Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

mies! Tunnusta tässä jotain!

Vierailija
31.05.2011 |

tunnusta jotain mitä ET voisi kertoa vaimollesi.

Kommentit (72)

Vierailija
1/72 |
31.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En saa siitä mitään henkistä tyydytystä.

Lisäksi inhoan hänen selluliittista ja löysää kroppaansa VAIKKA itse en olekaan mikään adonis.

Tulen huonovointiseksi ja -tuuliseksi, kun näen hyväkroppaisia naisia juoksutrikoissaan. Tämä on erityisen rasittavaa silloin, jos minulla on sattumalta jotain haluja vaimoani kohtaan. Ne halut karisevat välittömästi.

Vierailija
2/72 |
31.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pettänyt 3 kertaa 20 vuoden aikana, yksi niistä kerroista oli ulkomailla bordellissa :-)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/72 |
31.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Runkkaan aina ajatellen isoja hölskyviä rintoja. Vaimo on lähes anorektisen laiha ja luulee että se kiihottaa. Olen aina salaa haaveillut pyöreistä muodoista.

Vierailija
4/72 |
31.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluasin itselleni isomman peniksen nyt 16cm haluu 22cm pituutta ja nuoruuden tyttöystävän pantavaksi.. oma voimo on läski

Vierailija
5/72 |
31.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mieheni?

Vierailija
6/72 |
31.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinnostaa niin 20 kuin 40 vuotiaat. Laihat ja pulleammat.

Vierailija
7/72 |
31.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin työmatkalla ulkomailla panemassa netin kautta buukkaamaani prostituoitua. Tyttö oli nuori, kaunis ja tiukkapilluinen, mutta seksi vaimoni kanssa on toki paljon antoisampaa, kun voi toimia vapautuneemmin.

Pussit tyhjänä jälkeenpäin olisi ehkä voinut kaduttaa, ellen osaisi arvostaa tuota kokemuksena.

Vierailija
8/72 |
31.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu varmaan naisesi itsetunnon puutteesta. Minun vaimoni ei ole moksiskaan siitä, jos ihailen ääneen jotakin muuta naista. Toisaalta minäkin kestän sen että hän kehuu jotain miestä viehättäväksi tai jopa kiihottavaksi.

Vierailija
9/72 |
31.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä vaimoni tiedä siitä mitään.

Vierailija
10/72 |
31.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn noin 1 kerta kuukaudessa thai hieronnassa runkattavana

Vierailija
11/72 |
31.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu varmaan naisesi itsetunnon puutteesta. Minun vaimoni ei ole moksiskaan siitä, jos ihailen ääneen jotakin muuta naista. Toisaalta minäkin kestän sen että hän kehuu jotain miestä viehättäväksi tai jopa kiihottavaksi.

Etkai sä vaimosi/tyttöystäväsi kuullen arvostele muiden naisten ulkonäköä?

Ällöttävä iljetys!

Kyllä mä naisena katselen miehiä, mutta ei tulisi mieleenikään mennä miehelleni kommentoimaan jonkun miehen ulkonäköä.

Ei, vaikka miehelläni on hyvä itsetunto, ja vaikka hän onkin komea.

Vierailija
12/72 |
31.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ällöttävä iljetys? Kuka sä olet tuomitsemaan? Meillä ainakin toi on myös ihan normaalia. Ehkä erilainen käytäntö kun teillä mutta ei se kenestäkään ällöttävää iljetystä tee. Jos se on molemmille ok niin miksei niin sais tehä?

Vierailija
13/72 |
01.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Runkkaan aina ajatellen isoja hölskyviä rintoja. Vaimo on lähes anorektisen laiha ja luulee että se kiihottaa. Olen aina salaa haaveillut pyöreistä muodoista.

Mitä sitä salailet. Voit ihan hyvin sanoa, että moinen luuranko ei sinua erityisesti kiihota. Toki voi olla, että naisesi elää omasta tahdostaan laihana, mutta todella mahdollisesti on jonkin yleisen mielikuvan kautta vedätetty siihen.

Vierailija
14/72 |
01.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En saa siitä mitään henkistä tyydytystä.

Lisäksi inhoan hänen selluliittista ja löysää kroppaansa VAIKKA itse en olekaan mikään adonis.

Tulen huonovointiseksi ja -tuuliseksi, kun näen hyväkroppaisia naisia juoksutrikoissaan. Tämä on erityisen rasittavaa silloin, jos minulla on sattumalta jotain haluja vaimoani kohtaan. Ne halut karisevat välittömästi.

Erosin aika pitkälle tuon takia. Lisäksi ex on kaljuuntuvaa sukua, itsekäs laiska valehteleva paskiainen. Paitsi että itse olen 186, 88kg ei rasvaa vaan lihaksia. Saan pillua monta kertaa viikossa, mutta haluaisin löytää ihanan naisen. Naisen joka arvostaa itseään ja minua 100%.

Vierailija
15/72 |
01.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ällöttävä iljetys? Kuka sä olet tuomitsemaan? Meillä ainakin toi on myös ihan normaalia. Ehkä erilainen käytäntö kun teillä mutta ei se kenestäkään ällöttävää iljetystä tee. Jos se on molemmille ok niin miksei niin sais tehä?

Tehdään miehen kanssa samaa, se on hauskaa :) Miksi pitäisi silmät sulkea, kun on parisuhteessa. Kauniita ihmisiä on kaikkialla, miksei heitä saisi ääneen ihailla :)

Vierailija
16/72 |
01.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tehdään miehen kanssa samaa, se on hauskaa :) Miksi pitäisi silmät sulkea, kun on parisuhteessa. Kauniita ihmisiä on kaikkialla, miksei heitä saisi ääneen ihailla :)

Voin ihailla ääneen Michelangelon patsaiden kauneutta, mutten ryntää käpälöimään niitä. Miksen siis voisi kehua jonkun ohikulkevan naisen kauneutta omalle vaimolleni kun ei se johda mihinkään muuhun kuin korkeintaan siihen, että vaimoni kiinnostuu, mistä viehätyn?

Vierailija
17/72 |
01.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen satoja kertoja tiiraillut mökillä kun anoppi peseytyy ja pukeutuu, nuuhkinut anopin pikkarit ja tottakai myös masturboinut kun nähnyt anopin riisuvan.

olen myös mökillä tullut saunasta "vahingossa" vilvoittelemaan kun nähnyt anopin rannassa muna täydessä erektiossa anopin eteen, mikään ei oo johtanut vielä että vaimoni tietäisi enkä oo uskaltanut kertookaan mutta pettänyt en oo koskaan 15 vuoden aikana vaimoani....ainoastaan itseäni!

Vierailija
18/72 |
20.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainoa asia, joka pitää meitä yhdessä on mukulat ja asuntolaina. Jos lasten huoltajuus järjestyisi järkevällä tavalla (ei siis perinteinen 'mies maksaa ja kärsii', vaan aito yhteishuoltajuus), niin saisi akka pitää kämpän. Vaihdossa saisin ehkä itsetuntoni takaisin.

Vierailija
19/72 |
20.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esittää kaikessa täydellistä, On liian läski, kaiket iltaa netissä.

Vierailija
20/72 |
20.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ärsyttää vaimon lässähtänyt olemus. Hänellä on kaunis, hoikka kroppa ja potentiaalia riittäisi vaikka mihin, mutta siitä huolimatta kulkee kamalissa ikivanhoissa ja liian isoissa kassi-almavaatteissa, ei meikkaa eikä käy kampaajalla. Suhteemme alussa asiat olivat toisin.