En näytä ulospäin läskiltä, vaikka olen! Jännittävää!
Olen 156 cm ja painan isoimpina päivinä 60 kg, yleensä 58 kg. Silti ihmiset pitävät minua jopa pienikokoisena!!! En ymmärrä mistä moinen illuusio syntyy..... Onko muita "piiloläskejä"? ;)
Kommentit (6)
täällä, pituus 160 ja paino 56kg, muut ei huomaa mun lihoneen vaikka painoo on tullu 8kiloo lisää, outoa?
168cm ja 61 kg.
Eilen viimeksi katselin jumppasalin peilistä, että jotain tuolle vatsamakkarapaketille pitää saada tehtyä!
mutta en pituuden takia vaan sen vuoksi kun on tosi kapeat kasvot. Kilot alkaa kaulasta alaspäin, ja monet pitävät normaalipainoisena, vaikka en todellakaan ole.
katsoo sua alaviistoon :)
Vaikka ethän noilla mitoilla kyllä mikään läski edes ole, vähän pyöreä vaan.
Heh, hyvä teoria! :D En kyllä ihan niele, kun mulla on kuitenkin paljon suht samanmittaisia kavereita, jotka sitten eivät katso alaviistoon. ;) Eikä kukaan pyöreänäkään oikeen pidä (tai mistä tosin minä tiedän) Mutta jatkuvasti tulee tätä "sä oot niin pieni"-juttua... Erikoista :D
ap
koska olet myös lyhyt ja tosiaan normaalipainoinen. Lyhyt mielletään pieneksi. Kun itse olin 159/62, niin kaverit sanoi pieneksi... Eikä mulla mitään jättejä kavereitakaan ole! Itselle ylimääräinen on kertynyt sillailla tasaisesti, mikään paikka ei ole toista isompi.
katsoo sua alaviistoon :)
Vaikka ethän noilla mitoilla kyllä mikään läski edes ole, vähän pyöreä vaan.