mies! Tunnusta tässä jotain!
Kommentit (72)
Keskustelimme, mitä haluaisimme seksiltä. Hän myönsi, ettei miehensä halua enää muuta kuin perusseksiä makkarissa, ei enää turhia hyväilyjä eikä suuseksiä. Kertoi olleensa orgasmitta viimeiset neljä kuukautta, jos ei ominkäsin tehtyjä lasketa. Kumpikin kerroimme toisillemme, mitä tekisimme, jos harrastaisimme yhdessä seksiä tässä ja nyt. Lopussa kaluni seisoi pöydän alla ja hyvä etten lauennut kun "ystävättäreni" kertoi olevansa märempi kuin koskaan, mutta emme silti harrastaneet mitä suunnittelimme... aika eroottinen kokemus. Myöhemmin hän soitti ja kertoi masturboineen paineet pois, kuten minäkin myönsin tehneeni. Sovimme, että soittelemme ja tapailemme jatkossakin samoissa merkeissä, ilman fyysistä kontaktia... en tiedä pystymmekö?
130 kiloista , 20 vuotiasta kauniskasvoista pullukkaa. Minulla on ns. läskifetissi ja tuo on parasta mitä tiedän. olen 40 ja naimisissa.
Parasta herrkua mitä tiedän
...valehdellut vaimolle kaikki aiemmat eksäni, oikeasti ketään ei ole ollut. Häpesin niin paljon sitä, että vielä 28 vuotiaanakin oli poikuus tallella, joten sepitin tarinoita kolmesta aikaisemmasta jutusta plus parista yhdenyönjutusta edellisellä asuinpaikkakunnalla ja että olen aina muutenkin aluksi uuden ihmisen kanssa jännittynyt. Vaimolla on ollut kymmeniä kumppaneita ja olin varma että olisi lempannut saman tien jos olisi saanut tietää totuuden. Kait se uskoi, kun asia ei ole tullut sen jälkeen puheeksi ja eka kertakin sujui ihan kohtuullisesti.
joskus ottaa niin päästä kun vaimo haluaa ihan aina vain sitä hemmetin lähetyssaarnaajaa ...
no, ok .. sekin on hyvää mutta joskus olis todella terveellistä tehdä jotenkin muutenkin tuo juttu.
haluisin nimittäin harrastaa paljon enemmän suuseksiä, esimerkiksi
Mitä stressaat?
7,6 kg se on 5 x 1,5 litran cola pulloa – ihan sama oletko mandingo vai average 14cm sen jälkeen pistä ne pullot pyödälle ja mieti. Tai 3 kg se on 2 x 1,5l cola pulloa....
Jos haluat hyvää puutyötä huonakaluihin minne menet? - puusepän luo
Jos haluat hienoja metalli työstöjä minne menet? - sepän luo
Jos haluat huoltaa autosi minne menet? - merkkihuoltoon
Jos haluat hyvää ruokaa minne menet? - hyvään ravintolaan
Jos haluat uudet purjeet purjeveneesi minne menet? - purjeneulomoon.
Loogisesti...
Jos haluat hyvää seksiä minne menet? - huorataloon.
Jos haluat tehdä yhden lisää pienistä kullleista valittavan akan mitä teet? - lapsen ja kerrot tämän palstan osoitteen....
Minulla ei ole mitään tunnustettavaa! Kun vertaa tätä ketjua ja sitä toista vastaavaa missä kysytään naisilta samaa asiaa niin ei voi kun todeta että kyllä te naiset olette paljon pahempia, hävetkää!!
Liikenteen turvallisuuden kannalta ei mikään hieno teko mutta itsestäni tuntui mahtavalta kun ajoin autoa Lahden motarilla ja 120 vaudissa nainen otti suihin loppuun asti ja nuoli munakin ihan puhtaaksi ;)