Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Miten verokortti jos on kaksi eri työnantajaa
01.06.2011 |
Elikkäs olen hoitovapaalla ja käyn tekemässä joitakin vuoroja kuukaudessa eräässä vanhusten pienkodissa. Vuoroja on tosiaan vain 2-3 kuussa ja nyt saisin toisenkin paikan jossa olisi noin 5 tuurauspäivää kuukaudessa. Miten verokortti toimii tällöin saako verottajalta jonkun kaksoiskappaleen vai hyppyytänkö tuota samaa edestakaisin.
Kommentit (2)
freelance-verokortti, siitä voi ottaa kopioita niin monta kuin tarttee.
mulla oli tällainen kun tein sijaisuuksia monen eri kunnan alueella yhtäaikaa.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
vakituisesta työpaikasta? Ja nyt sitten hyppäät kuitenkin muualla töissä? Oletko ilmoittanut työnantajallesi, josta olet hoitovapaalla? Jos ala on sama, voi olla työnantaja ei oikein tykkää.