Lue keskustelun säännöt.
keskenmeno
31.05.2011 |
sain 30.4 keskenmenon =( jouduin ottaan lääkkellisen tyhjennyksen 2.5 vuoto ei ollut mitenkään älyttömän runsas, mutta kipu oli jotain aivan kauheeta =/ nyt sitte alko veren vuoto 24.5 mutta ei tullut verta kuin pari päivää vähän ja sitten alkoi ruskeeta vuotoo ja sitä on kestänyt tähän päivään asti. mutta ei sitä paljoa tule mutta tulee kuitenki. onkohan tämä ihan normaalia?
Kommentit (2)
verikokeen kontrollissa kaikki oli tullu pois että olin täysin tyhjentynyt. en mie ennää muista sinne asti kaikkia xD mutta nyt tein 16.8 taas positiivisen raskaustestin ja meinaa hieman pelottaa että on taas tuulimuna =( yritän olla ajattelematta asiaa mutta se tulee välillä väkisin mieleen.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sain myös tietää juuri ennen vappua ultrassa (rv 13) että raskaus oli mennyt kesken. Minulla tosin kyseessä oli keskeytynyt keskenmeno eli raskaus oli mennyt kesken jo aikaisemmin (rv 8 tai 9), mutta vuotoa ei ollut tullut. Lääkkeellinen tyhjennys tehtiin 4.5. Minulla kivut olivat hirvittävät ja vuotoa kesti kaikkineen kaksi viikkoa jos tiputtelunkin laskee mukaan. Seuraavat menkat alkoivat 4.6 ja ne olivat myös hyvin runsaat. Voi olla että kaikki vuoto ei sinun kohdalla tullut lääkkeellisellä tyhjennyksellä, vaan osa siitä tuli myöhemmin, tai sitten kiertosi oli vaan vähän sekaisin keskenmenosta johtuen. Mutta huolta ei pitäisi olla, mikäli kaikki raskausmateriaali on tullut ulos ja sitten kiertokin pääsee palautumaan normaaliksi. Pahoittelut keskenmenosta.