Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Helteisen päivän dilemma

Vierailija
31.05.2011 |

Lapset ovat huomenna ekaa päivää kotona päiväkodista, ja olen jo kaksi viikkoa lupaillut, että sitten kun minun loma alkaa, vien heidät Hoplopiin.



Nyt tuntuu ihan ääliömäiseltä mennä riehumaan sinne tunkkaisuuteen, kun huomenna pitäisi olla kesän ensimmäinen hellepäivä. En kuitenkaan raaskisi olla pitämättä lupaustani.



No, ehkä siellä on rauhallista, kun kaikki muut nauttivat auringonpaisteesta...

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän kahdeksan