Oleko nähnyt kummituksia?
Kommentit (23)
tosissaan istuvat lauteilla kun sinne yksin menen. Monesti heittänyt halot ja ämpärit lattialle ja äkkiä pois...
Sivusilmällä "näen" ne, ihmisiltä siis näyttävät. Ja ennenkaikkea tunnen että joku siellä on
ei heitä löylyä...ihan täyspäinen olen. Ja "näen" heidät..ei todellakaan kivaa
millainen sauna? onko siellä tapahtunut jotain kamalaa?
kasattu meidän pihaan puretuista hirsistä, ainakin sata vuotta vanhoja hirsiä ovat.
sen tiedän että mies se yksi on..jotenkin kituvan näkönen, kalpee, kuin ruumis. istuu siis siellä lauteilla
Ja mies kannustaa ja huutaa hurraa hurraa.
Mutta olen joskus kuullut ja tuntenut.
jos joku on kahtonu salkkareita niin siinä piirissä juontaa luultavasti se tyttö, joka asusti ullalla ja sepolla. Josta piti tulla se iskelmä stara...sorry hirvee selostus, en vain muista nimeä....Sen pitäis alkaa sen piirin syksyllä.
mulle ne siis ilmestyy vaan siellä saunassa. Miten sulla, kuuletko/tunnetko ne samassa paikassa vai miten?
Se oli sellainen salkkumies, joka istahti sängyn laidalle..
en näe niitä. Ja ei ne ole koskaan mitään ehtiny sanoa, kun juoksen pois.....
oisin ilmottautunu jos olisin tiennyt siitä
ja varsinkin ne ILMEET syöpyy mieleen...ihan kun haluaisivat sanoa jotain..
löysin googlen kautta kun laitoin piiri ohjema
luulen et sinne saa ilmoittautua vielä. Meedio tulee paikalle sinne sinne teidän saunaan...;))) ja me nähdään kaikki sit telkkarista...ilmoittaudu ihmeessä!!!
missä ap juoksee saunasta pihalle kaikki vedet ja puut lentäen.
ehdottomasti, sit kun mä katon piiri ohjelmaa niin en uskalla nukkua....kääk
ei auttas pilkata..sitten kun ne niitten hilavitkuttimet näyttää kaameita lukemia ja meedio juoksee pitkin pihaa kans karkuun minkä pääsee...ei naurata enää ;)
mä olen varma asiastani ja haluan saada siihen jonkun selityksen. jos se vaikka tietäs miten ne saa pois sieltä
Mä en ole nähnyt, ONNEKSI.