Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten verokortti jos on kaksi eri työnantajaa

Vierailija
01.06.2011 |

Elikkäs olen hoitovapaalla ja käyn tekemässä joitakin vuoroja kuukaudessa eräässä vanhusten pienkodissa. Vuoroja on tosiaan vain 2-3 kuussa ja nyt saisin toisenkin paikan jossa olisi noin 5 tuurauspäivää kuukaudessa. Miten verokortti toimii tällöin saako verottajalta jonkun kaksoiskappaleen vai hyppyytänkö tuota samaa edestakaisin.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
01.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vakituisesta työpaikasta? Ja nyt sitten hyppäät kuitenkin muualla töissä? Oletko ilmoittanut työnantajallesi, josta olet hoitovapaalla? Jos ala on sama, voi olla työnantaja ei oikein tykkää.

Vierailija
2/2 |
01.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

freelance-verokortti, siitä voi ottaa kopioita niin monta kuin tarttee.



mulla oli tällainen kun tein sijaisuuksia monen eri kunnan alueella yhtäaikaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla