vierailija
4/50 |
01.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En edes miettinyt mahdollisuutta että minulla voisi niitä joskus olla, paitsi ehkä painajaisissa. Jos tyttö jo noin nuorena miettii lapsiasioita, häntä ehkä sittenkin asia kiinnostaa :)

ei kuitenkaan kerro yhtään mitään niistä, jotka miettii.

Vierailija
5/50 |
01.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei kuitenkaan kerro yhtään mitään niistä, jotka miettii.

Siis että jotenkin rationaalisesti vain suunniteltaisiin.

Vierailija
6/50 |
01.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

:D Aika usein vasta täysi-ikäistyneet käyttää ehkäisyä.

että "juuri vastikään täysi-ikäistyneet", en siis että vasta täysi-ikäistyneenä aloitettaisiin ehkäisy.

Vierailija
7/50 |
01.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee mieleen britneyn neitsyyslupaukset.

Vierailija
8/50 |
01.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna on vielä. Ja toiseksi: lehtijuttua tarkemmin lukiessa siinä taisi olla niin että Anna näkee itsensä 10 vuoden päästä laulajana, ehkä ulkomailla. Vielä tähän vaiheeseen ei lapset kuuluu ja eikä ole varma että tuleeko niitä edes.

No, lehti myy otsikollaan, mitä Anna on oikeasti sanonut?

Anna on sinkku joten lapsenteko ei siitäkään syystä ajankohtainen

ja mitä sitten jos ei halua lapsia koskaan. Hänellä on täysi oikeus olla sitä mieltä!

Vierailija
9/50 |
01.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta esim. lasten hankkimista ei yksinkertaisesti päätetä tuolta pohjalta.

juurikin rationaalisesti suunnittelee. Melko moni tietää mm. että lapsia pitää ehkäistä, ellei niitä halua, ja suunnittelee todella tarkkaan, milloin voi luopua ehkäisystä. Jotkut tosin eivät ehkäisystä ole kuuleetkaan, ja sitten hämmästyneenä ihmettelevät, että kappas, kun seksistä tuli raskaaksi.

Vierailija
10/50 |
01.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta esim. lasten hankkimista ei yksinkertaisesti päätetä tuolta pohjalta

Mitäpä sitä elämänsä suurinta päätöstä turhaan suunnittelemaan!

Vierailija
11/50 |
01.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

juurikin rationaalisesti suunnittelee. Melko moni tietää mm. että lapsia pitää ehkäistä, ellei niitä halua, ja suunnittelee todella tarkkaan, milloin voi luopua ehkäisystä. Jotkut tosin eivät ehkäisystä ole kuuleetkaan, ja sitten hämmästyneenä ihmettelevät, että kappas, kun seksistä tuli raskaaksi.

Jos kirjoittaa, ettei suunnittele lapsia, eikös se tarkoita että ehkäisyä käytetään. Puhumme eri asiasta.

Vierailija
12/50 |
12.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko se todella niin kauheaa teille jos joku ei halua lapsia? Ilmeisesti. Onneksi lapsia ei tarvitse hankkia jos ei halua.

Vierailija
13/50 |
12.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis ei voi olla totta! Millainen ihminen voi edes harkita jättää lapst tekemättä?? Minä olen tiennyt jo viisi vuotiaasta että minusta tulee pää toiminen äiti! Apreun ikäisenä minulla oli jo kaksi ihanaa lasta ja myöhemmin tuli kolme lisää! tuolläinen pikku tähtönen ei tiedä elämästä eikä oikeasta naiseudesta mitään! Nainen ei ole mitään ennenkuin sillä on ainakin pari lasta! Ei kyllä enään meidänkään likka kuuntele tuota hempukkaa! Mitä se meinaa elämällään tehdä? Bilettää ja iskeä miehiä? Kyllä käy sääliksi tätä henklöä!

Olen vapaaehtoisesti lapseton 37v nainen ja erittäin onnellinen.

Jos ei provo, niin ainakin vähän... miten nyt nätisti sanoisi... vajakki.

Vierailija
14/50 |
12.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis ei voi olla totta! Millainen ihminen voi edes harkita jättää lapst tekemättä?? Minä olen tiennyt jo viisi vuotiaasta että minusta tulee pää toiminen äiti! Apreun ikäisenä minulla oli jo kaksi ihanaa lasta ja myöhemmin tuli kolme lisää! tuolläinen pikku tähtönen ei tiedä elämästä eikä oikeasta naiseudesta mitään! Nainen ei ole mitään ennenkuin sillä on ainakin pari lasta! Ei kyllä enään meidänkään likka kuuntele tuota hempukkaa! Mitä se meinaa elämällään tehdä? Bilettää ja iskeä miehiä? Kyllä käy sääliksi tätä henklöä!

Olen vapaaehtoisesti lapseton 37v nainen ja erittäin onnellinen.

ironiaa :)

Vierailija
15/50 |
12.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En löydä mistään netistä sellaista keskustelua, jossa voisi oikeasti jakaa tuntoja valitusta lapsettomuudesta. En mistään. Vain panetteluketjuja.

Sellainen palstahan on, mutta niin vaikeasti löydettävissä etten ole itse vaivautunut etsimään... Facebookissakin on "vapaaehtoisesti lapsettomat"- ryhmä mutta ei siellä paljoa keskustelua käydä.

--47-v., pikkulikasta asti tiennyt ettei lapsia tule, eikä ole mieli hetkeksikään muuttunut--

Vierailija
16/50 |
12.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieli voi muuttua...

Vierailija
17/50 |
12.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla homo!

Vierailija
18/50 |
04.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kaikki halua lapsia eikä ees pidä niistä. Ite en halua lapsia ja oon 37. On paljon ihmisiä jotka ei halua lapsia! Ei ne oo niin ihania muitten mielestä mitä ite kuvittelette. Tuntuu että naiset luulee olevansa jonkin näkösiä pyhiä olento ku on hankkinu lapsia. Maapallo ylikansoittuu teidän takia ja tuhoutuu!

Vierailija
19/50 |
04.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta esim. lasten hankkimista ei yksinkertaisesti päätetä tuolta pohjalta

Mitäpä sitä elämänsä suurinta päätöstä turhaan suunnittelemaan!

No eiköhän sitä elämän suurinta päätöstä nimenomaan pitäisi suunnitella ja miettiä. Vältyttäisiin monilta ongelmilta jos ihmiset kehtaisivat ajatella ensin ja tehdä vasta sitten, eikä toisin päin.

Vierailija
20/50 |
04.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

joskus 32+ eteenpäin.

vela ei ole kukaan alle 30.

Ikä on vain numeroita. Miksi sitten 15v. teini otetaan tosissaan kun hän sanoo haluavansa lapsia? Mutta 15v. (tai alle 30-vuotiasta) ei oteta, kun hän EI haluakaan lapsia?

Mukava ristiriita.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä kuusi