Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

APUA! 4v 6kk lyö, puree, potkii, tönii...

Vierailija
31.05.2011 |

Meillä on siis neljä ja puolivuotias tyttö, joka aina hermostuttuaan ottaa väkivallan käyttöön. Lyö, puree, potkii tai tönii minua, isäänsä ja 2v 6kk veljeään. Kerhossa, kylässä yms. ongelmaa ei onneksi ainakaan vielä ole.

Tyttö puhuu hyvin ja osaa nimetä tunteitaan yms. Silti aina tilanteet päätyy huonosti.

Toisen satuttamisesta joutuu jäähylle, missä istuu kiltisti. Kymmen minuutin kuluttua sama homma taas toistuu.

Aina jäähylle viedessäni puhuttelen ja selitän. Joskus myös huudan, koska hermot ei tahdo enää pitää...

Jos jäähyllä istuminen ei auta lähtee pari tärkeintä lelua jäähylle (takaisin saa seuraavana päivänä).

Mitä tässä keksii, tuntuu, että konstit ja hermot on loppumassa.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
31.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puraise joskus takaisin?

Käykää pihalta etsimässä sileä kivi, se on sitten kiukkukivi, ja kun kovin käy korpeamaan, kerro, että puristaa sitä kiveä ensin ja siirtää kiukun siihen ja sen jälkeen onkin helpompi rauhoittua ja sopia asiat.

Vierailija
2/7 |
31.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy vaan keksiä joku pehmeä kiven tilalle. Tyttö on niin äkkipikainen, että saan kiven vielä joskus otsaan.

Takaisin en aio purra :) Olen ollut tarkka siitä, että lapsia ei fyysisesti kuriteta ja siitä aion pitää kiinni.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
31.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

muiden samanikäiset tällaisia?

Olisko enää muita vinkkejä tms.

ap

Vierailija
4/7 |
31.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kenenkään muun 4v ole tällainen?

ap

Vierailija
5/7 |
31.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollaan otettu leluja pois ihan reippaasti, siis monta lelua kerralla ja pitkäksi aikaa. Huone tyhjeni melkein kokonaan ennen kuin mitään vaikutusta huomasi. Nyt on ollut jo niin kauan lyömättä, että sai osan lelusta takaisin. Toki lähtevät taas uudestaan, jos muksiminen jatkuu.

Jäähy ei meillä auta mitään. Tyttö istuu siinä vielä jäähyajan jälkeenkin uhmakkaan näköisenä, eikä todellakaan ole pahoillaan tekemisistään. Minä olen tosiaan valmis poistamaan lapselta kaikki edut ja viemään viimeisenkin petshopin varastoon, kunhan lyöminen saadaan loppumaan.

Vierailija
6/7 |
31.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Av-palstalla tosin häiriintyneimmilekin yksilöille löytyy aina selitys ja ohjeita. Tämä palstahan on täynnä erityislasten vieläkin erityisempiä vanhempia.

Kiukkukivi..just ja joo. Vie pentu jollekin psykiatrille.

Vierailija
7/7 |
31.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska se väkivaltainen käytös saattaa johtua jostain ahdistuksesta tai peloista myös, vaikka emme olekaan keksineet, mikä sellaista voisi aiheuttaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan kaksi